علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی

تعداد بازدید : 70
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی


علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی

علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی عنوان قابل بحث ما در این مقاله می باشد. ما در این مقاله، ابتدا به بررسی علت های ایجاد این کد خطا می پردازیم و در ادامه، نحوه ی رفع ارور TE را بیان می کنیم. ماشین لباسشویی های ال جی می توانند پیغام خطای TE را در صفحه نمایش خود نشان دهند، با این حال مدل های بدون صفحه نمایش، شناسایی خطا را پیچیده تر می کنند. در برخی دستگاه ها که فاقد صفحه نمایش هستند، ارور TE، که به معنای گرم نشدن آب است، این خطا را با ترکیبی از لامپ ها نشان می دهد. ارور TE در صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی، به معنای خطای حسگر HEATING می باشد. و بیانگر خرابی در دو قسمت ماشین لباسشویی یعنی سنسور دمای آب و المنت گرمایش می باشد.

علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی
علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی، به معنای خرابی حسگر می باشد. ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی، بیان کننده ی این است که سنسور یا المنت یا هیتر خراب شده است. در صورتی که صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی، ارور TE را نمایش دهد، باید دستگاه باز شود و هیتر باید توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی ، بررسی شود و در صورت نیاز باید هیتر عوض شود. رفع ارور TE و تعویض هیتر ( Heater )، یک کار تخصصی می باشد که باید حتما توسط تکنسین ماهر، با تجربه و متخصص ماشین لباسشویی ال جی انجام شود.


علائم مشهود هنگام نمایش ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی
ممکن است شما دستگاه را روشن کنید و آبکش دستگاه شروع به چرخیدن کند و ماشین لباسشویی با موفقیت روشن شود و شروع به کار کند. اما ممکن است بعد از دو دقیقه دستگاه متوقف شود و کد خطای TE روی صفحه نمایش نشان داده شود. اگر در چنین موقعی به دریچه های ماشین لباسشویی دست بزنید، متوجه می شوید که به طرز مشکوکی سرد هستند. و از گرم بودن آب خبری نیست.
در این لحظه از آن جایی که ماشین لباسشویی قادر به گرم کردن آب نمی باشد، در نتیجه مجبور به قطع شستشو می باشد. بنابراین ارور TE روی دیسپلی دستگاه ظاهر می شود. بنابراین اگر ارور TE را دریافت کردید، اما کماکان مجبور به شستشوی لباس ها هستید، می توانید شستشو با آب سرد را انتخاب کنید. اما در بیشتر موارد کد خطای TE بخاطر نقص عملکرد سیگنال می باشد و باید توسط یک متخصص بررسی شود.
همچنین یکی دیگر از علائم ارور TE، می تواند بالا بودن دمای بیش از اندازه ی آب می باشد. در صورتی که دمای آب بیش از حد مجاز باشد، ارور TE روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی ظاهر می شود. که این مورد نیز باید توسط تکنسین بررسی شود.



مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :


https://www.dibaposhtiban.ir/te-error-washing-machine-lg/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره ی تخصصی و یا تعمیرکار ماشین لباسشویی نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان در تماس باشید .

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 10:17
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ