درباره ویزای ICT
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
درباره ویزای ICT
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار اقتصادی ,فناوری,اجتماعی و اقتصادیدرباره ویزای ICT

تعداد بازدید : 191
نویسنده پیام
finsadvisers آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 12 /7 /1402
درباره ویزای ICT
ویزای ICT کانادا یکی از ویزاهای کار در کشور کانادا می‌باشد که شرکت‌های بین المللی می‌توانند آن را دریافت کنند و اقدام به تاسیس دفتر خود در این کشور کنند. دریافت ict کانادا یکی از راه های مطمئن و سریع برای مهاجرت مدیران شرکت ها و کارمندان اصلی آن‌ها به این کشور است.اگر یک شرکت بین‌المللی شعبه‌ای از طریق درخواست ict کانادا داشته باشد، می‌تواند برای انتقال کارمند به محل شرکت خود در این کشور درخواست دهد. افراد واجد شرایط انتقال درون شرکتی، نیاز به مجوز کار در کانادا دارند و از LMIA معاف هستند، زیرا با انتقال متخصصان خود به کسب و کارهای کانادایی سود اقتصادی قابل توجهی به این کشور می‌رسانند.کانادا در راستای طرح International Mobility Program به شرکت‌های بین‌المللی اجازه می‌دهد افراد واجد شرایط را با هدف بهبود اثربخشی مدیریت، گسترس صادرات و افزایش رقابت در بازارهای خارجی و غیره به طور موقت به این کشور منتقل کنند. در واقع IMP این امکان را برای کارفرماها فراهم می‌کند تا یک کارمند موقت را بدون ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) استخدام کنند.
چه کسانی واجد شرایط برنامه ICT کانادا هستند؟

برای اینکه واجد شرایط ویزای کار انتقال درون شرکتی باشید، باید در یکی از سه گروه تعریف شده زیر قرار بگیرید:
۱- مدیران اجرایی

در درجه اول مدیران اجرایی که شرکت را اداره می‌کنند، یا یکی از مولفه‌های یا عملکرد اصلی سازمان آن هستند، اهداف و سیاست‌های سازمان، مولفه یا عملکرد را تعیین می‌کنند و فقط نظارت یا هدایت عمومی را از مدیران سطح بالاتر، هیات مدیره یا سهامداران شرکت می‌گیرند، واجد شرایط انتقال درون شرکتی هستند.
۲- مدیران ارشد

این مدیران تمام یا بخشی از شرکت را مدیریت می‌کنند و بر کار سایر مدیران یا کارمندان حرفه‌ای نظارت یا کنترل دارند. یا عملکرد اساسی را در داخل سازمان، یا یک بخش یا زیرمجموعه سازمان مدیریت می‌کند. اختیار استخدام و اخراج یا توصیه کارکنان و همچنین سایر اقدامات پرسنل را مانند ارتقا را دارند.
۳- کارمندان متخصص و دارای مهارت ویژه

این دسته از کارمندان می‌توانند دانش تخصصی خود را در زمینه تولیدات یا خدمات شرکت ارائه داده یا سطح تخصص پیشرفته‌ای در پروسه‌های شرکت داشته باشند. این دسته از کارمندان اینگونه تعریف می‌شوند:

دارای دانش انحصاری: این افراد تخصص خاصی در رابطه با محصول یا خدمات شرکت دارند.
دارای تخصص پیشرفته: دانش تخصصی با توجه به تجربه کار در شرکت اخذ کرده باشد. این یعنی هرچه کارمند تجربه بیشتری در همکاری با سازمان داشته باشد به طور حتم با فرآیندها و پروسه‌های آن بیشتر آشناست. در این صورت به طور قابل توجهی در بهره وری کارفرما تاثیرگذار خواهد بود.

توجه داشته باشید در موارد بالا، کسانی که به کانادا منتقل می‌شوند، باید حداقل یک سال سابقه کار تمام‌وقت در شرکت خارجی را داشته باشند تا مجوز کار آنها تمدید شود. در ادامه مطلب با شرایط استفاده از این طرح بیشتر آشنا خواهید شد.

امضای کاربر : ویزای ICT کانادا
چهارشنبه 26 مهر 1402 - 17:03
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ