loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

یادم آمد شوق روزگار کودکی مستی بهار کودکی یادم آمد آن همه صفای دل که بود خفته در کنار کودکی رنگ گل جمال دیگر در چمن داشت آسمان جلال دیگر پیش من داشت به ادامه مطلب بروید نام

آخرین ارسال های انجمن

متن ترانه یادگار کودک از علیرضا افتخاری

naser بازدید : 6306 سه شنبه 21 خرداد 1392 : 0:10 ق.ظ نظرات (1)

یادم آمد
شوق روزگار کودکی
مستی بهار کودکی

یادم آمد
آن همه صفای دل که بود
خفته در کنار کودکی
رنگ گل جمال دیگر در چمن داشت
آسمان جلال دیگر پیش من داشت

به ادامه مطلب بروید

نام ترانه: یادگار کودکی
خواننده: علیرضا افتخاری
آلبوم: یاد استاد – ۱۳۷۷

یادم آمد
شوق روزگار کودکی
مستی بهار کودکی

یادم آمد
آن همه صفای دل که بود
خفته در کنار کودکی
رنگ گل جمال دیگر در چمن داشت
آسمان جلال دیگر پیش من داشت

شور و حال کودکی برنگردد دریغا
قیل و قال کودکی برنگردد دریغا

به چشم من همه رنگی فریبا بود
دل دور از حسد من شکیبا بود
نه مرا سوز سینه بود
نه دلم جای کینه بود

شور و حال کودکی برنگردد دریغا
قیل و قال کودکی برنگردد دریغا

روز و شب دعای من
بوده با خدای من
کز کَرَم کند حاجتم روا
آنچه مانده از عمر من به جا
گیرد و پس دهد به من دمی
مستی کودکانه مرا

شور و حال کودکی برنگردد دریغا
قیل و قال کودکی برنگردد دریغا

 

منبع:sarou.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اردلان در تاریخ 1394/01/13 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

واقعا صدای زیبای استاد افتخاری شعرها را هم زیباتر میکنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 1,261
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,771
  • بازدید ماه : 24,431
  • بازدید سال : 297,453
  • بازدید کلی : 7,377,146