loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

من آن ابرم که میخواهد ببارد  دل تنگم هوتی گریه دارد دل تنگم غریب این در و دشت  نمیداند کجا سر میگذارد . . . ********************************* به ادامه مطلب بروید

آخرین ارسال های انجمن

اس ام اس دلتنگی

naser بازدید : 808 پنجشنبه 30 خرداد 1392 : 20:27 ب.ظ نظرات (0)

من آن ابرم که میخواهد ببارد

 دل تنگم هوتی گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت

 نمیداند کجا سر میگذارد . . .

*********************************

به ادامه مطلب بروید


زندگی تجربه تلخ فراوان دارد

و سه تا کوچه و پس کوچه و یک عمر بیابان دارد . . .



*********************************



خوشا روزی که با هم مینشستیم

 قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد

 مگر خط جدایی مینوشتیم . . .



*********************************

چه رنجی است زیبایی ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه زندگی آزار دهنده ای است تنها بودن . . .



*********************************



سوگند میخورم ، به جز حضور تو هیچ چیز را در این دنیا را جدی نگرفتم

حتی عشق را . . .






*********************************


تا قاف ترین قله هستی سی مرغ ترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دریاچه نورم

 تا پر بکشم سوی خدا ، بال و پرم باش . . .



*********************************



گاهی خیال میکنم از من بریده ای

 بهتر  ز من برای دلت برگذیده ای

از من عبور میکنی و دم نمیزنی

تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای . . .


*********************************



شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی

 من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی . . .



*********************************


مژه بر هم مزن ای دوست که بادم ببرد

 چون سبک تر شده ام ، از پر کاهی ز غمت . . .



*********************************


گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت

سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت

 ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت . . .



*********************************


دوستی چیزی برای هدیه نیست

 طرح دریا و غروب گریه نیست

دوستی یک کلبه ویرانه نیست

 صحبت از شمع و گل پروانه نیست

دوستی تنهای تنها یک تب است

 بی تو ماندن در سکوت یک شب است . . .



*********************************



عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

 هرچه عاشق زار تر ، معضوق از او بیزار تر . . .


*********************************


صدایت میکنم هر شب ، تو هم امشب صدایم کن

تو مغروری ، غرورت را فقط یک شب فدایم کن . . .



*********************************


شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند

 آن قدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند . . .



*********************************


روزی سپری شد به امیدی که شب آید

 شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد

ای دوست دعا کن که من بیچاره مبادا

 در حسرت دیدار تو جانم به لب آید . . .



*********************************



مهربانی نقش هر نقاش نیست

هر که نقشی را کشید نقاش نیست

نقش را نقاش معنا میدهد

 مهربانی نقش یار است

حیف که یار نقاش نیست . . .



*********************************


پای من خسته از این رفتن بود

 قصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

 راهش افسوس جدا از من بود . . .



*********************************



من و این داغ در تکرار مانده

 من و این عشق بیدار مانده

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

 دلم بین در و دیوار مانده . . .



*********************************



دردم این است که باید پس از این قسمت ها

سال ها منتظر قسمت آخر باشم . . .


*********************************



از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم

 خوشتر از یاد عزیزان ثمری نیست . . .



*********************************



دو شاخه گل ، دو جام مستی

 فدای تو هر جا که هستی . . .

 

منبع:BiGSMS.blogsky.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 1,533
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,043
  • بازدید ماه : 24,703
  • بازدید سال : 297,725
  • بازدید کلی : 7,377,418