loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

مرگ شیرین  من در آغوش توست   وقتی می گویی دوستم داری   گلوله بارانم میکنی   •   •   •   دنیا راخیلی کوچک می بینم   که بگویم یک دنیا

آخرین ارسال های انجمن

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

naser بازدید : 1078 شنبه 19 مهر 1393 : 8:17 ق.ظ نظرات (0)

مرگ شیرین  من در آغوش توست

 

وقتی می گویی دوستم داری

 

گلوله بارانم میکنی


 

 

 

 

دنیا راخیلی کوچک می بینم

 

که بگویم یک دنیا دوستت دارم

 

پس بدان که از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوست دارم

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 

 

 

 

از مرگ نترسید

 

از این بترسید که وقتی زنده اید

 

چیزی درون شما بمیرد به نام انسانیت

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 

 

 

 

 

 

اگر روزی از مرگ ناگهانی ام با خبر شدی حیران نباش

 

بخاطر اینکه همیشه برایت میگفتم بدون تو میمیرم

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 

 

 

 

دلم اغوشی میخواهد از جنس قبر

 

دلم خوابی میخواهد از جنس مرگ

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 

 

 

 

مرگ مردن نیست و مرگ تنها نفس نکشیدن نیست

 

من مردگان بیشماری را دیده ام که راه میرفتند

 

حرف میزدند ، سیگار میکشیدند

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 


 

 

 

 

جمله بی تو میمیرم را هیچوقت باور نکن

 

من بی تو هنوز زنده ام

 

زنده ای که روزی هزار بار آرزوی مرگ دارد

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ


 

 

 

 

گریه کار کمی ست برای توصیف نداشتنت

 

دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر میکنم

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 


 

 

 

 

به درد هم اگر خوردیم قشنگ است

 

به شانه بار هم بردیم قشنگ است

 

در این دنیا که پایانش به مرگ است

 

برای هم اگر مردیم قشنگ است

 


 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 


 

 

 

 

وابستگی پیداکردن به کسی که متعلق به تو نیست

 

یعنی مرگ تدریجی

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 


 

 

 

 

مرگ

 

کجایی ک زندگی مرا کشت

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 


 

 

 

 

از این تکرارساعتها

 

ازاین بیهوده بودن ها

 

ازاین بی تاب ماندنها

 

از این تردیدها

 

نیرنگها

 

شکها

 

خیانتها

 

از این رنگین کمان سرد آدمها

 

از این مرگ باورها و رویاها

 

پریشانم

 

دلم پرواز میخواهد

 


 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 


 

 

 

 

وقتى به گرگ بودنت پى بردم

 

ک یقین یافتم توبه ات مرگ است

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 

 

 

 

خدایا سه حرفیه عشق رو تجربه کردم

 

حالا وقتشه سه حرفیه مرگ رو تجربه کنم

 

 

 

 

اس ام اس و جملات زیبا در مورد مرگ

 

 

 

 

گر بزرگی به کام شیر دراست

 

شو خطر کن زکام شیر بجوی

 

یا بزرگی و عز ونعمت وجاه

 

یا چو مردانت مرگ رویاروی


منبع:bisms

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 271
  • بازدید امروز : 451
  • باردید دیروز : 594
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,104
  • بازدید ماه : 21,764
  • بازدید سال : 294,786
  • بازدید کلی : 7,374,479