loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

متن ترانه عشق ناب از حمید ترانه سرا : روح الله همتیدل نمیکنم ازت عاشقم تا ته خطدل ِ تنهای منو تو نسوزونی فقطبی تو آشوبه دلم پیش ِ تو خوبه دلمواسه عشق ِ ناب ِ تو داره میکوبه دلم برای من پُر از عشق و

آخرین ارسال های انجمن

متن ترانه عشق ناب از حمید طالب زاده

naser بازدید : 761 یکشنبه 01 آذر 1394 : 10:11 ق.ظ نظرات (0)

متن ترانه عشق ناب از حمید

ترانه سرا : روح الله همتی

دل نمیکنم ازت عاشقم تا ته خط
دل ِ تنهای منو تو نسوزونی فقط
بی تو آشوبه دلم پیش ِ تو خوبه دلم
واسه عشق ِ ناب ِ تو داره میکوبه دلم

برای من پُر از عشق و جنونی
چی میشه تا اَبد پیشم بمونی
دلم میخواد همیشه با تو باشم
محاله یک نفس از تو جدا شم
نمیزارم تو رو ازم بگیرن
یا یه روزی جدا شه قلبت از من
خودت میدونی مدیونم به چشمات
نمیره از تو قلبم یاد حرفات

♫♫♫

تویی تو هوای من گرمی ِ صدای من
یه نشونه یه دلیل واسه خنده های من
دلخوشم کنار تو توی روزگار تو
هستم و خوبه واسم حتی انتظار تو

برای من پُر از عشق و جنونی
چی میشه تا اَبد پیشم بمونی
دلم میخواد همیشه با تو باشم
محاله یک نفس از تو جدا شم
نمیزارم تو رو ازم بگیرن
یا یه روزی جدا شه قلبت از من
خودت میدونی مدیونم به چشمات
نمیره از تو قلبم یاد حرفات
برای من پر از عشقو جنونی
چی میشه تا ابد پیشم بمونی
دلم میخواد همیشه با تو باشم
محاله یک نفس از تو جدا شم

منبع:texahang.org

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 264
  • بازدید امروز : 700
  • باردید دیروز : 816
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,283
  • بازدید ماه : 18,248
  • بازدید سال : 291,270
  • بازدید کلی : 7,370,963