loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

شعر نوحه امام حسین (ع) در ماه رجب*شور امام حسین (ع) در ماه رجب* به حق ماه رجب     الا ای شاه عرب مرا یک کرببلا     بطلب قلب من وشیدایی حسین   

آخرین ارسال های انجمن

شعر شور امام حسین (ع) در ماه رجب

naser بازدید : 975 جمعه 24 مهر 1394 : 19:27 ب.ظ نظرات (0)

شعر نوحه امام حسین (ع) در ماه رجب

*شور امام حسین (ع) در ماه رجب*

به حق ماه رجب     الا ای شاه عرب

مرا یک کرببلا     بطلب

قلب من وشیدایی حسین    حرم تو رویایی حسین

کاش باشه قبل اسمم آقا   واژه ی کربلایی حسین

حرمت رودوست دارم    علمت رودوست دارم

تا که پرچمت بالاست   پرچمت رودوست دارم

ماتمت رودوست دارم    کرمت رودوست دارم

پا بذار رو چشم من      قدمت رودوست دارم

ثارالله  ثارالله  حرم توحرم الله(4)

گَرهستم من پُرگناه   آوردم بر تو پناه

پناهم بده توی   بارگاه

بارگاه  تو  دیدنیه         حکایتی  شنیدنیه

بخدا جای جای ضریحه   جدیده توبوسیدنیه

با  تو مانوسم آقا   بی تومی پوسم آقا

اگه  کربلا  نیام     غرق افسوسم آقا

داری تو دوسم آقا    گدای طوسم آقا

من تو دام کربلا    عمری محبوسم آقا

ثارالله  ثارالله  حرم توحرم الله(4)

حالاکه دورازحرم    به دور از تو دلبرم

امیدم بر دعای   مادرم

می دونم حاجت روامیشم    سرتا پا شورونوامیشم

برای رفتن به کربلا          دخیل امام رضا میشم

با امام رضا میرم    سوی کربلا میرم

گهی سوی علقمه   گهی قتلگاه میرم

تا پایین پا میرم    با پیرهن سیاه میرم

با اجازه ی خوده     شاه سرجدا میرم

ثارالله  ثارالله  حرم توحرم الله(4)

**************

جهت دریافت سبک شور کلیک کنید.

التماس دعا

 

منبع:http://sheer-ranj.blogfa.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 271
  • بازدید امروز : 683
  • باردید دیروز : 594
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,336
  • بازدید ماه : 21,996
  • بازدید سال : 295,018
  • بازدید کلی : 7,374,711