loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

ترانه سرا : مهدی سعیدیبده باد صبا از بام خبری از این جا میترسم مثل بید می لرزم من شکوه میکنم از این شب صحرا که من شدم تنها از اون موقع و اون صبا از این خاک و از این غبار بارون غم ببار  . . .

آخرین ارسال های انجمن

متن آهنگ پویا بیاتی به نام باد صبا

naser بازدید : 794 دوشنبه 24 آذر 1393 : 17:27 ب.ظ نظرات (1)

ترانه سرا : مهدی سعیدی

بده باد صبا از بام خبری
از این جا میترسم
مثل بید می لرزم
من شکوه میکنم
از این شب صحرا
که من شدم تنها
از اون موقع و اون صبا
از این خاک و از این غبار
بارون غم ببار

 .

.

.

.

به غم قلب خستم
به همون قلب پُر احساس
اونجا که خوردم زمین
یادم اومد قصه ی یاس
ای دل ای دل روزگار
کی میشه خزونم بهار
کی دیگه سر میرسه این انتظار
ای دل ای دل روزگار
کی میشه خزونم بهار
کی دیگه سر میرسه این انتظار

music-text.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نوین در تاریخ 1393/09/25 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب بود

سایتت عالیه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 409
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 879
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,779
  • بازدید ماه : 22,439
  • بازدید سال : 295,461
  • بازدید کلی : 7,375,154