فیفا
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
فیفا
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیعکس حیواناتفیفا

تعداد بازدید : 549
نویسنده پیام
armandost آفلاین


ارسال‌ها : 98
عضويت : 12 /3 /1391
محل زندگي : سانفراسیسکو
سن : 16
یاهو : rambod001122@yahoo.com
تشکر ها: 12
تشکر شده : 62
فیفا



فیس در این نسخه به تحقق میپیونده و با این شخصیت توی هر مودی میتونید بازی کنید . شما میتونید تواناییهای خودتونو با 230 مشخصه افزایش بدید و با این بازیکن بصورت آنلاین بازی کنید تا تبدیل به یک سوپر ستاره بشید .
کاستمایز کردن ( تغییر شکل در جهت بهینه سازی ) ضربات ایستگاهی : شما میتونید ضربات آزاد و کرنر خودتونو توی بخش مربوطه طراحی و ضبط کنید و اونو در بازی به اجرا در بیارید . مثل طراحی یک حرکت بخصوص برای تک تک بازیکن مورد نظرتون و بعد این حرکاتو برای یک ضربه ایستگاهی با هم ترکیب کنید . شما میتونید این حرکاتو ضبطشون کنید و توی زمین تمرینی تستشون کنید و بعد توی یک بازی واقعی به اجرا درشون بیارید .
کنترل 360 درجه : سیستم حرکت 360 درجه کنترل حرکت با توپو از 8 جهت به 360 درجه افزایش میده . الان بازیکنان میتونند در بین فضای بین مدافعین حرکت کنند چیزی که قبلا امکان پذیر نبود .
حرکات پا توپ ماهرانه : تکنولوژی پیچیده انیمیشن های نکست جن کنترل بی نظیری برای شما به ارمغان میاره . الان بازیکنانی با مهارت بالا این تواناییو دارند که در مواجه با یک مدافع برای عبور از اون واکنشهای بسیار سریعی از خودشون بروز بدند .
بازی فیزیکی : تکنولوژی و فن آوری برخورد و تصادم نکست جن باعث میشه در بازی تنوع زیادی ایجاد بشه , مساله قابل پیش بینی بودن کمتر بشه و جنگهای درون زمین برای تصاحب توپ بین بازیکن صاحب توپ و مدافع توسعه پیدا کنه .
فوریت های مربوط به بازیکنان : منطق هوش مصنوعی با چیزی بیش از 50 چرخه حرکتی نکست جن پیشرفت کرده که این امر سبب شده جاگیری بازیکنان در زمین و هوشیاری اونها بیشتر بشه بنابراین بازیکنان شما کمتر روی توپ متمرکز میشن و با با یک سرعت مناسب برای یک عمل خاص حرکت میکنند .
حمله : بازیکنان فضاها رو بصورت موثر تری تجزیه تحلیل میکنند , حرکات منحنی شکل برای خلق مسیر جهت پاس دادن و گزینه های متنوع دیگه در زمینه حمله در این نسخه وجود داره .
گزینه های دفاعی بهبود یافته : مدافعین وظایف چندگانه ای به اجرا در میارند و با هوش بیشتر فضاهای خطرناکیو پوشش میدن که توسط هم تیمیهاشون خالی شده . منطق دفع توپ بهتر مثل پرش و خیز برداشتن برای بلوکه کردن سانترها و ضربات قیچی برگردون برای دفع توپها . این چیزا سبب میشه مدافعین از ایجاد فرصت گلزنی مهاجمین حریف جلوگیری کنند .





دانلود

 فقط توجه داشته باشین به علت خارجی بودن این سرور فقط در ساعات خاص مانند ساعت نیمه شب امکان دانلود وجود دارد - به خاطر ترافیک سرور - و باز هم توجه داشته باشین از هزار ها مطالب این سایت فقط و فقط این مطلب به این صورت میباشد و تمامی مطالب دیگر در تمامی ساعت شبانه روز امکان دانلود انها وجود دارد

امضای کاربر :



سه شنبه 30 خرداد 1391 - 18:25
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از armandost به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: naser72 &



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ