loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

متن آهنگ تو بارون از علی عبدالمالکی ترانه سرا : بیتا طاییهمیشه تو فکر اینم که تورومن در آینده کجا میبینمبا چه حسی با تو روبرو میشمخوبه حالم یا بازم غمگینمبی تفاوت رد میشی یا اینکهدست دلواپسمو میگیریم

آخرین ارسال های انجمن

متن ترانه تو بارون از علی عبدالمالکی

naser بازدید : 1088 چهارشنبه 02 دی 1394 : 19:30 ب.ظ نظرات (0)

متن آهنگ تو بارون از علی عبدالمالکی

ترانه سرا : بیتا طایی

همیشه تو فکر اینم که تورو
من در آینده کجا میبینم
با چه حسی با تو روبرو میشم
خوبه حالم یا بازم غمگینم
بی تفاوت رد میشی یا اینکه
دست دلواپسمو میگیری
من شباهت به خودم دارم یا
تو نگام دنبال یه تغییری

توو بارون قدم زدن بی چتر
چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که برمیگشتی بهم
اگه میدونستی

توو بارون قدم زدن بی چتر
چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که برمیگشتی بهم
اگه میدونستی

♫♫♫

تو چه فکری هستی وقتی فکرم
پیش تو مونده و نا آرومه
بی تو بی قراری و تنهاییام
حتی از ظاهرمم معلومه
وقتی میبینی منو میشناسی
یا میگی چقدر این آدم آشناست
تا به حال حتما ً فراموش شدم
چی دارم میگم حواس من کجاست

توو بارون قدم زدن بی چتر
چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که برمیگشتی بهم
اگه میدونستی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 409
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 879
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,901
  • بازدید ماه : 22,561
  • بازدید سال : 295,583
  • بازدید کلی : 7,375,276