loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی دلتنگ تر میشو ولی نشنیده میگیری من هنوز همه حالِ تورو از من فقط میپرسنُ با این که با من نیستی دیوونه میشم از غمت ا

آخرین ارسال های انجمن

متن آهنگ اسمم داره یادم میره شادمهر عقیلی

naser بازدید : 985 چهارشنبه 07 اسفند 1392 : 11:14 ق.ظ نظرات (0)

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی
حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی
دلتنگ تر میشو ولی نشنیده میگیری من
هنوز همه حالِ تورو از من فقط میپرسنُ
با این که با من نیستی دیوونه میشم از غمت
اصلا نمیخوام بشنوم که اشتباه گرفتمت
داشتنِ تو کوتاه بود اما همونم کم نبود
گذشته بودم از همه، هیچ کس به غیر تو نبود

 

 

 

منبع:ahangestan.in

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 409
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 879
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,756
  • بازدید ماه : 22,416
  • بازدید سال : 295,438
  • بازدید کلی : 7,375,131