loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

متن ترانه دیدنی شدی از بابک جهانبخش به ادامه مطلب برویدچه احساس عجیبی چه تقدیر غریبی تو داری میری و این آخرین دیدارمونه برای آخرین بار یه سایه روی دیوار من و تو زیر بارونیم و هیچکس نمی دونه نم

آخرین ارسال های انجمن

متن ترانه دیدنی شدی از بابک جهانبخش

naser بازدید : 895 شنبه 09 آبان 1394 : 19:16 ب.ظ نظرات (0)

متن ترانه دیدنی شدی از بابک جهانبخش

به ادامه مطلب بروید

چه احساس عجیبی

چه تقدیر غریبی

تو داری میری و

این آخرین دیدارمونه

برای آخرین بار

یه سایه روی دیوار

من و تو زیر بارونیم و هیچکس نمی دونه

نمی دونه

امشب چه دیدنی شدی

باور نکردنی شدی

دستام و محکم تر بگیر

حالا که رفتنی شدی

امشب چه دیدنی شدی

...

قراره با جدایی قصه مون سر شه

قراره چشم من خیس و دلم از غصه پر پر شه

تو می خندی ولی من دلهره دارم

دیگه آروم نمی گیرم دیگه طاقت نمیارم

دیگه طاقت نمیارم

امشب چه دیدنی شدی باور نکردنی شدی

دستام و محکم تر بگیر حالا که رفتنی شدی

امشب چه دیدنی شدی

 

منبع:texahang.org

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 271
  • بازدید امروز : 691
  • باردید دیروز : 594
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,344
  • بازدید ماه : 22,004
  • بازدید سال : 295,026
  • بازدید کلی : 7,374,719