loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

برای دیدن تمام متن آهنگ های محسن یگانه از آلبوم نگاه من به ادامه مطلب برویدمتن آهنگ دنبالش میرم اونیکه تا زول میزنه توی چشمام همه دردام یادم میره اونیکه با حرفاش آروم میشم وقتی که دنیامو دلشوره میگی

آخرین ارسال های انجمن

متن آهنگ های آلبوم نگاه من از محسن یگانه

naser بازدید : 1491 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 : 13:24 ب.ظ نظرات (0)

برای دیدن تمام متن آهنگ های محسن یگانه از آلبوم نگاه من به ادامه مطلب بروید

متن آهنگ دنبالش میرم

اونیکه تا زول میزنه توی چشمام همه دردام یادم میره

اونیکه با حرفاش آروم میشم وقتی که دنیامو دلشوره میگیره

اونیکه چشماشو روی همه بست واز کل دنیا فقط منو دید

اونیکه دستامو گرفت و منو از دریای تنهایی بیرون کشید

تو امواج نگاه اون باهام هر جا داره میرن مثل کشتی که هی موجا با ترس تصویر میگیرن

دنبالش میرم هر جا که میره

هوش و حواسمو از من میگیره

دست خودش نیست اگه میکشونه، تمام قلبمو هر جا که میره

دنبالش میرم هر جا که میره

هوش و حواسمو از من میگیره

دست خودش نیست اگه میکشونه، تمام قلبمو هر جا که میره

 تکست آلبوم محسن یگانه نگاه من

وقتایی که پیشم نیست و ازم دوره

دلواپسش بودن کار منه

اونیکه دلواپسش میشم هر جا هست

حتی وقتی که کناره منه

اونکه بودنش به دنیا بره بگردون

معنی عشق و با اون فهمیدم

وقتی احوالم پریشونه می شینم پیشش رو شونش تکیه میدم

تو هم باشه نگاه اون با هام هر جا بهم میرن

دنبالش میرم هر جا که میره

هوش و حواسمو از من میگیره

دست خودش نیست اگه میکشونه، تمام قلبمو هر جا که میره

دنبالش میرم هر جا که میره

هوش و حواسمو از من میگیره

دست خودش نیست اگه میکشونه، تمام قلبمو هر جا که میره

 

متن آهنگ چقدر دیر

 ********************************************

از اولش حق با تو بود انگار که دیر فهمیدمت

تقصیر من بوده اگه سر دو راهی دیدمت

تقصیر من بوده اگه حرفی ازت نمی زدم

خواستم که حرفامو بگم اما یکم دیر اومدم

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم

جای خالیمو تو آغوشت چقد دیر اومدم که پس بگیرم

اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر

اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر

من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری

حتی الانم نمیشه عشق و از من پس بگیری

متن آهنگ چقدر دیر محسن یگانه

من بی خلوت رفتم و تو چیزی نمیدونی ازم

تقصیر تو نیست الان رو برمیگردونی ازم

همت و رو سرمه اما نمی پرسم ازت

انگار الان دیوونم حالمو نمی دونم فقط

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم

جای خالیمو تو آغوشت چقد دیر اومدم که پس بگیرم

اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر

اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر

من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری

حتی الانم نمیشه عشق و از من پس بگیری

متن آهنگ دیوار محسن یگانه

*************************************************

ما بی تفاوت زندگی کردیم

این زندگی کردن خودش جنگه

ما کوه بودیم روبروی هم

خاطرمون یه مشت سنگه

از اون همه احساس بین ما

حسی بجز عادت نمی مونه

ما داغ بودیم و نفهمیدیم

چیزی از این حالت نمی مونه

ما داغ بودیم و نفهمیدیم

چیزی از این حالت نمی مونه

چیزی از این حالت نمی مونه

تو این اتاق تنگ و دلگیرم

تا باقی عمرم یجور سر شه

من از خودم فاصله میگیرم

دیوار هی نزدیکتر میشه

می خندم و دردامو می شمورم

تلخه ولی شاید دلم وا شه

وقتی برای غصه هام جا نیست

دیوار و هول میدم غمام جا شه

وقتی برای غصه هام جا نیست

دیوار و هول میدم غمام جا شه

دیوار و هول میدم غمام جا شه

دیوار و هول میدم غمام جا شه

از بس که احوالم پریشونه

دیوار با من هم زبون میشه

اما سر هر چیز بی مورد

با هم دوباره حرفمون میشه

با هم دوباره حرفمون میشه

وقتی یه آدم با یه احساسش

هر چیزی و داره می بازه

تنهایی از اون آدم عاشق

یک کوه بی احساس میسازه

یک کوه بی احساس میسازه

ما کوه بودیم روبروی هم

خاطرمون یه مشت سنگه

ما بی تفاوت زندگی کردیم

این زندگی کردن خودش جنگه

تو این اتاق تنگ و دلگیرم

تا باقی عمو یجوری سر بشه

من از خودم فاصله میگیرم

دیوار هی نزدیکتر میشن

می خندم و دردامو می شمورم

تلخه ولی شاید دلم وا شه

وقتی برای غصه هام جا نیست

دیوار و هول میدم غمام جا شه

وقتی برای غصه هام جا نیست

دیوار و هول میدم غمام جا شه

ما بی تفاوت زندگی کردیم

متن آهنگ نه محسن یگانه

****************************************

نه ، رسمش این نبوده این نیست
وقتی که زندگیمو سوزودی رفتی
حتی یکم دلت نسوخت به حال من
غریبه تر شدیم از همون وقتی
که سرت گرم بود زندگیمو سوزوند
دلت سرد شد زندگیم یخ کرد
بیخود اینهمه راهو اومدی که چی
یه راه بی نشونو بگیر و برگرد
برگرد تو خاطره هامون
که هرچی بینمون بود جا گذاشتی رفت
یکی اونروزا خیلی عاشقت بود
چون تو قلبت واسش جا نداشتی رفت
نه ، شبیه قبلنات نیستی
نه ، اونی که میشناختمش
نه ، ببین کی زندگیمو سوزوند رفت
اون که یه روز دوست داشتمش
نه ، شبیه قبلنات نیستی
نه ، اونی که میشناختمش
نه ، ببین کی زندگیمو سوزوند رفت
اون که یه روز دوست داشتمش
نه..
این تویی که الان روبرومی نه
نگات میگه دیگه عاشق نیستی
ته چشات یچیزی آزارم میده
بهم میگن اون آدم سابق نیستی
نه..دلت اینجا نیست
صدام کن که اسممو یادت نره
شمرده تر بهم بگو خداحافظ
یجور بگو که انگار بار آخره
من اینجامو دلت اینجا نیست
صدام کن که اسممو یادت نره
شمرده تر بهم بگو خداحافظ
یجور بگو که انگار بار آخره
نه ، شبیه قبلنات نیستی
نه ، اونی که میشناختمش
اون که زندگیمو سوزوند رفت
اون که ، یه روز دوست داشتمش
نه ، شبیه قبلنات نیستی
نه ، شبیه قبلنات نیستی
نه..
من چقدر دوست داشتمت

متن آهنگ درکم کن محسن یگانه

******************************

حرفم این بوده همش

روزی که می ترسم ازش

روزی که خسته بشی و بخوای منو ترکم کنی

آخه وقتی با منی حرف رفتن میزنی

مگه چی خواستم بجز اینکه یکم درکم کنی

آخه بی انصافیه تا همیجا کافیه

تا کجا میخوای به این فاصله مجبورم کنی

من به هر دری زدم  تو رو از دست ندم

تا کجا میخوای به این فاصله مجبورم کنی

منو درکم کن یه کم

از پیشم نرو هر چی تو بخوای همون میشم نر

از حسم بهت فرصت بده که بگم

بگم دیوونتم منو درکم کن

منو درکم کن یه کم

از پیشم نرو هر چی تو بخوای همون میشم نرو

از حسم بهت فرصت بده که بگم

بگم دیوونتم منو درکم کن

بند بند حرف من پشت هر لبخند من

هی میخواستم بهت بگم حرفی که توی دلمه

من فقط خواستم بگم فکر من باشی یکمی

فکر من که غصه هام قد تمومه عالمه

نمیشه دست کشید ازت نه میشه دل بریده ازت

نمیشه پنهونش کنم این قصه عاشقونه رو

کاش بدونی خستمو انقد بهت وابستمو

انقده میگم که باور کنی احساس منو

درکم کنی یکمی از پیشم نرو

هر چی تو بخوای همون میشم نرو

از حسم بهت فرصت بده که بگم

بگم دیوونتم منو درکم کن یه کم

منو درکم کن یه کم

از پیشم نرو هر چی تو بخوای همون میشم نر

از حسم بهت فرصت بده که بگم

بگم دیوونتم منو درکم کن یکم

منو درکم کن یه کم

از پیشم نرو هر چی تو بخوای همون میشم نر

از حسم بهت فرصت بده که بگم

بگم دیوونتم منو درکم کن یکم

متن آهنگ خاطره بازی محسن یگانه

************************************

تو می ترسیدی کسی ما رو کنار هم ببینه

تو می تونستی و نخواستی همه ی دردم همینه

همه ی حرف من اینه چرا از چش تو افتاد

اونی که با اشاره تو دل به جاده ها نمیداد

بی تو بد بینم به جاده به کسی که توی راهه

بی تو شیرینی لبخند رو لبای من گناهه

رو لبای من گناهه

هستی و یادشم  می ترسم که ببینمت کنارت

به کسی که تو دلش خواست سر رو شونه هات بزاره

سر رو شونه هات بزاره

حالا باقیمونده های منو احساسم همینه

دل و دلتنگم غروبا ،پای پنچره بشینه

دلخوشیم یه ابره تیرست  که هوای منو داره

آخه از سیاهترین ابر  بهترین بارون می باره

تا تکلیف من اینه مشقای خاطره بازی

باقی عمری که باید با بد و خوبش بسازی

با بد و خوبش بسازی

بی تو بدبینم به جاده به کسی که تو ی راهه

بی تو شیرینی لبخند رو لبای من گناهه

رو لبای من گناهه

سر رو شونه هات بزاره

متن آهنگ تو فکر میرم از محسن یگانه

*****************************

دوره می کنم سکوت کهنمو با صدای تو

دنیای من خلاصه میشه توی عکسای تو

رو گونه های من به یاد تو همیشه اشک جاریه

تو فکر میرم و  می پرسم از خودم چه روزگاریه چه روزگاریه

اشک تو چشام بود یه عکس مبهم توی یادمه

به هر کی خیره شم می گم چقد شبیه خاطراتمه

بغض میکنم به یاد لحظه های تلخ آخرت

تو فکر می رم و به هر چی خاطرست پناه می برم تو فکر میرم

صبر کردم و نذاشتم هیشکسی بجای تو بیاد

بعیده بعد تو کسی منو بخاطر خودم بخواد

کاش یک دفعه خودت رو می گذاشتی جای من

چه سخت میگذره بدون تو تمومه لحظه های من چقد سخت می گذره

اشک تو چشام بود یه عکس مبهم توی یادمه

به هر کی خیره شم می گم چقد شبیه خاطراتمه

بغض میکنم به یاد لحظه های تلخ آخرت

تو فکر می رم و به هر چی خاطرست پناه می برم تو فکر میرم

متن آهنگ نگاه محسن یگانه

*************************************

یه نگاهه که بیمارشم که اگه یه روز نبینمش می میرم

چه نگاهیه که درگیرشم که جلوی چشام میاد هر جا که میرم

چشم بد دور از نگاهی که منو وابسته چشمای خودش کرد

بعضی وقتا که ازش دور میشم یه صدایی تو سرم هی میگه برگرد

ستاره های آسمون مثه دونه های برف می شینن دور و برت ساکت و بدون حرف

اگه دست من بود به آسمون می گفتم که ستارهاشو دور سرت بریزه

دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقد برام عزیزه

اگه دست من بود به آسمون می گفتم که ستارهاشو دور سرت بریزه

دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقد برام عزیزه

برق نگاهش انعکاس نور خورشید روی آبه دنیا تاریکه

وقتی چشماشو می بنده گرفتارم از نگاهش نمی تونه دور بمونه

خودش خبر داره که اختیار دل من تو دست اونه

ستاره های آسمون مثه دونه های برف می شینن دور و برت ساکت و بدون حرف

اگه دست من بود به آسمون می گفتم که ستارهاشو دور سرت بریزه

دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقد برام عزیزه

اگه دست من بود به آسمون می گفتم که ستارهاشو دور سرت بریزه

دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقد برام عزیزه

متن آهنگ جاده محسن یگانه

************************************

تموم شد توی نقطه ی آخرم غرور تو تسلیم کرده منو
میدونم دیگه زخم این واژه ها محاله بفهمه درد منو
تو امواج فکرت باید غرق شم
گذشتی گذشته آب از سرم
من از بین میرم تو فکر خودم
دارم آرزوتو به گور میبرم
من اونقدر شبیهت قدم میزدم
که از ما یجور رد پا مونده بود
که حتی نفهمیدی پشت سرت
یکی توی این جاده جا مونده بود
شاید چندسالی باید بگذره
که هرچی از این راه پر خاطره
کی دستات اون لحظه میگیره که
روی ردپاهای من راه بره
حالا که رسیدی به مقصد بگو
که من گم شدم توی یک حادثه
رسیدن به تو آرزوی منه
کی به آرزوهای من میرسه
چشاتو ببندو فقط فکر کن
پای اشتباهت کی نابود شد
کی هی سوخت واست جاده روشن بشه
کی خاکسترش پای تو پودر شد
کی خاکسترش پای تو پودر شد..
تا اینجاشو که پا به پات اومدم
میخندیدم اما پاهام بی حسه
به این مقصد دور که تو ذهنته
فقط مرده ی ما دوتا میرسه
شاید چندسالی باید بگذره
که هرچی از این راه پر خاطره
کی دستات اون لحظه میگیره که
روی ردپاهای من راه بره
حالا که رسیدی به مقصد بگو
که من گم شدم توی یک حادثه
رسیدن به تو آرزوی منه
کی به آرزوهای من میرسه

متن آهنگ دلکم محسن یگانه

*********************************

چیکار میکنی با دلم روزگار دیگه خاطراتو به یادم نیار

ندیدی مگه چی سرم اومده جوونیمو دادم پای عشق یار

چقدر خاطره اون عزیزک من با اینکه هنوزم ازش دلخورم

تونست من رو یادش نمیاد و من هنوزم رو اسمش قسم میخورم

هنوزم رو اسمش قسم میخورم

یه عمری گذشت و هنوزم تو فکر همون یار نامهربونم

با حسرت یه گوشه نشستم دارم زیر لب هی می خونم

دلکم تنهات گذاشتم هر کی رفته پی کارش

اونکه پاشو عمر تو دادی حالا رفته پی یارش

دلکم دیدی دروغه دیگه تنهات گذاشت

دیگه ضرب المثل دل به دل راه نداشت

دیگه ضرب المثل دل به دل راه نداشت

دلکم دیدی جوونیت چجوری با غصه سرد شد

بهترین شبای عمرم توی تنهایی سفر شد

دلکم مردم این شهر  قصمونو نمی دونن اگه با خبر بشنت رازمون می خونه

می خونم تنها گذاشتن هر کی رفته پی کارش

اونکه پاشو عمرتو دادی حالا رفته پی یارت

دلکم دیدی دروغه دیگه تنهات گذاشت

دیگه ضرب المثل دل به دل راه نداشت

دیگه ضرب المثل دل به دل راه نداشت

متن آهنگ پرنده محسن یگانه

**************************************

نگران بودم الان کجای این شهری

نکنه راه خونمونو گم کردی

یا اگه دلت هوای خونمونو کرد

تا کجای راهو اشتباهی اشتباه برگردی

نگران بودم آه می کشیدم از ته دل

من بجای هر دومون غصه می خوردم

انقدر فکر تو بودم که زحمام و یادم رفت

انقدک نفهمیدم که یا کجا کی و کجا کجا مردم

من و اینجوری به خاطرت بسپار

یه پرنده که واسه تو می خوند

یه پرنده که منتظر نشست و نشست

یه پرنده که کنج لونش مرد

من و اینجوری به خاطرت بسپار

یه پرنده که واسه تو می خوند

یه پرنده که منتظر نشست و نشست

یه پرنده که کنج لونش مرد

من و اینجوری به خاطرت بسپار

یه پرنده که واسه تو می خوند

یه پرنده که منتظر نشست و نشست

یه پرنده که کنج لونش مرد

دانلود آهنگ دلسرد محسن یگانه

**********************************

دلسرد شدم از تو، از این رابطه دلگیرم

نمیدونم کجام با فقط میرم

نیا بعد از دلی که سوزوندیش خودت باعث شدی

تو از خودت روندیش از خودت روندیش

چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره

به این نتیجه میرسم که تنهایی از تو بهتره

با اینکه هر شب تا سحر از غصه خوابم نمی بره

شبای غمگین و ناراحت تحملش آسونتره

من تو آرامشم دنبال من نگرد

میخوام تنها بشم دنبال من نگرد

من تو آرامشم دنبال من نگرد

می خوام تنها بشم دنبال من نگرد

فکرت از سرم افتاد ، ته صبر منو دیدی

ولی حیف با غروری که تو چشماته نفهمیدی

نمی فهمی چرا الان واسم دل کندن آسونه

آخه کوهی که می ریزه ازش چیزی نمی مونه چیزی نمی مونه

تو باعث شدی چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره

به این این نتیجه می رسم که تنهایی

با اینکه هر شب تا سحر از غصه خوابم نمی بره

شبای غمگین و ناراحت تنهایی

چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره

به این نتیجه میرسم تنهایی

با اینکه هر شب تا سحر از غصه خوابم نمی بره

شبای غمگین و ناراحت تحملش آسونتره

من تو آرامشم دنبال من نگرد

 

popahang.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 1,732
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,242
  • بازدید ماه : 24,902
  • بازدید سال : 297,924
  • بازدید کلی : 7,377,617