علت ارور cd در ماشین ظرفشویی ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
علت ارور cd در ماشین ظرفشویی ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده علت ارور cd در ماشین ظرفشویی ال جی

تعداد بازدید : 53
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
علت ارور cd در ماشین ظرفشویی ال جی
ارور cd در ماشین ظرفشویی ال جی؛ کد خطایی رایج در این دستگاه
هر یک از لوازم برقی خانگی روش استفاده خود را دارند که در بروشور آن ها به صورت کامل توضیح داده شده است. هنگام بروز هر مشکلی در ماشین ظرفشویی های ال جی، یک کد خطا روی نمایشگر دستگاه ظاهر می شود. یکی از کدهای خطای رایج در ماشین ظرفشویی های ال جی، ارور cd است که به خشک کردن ظروف و محفظه داخلی دستگاه مربوط می شود. ظاهر شدن ارور cd طبیعی است، اما این امکان وجود دارد که با پس از ظاهر شدن آن دستگاه ظروف و محفظه را خشک نکند. در این مطلب به بررسی دلیل بروز ارور cd در ماشین ظرفشویی ال جی می‌پردازیم.



انواع کدهای خطا در ماشین ظرفشویی ال جی
پس از بروز هر مشکلی در ماشین ظرفشویی ال جی شما یک کد را روی صفحه نمایش دستگاه مشاهده خواهید کرد. هر یک از این ارورها دلیل بروز مشکل را به شما نشان می دهد؛ بنابراین باید بروشور ماشین ظرفشویی را مطالعه کرده و بررسی کنید که هر کد خطا به چه مشکلی مربوط می شود. به عنوان مثال کد خطای IE به دلیل تنظیم نبودن فشار آب ماشین ظرفشویی روی نمایشگر دستگاه ظاهر می شود.
زمانی که آب ماشین ظرفشویی ال جی از دستگاه خارج نمی شود، شما ارور OE را رو صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. باید بدانید که نوسانات برق باعث ظاهر شدن ارور PF بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی ال جی می شود. در بیشتر این موارد بدون کمک تعمیرکار می توان مشکل را برطرف کرد. اما در برخی موارد لازم است که یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و آن را تعمیر کند. چرا که تعمیر بعضی از قطعات ماشین ظرفشویی نیازمند تجربه و مهارت در این زمینه است.


دلیل بروز کد خطای cd در ماشین ظرفشویی ال جی چیست؟
ارور cd در ماشین ظرفشویی ال جی یک کد خطا نیست. در واقع این ارور به نوعی اعلام پایان مرحله شستشوی ظروف و آغاز مرحله خشک کردن آن ها و محفظه داخلی دستگاه است. زمانی که شستشوی ظروف به پایان می رسد، ارور cd (Cool Down) روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی ال جی ظاهر می شود. پس از آن دستگاه شروع به خشک کردن ظروف و محفظه داخلی می کند. بنابراین ظاهر شدن ارور cd طبیعی است و مشکلی در ماشین ظرفشویی وجود ندارد. البته باید بدانید که این ارور به صورت خودکار تا چهار ساعت نمایش داده می شود و پس از آن خاموش خواهد شد. بنابراین نیازی نیست که در زمان ظاهر شدن ارور cd نگران شوید.



برخی از دلایل خشک نشدن ظروف و محفظه پس از ظاهر شدن ارور cd در ماشین لباسشویی ال جی عبارتند از:

  • تنظیمات نادرست ماشین ظرفشویی
  • چیدمان نامناسب ظروف در ماشین ظرفشویی
  • عدم وجود مایع جلادهنده یا براق کننده در دستگاه
  • خرابی هیت پمپ ماشین ظرفشویی
  • ایراد در موتور فن دریچه هوای دستگاه ظرفشویی




این مقاله بخشی از مقالات آموزشی سایت الجی پشتیبان بوده است ، اگر تمایل دارید می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل در لینک زیر مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/dishwasher/cd-error-code/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نیاز به مشاوره تخصصی دارید یا لازم است تا دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی ال جی بررسی و تعمیر شود . می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی الجی پشتیبان در تماس باشید .



پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402 - 21:27
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ