چهارچوب فلزی درب ضد سرقت
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
چهارچوب فلزی درب ضد سرقت
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسایت ها و وبلاگ هاچهارچوب فلزی درب ضد سرقت

تعداد بازدید : 122
نویسنده پیام
sepahandarb آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 14 /4 /1399
چهارچوب فلزی درب ضد سرقت
چهار چوب فلزی یکی از پرکاربرد ترین چهار چوب ها در مارکت ایرانی می باشد و نزدیک به 90 درصد منازل ساخته شده و در حال ساخت ونیز ساختمانهایی که ساخته خواهند شد از چهارچوب فلزی استفاده می کنند ! به دلیل اینکه اکثر معماران و سازنده های ساختمان در داخل ایران به طور سنتی فعال هستند و بیشتر تمایل به سری کاری و انتخاب راحت ترین راه برای ساخت ساختمان هستند ! از چهار چوب فلزی که بیشتر با آن آشنا هستند استفاده می کنند درب با چهارچوب فلزیدرب با چهار چوب فلزی به دو دسته تقسیم می شوندچهارچوب فلزی فرانسوی چهارچوب فلزی مکزیکیتفاوت این چهار چوب ها در سطح مقطع قوطی فلزی هر یک می باشد! که چهار چوب فلزی فرانسوی پرکاربرد ترین آنهاست چهارچوب درب کلاسیکچهارچوب درب کلاسیک منظور همان چهار چوب های فلزی با سطح مقطع مستعطیلی هستند که در خانه های قدیمی بیشتر استفاده و کاربرد داشته و امروزه به دلیل طرح و ظاهری ساده که دارند دیگر منسوخ شده است
ابعاد چهارچوب فلزی دربابعاد چهار چوب فلزی را می توان در عرض در بازه 50 تا 350 سانتیمتر در نظر گرفت و تا ارتفاع حداکثر 220 سانتیمتر و تقریبا می توان گفت دست طراح برای خلق چهار چوب فلزی در هر ابعادی باز است قیمت چهار چوب فلزی درب اتاققیمت چهار چوب فلزی درب اتاق بستگی به ابعاد آن دراد و هر چقدر ابعا بزرگتر باشد قیمت چهار چوب نیز بیشتر خواهد شد

امضای کاربر : https://sepahandarb.ir
سه شنبه 06 آبان 1399 - 22:30
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
mohsenporali آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 21 /3 /1403
پاسخ : 1 RE چهارچوب فلزی درب ضد سرقت :
درب ضد سرقت فلزی چیست؟درب ضد سرقت همان‌ طور که از نامش نیز مشخص شده به نوعی از درب‌ها گفته می‌شود که به‌ نحوی طراحی‌ شده‌اند که می‌توانند از ورود سارقین به داخل مجموعه و یا ساختمان پیشگیری به عمل آورند. در واقع این درب‌ها استحکام و ساختار ویژه‌ای دارند و لذا امکان دست‌کاری کردن آن‌ها وجود ندارد.
همچنین نمی‌توان این درب‌ها را تخریب نمود. به همین دلیل هم محصولاتی ایمن و قابل‌ اطمینان محسوب می‌شوند. قفل و لولا و جنس این درب‌ها هم نسبت‌ به درب­های معمولی دارای اختلافاتی است.
این درب‌ها عایق مناسبی برای گرما و رطوبت بوده و برای سر و صدا نیز مناسب‌اند. برای طراحی‌ این درب‌ها از متریال‌های مختلفی استفاده می‌کنند و لذا می‌توان انواع درب‌های ضد سرقت را شامل درب ضد سرقت فلزی، چوبی، استیل و… دانست.
درب ضد سرقت فلزی محصولی به‌ وجود آمده از جنس فلز است. در واقع، این نوع از محصولات ضد سرقت با استفاده از ام دی اف طراحی و تولید شده و سپس با ورق‌های فولادی ۱٫۵ میلی‌ متری پوشش داده می‌شوند.
در برخی از موارد نیز این درب‌ها با استفاده از آهن نرم به وجود می‌آیند و یک قطعه پنل از جنس شیشه آب‌ دیده در پشت آن‌ها تعبیه می‌شود.
این درب‌ها از ساختاری چند لایه برخوردار شده‌اند و از قطعات ریز و درشت بسیاری به وجود آمده‌اند. از جمله اجزای تشکیل‌ دهنده این درب‌ها می‌توان به قفل، رویه در، ورقه فلزی، کلاف فلزی، چارچوب و… اشاره کرد. ورقه فلزی و قفل‌های ضد سرقت یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌ دهنده این درب‌ها هستند.
به طور کلی، در تولید این نوع از درب‌ها از استراکچر و قفل‌های امنیتی ویژه‌ای استفاده می‌کنند. این عامل باعث می‌شود ایمنی این درب‌ها افزایش بسیار بیشتری نسبت‌ به درب‌های معمولی داشته باشد.
درب‌های ضد سرقت فلزی به‌ صورت یک رو فلز و یا دو رو فلز طراحی و تولید می‌شوند. در بیشتر موارد در فرایند تولید درب‌های ضد سرقت یک رو فلز، برای روکش داخل درب که در معرض آب و رطوبت و نور خورشید قرار نمی‌گیرد، از روکش‌های با جنس چوب استفاده می‌کنند و سمت دیگر آن را که در معرض تغییرات جوی واقع می‌شود با استفاده از رویه فلزی به وجود می‌آورند.
بنابراین زیبایی درون و نمای داخلی ساختمان افزایش بیشتری پیدا می‌کند و می‌توانید آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید.
چارچوب این درب‌ها از جنس فولاد گرم انتخاب‌ شده و رویه درب نیز ضخامت‌های مختلفی دارد. این محصولات در انواع تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه طراحی و تولید می‌شوند.
تولیدکنندگان این محصولات، این امکان را دارند که درب‌های ضد سرقت فلزی را در ابعاد استاندارد فراهم کنند و یا آن‌ها را مطابق میل و سلیقه شما طراحی نمایند. این نوع درب‌ها در رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و… تولید می‌شوند.

دوشنبه 21 خرداد 1403 - 13:00
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ