علائم و نشانه های نمایش ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
علائم و نشانه های نمایش ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده علائم و نشانه های نمایش ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی

تعداد بازدید : 69
نویسنده پیام
kamranmomeni1401 آفلاین


ارسال‌ها : 10
عضويت : 25 /1 /1401
علائم و نشانه های نمایش ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی

علائم و نشانه های نمایش ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی
همان طور که پیش تر اشاره کردیم، معنای ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی، بیان کننده ی این است که دیگ ماشین لباسشویی بیش از حد پر شده است و به این معناست که آب به حد اکثر مجاز رسیده است. کد خطای FE در ماشین لباسشویی LG، در هنگام گرفتن آب و در حالت شستشوی ماشین لباسشویی نمایش داده می شود. دستگاه در وسط برنامه ی شستشو متوقف می شود و دستگاه به طور مداوم آب گیری می کند و آب وارد دستگاه می شود. که در نتیجه ارور FE روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ظاهر می شود.
همچنین در ماشین لباس های قدیمی تر ال جی که فاقد صفحه نمایش هستند، این ارور به صورت چشمک زدن و یا روشن شدن نشانگر های Prewash و Main Wash نمایش داده می شوند. علاوه بر این، این شاخص ها، می توانند بخاطر انتخاب اشتباه نوع لباس ها نیز روشن شوند. به عنوان مثال در صورتی که شما از لباس های حجیم مثل پتو یا لباس های پشمی حجیم و… نیز استفاده کنید، ممکن است این نشانگر ها نیز روشن شوند.


علت ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی به صورت تیتر وار

  • وجود مشکل در هیدروستات ماشین لباسشویی
  • خرابی برد ماشین لباسشویی
  • تشکیل کف بیش از حد در ماشین لباسشویی
  • مشکلات شیر برقی ورودی آب ماشین لباسشویی
  • خرابی سوئیچ فشار ماشین لباسشویی
  • مشکلات سیم کشی ماشین لباسشویی



وجود مشکل در هیدروستات ماشین لباسشویی
یکی از مهم ترین علت ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی، وجود اشکال در هیدروستات ماشین لباسشویی می باشد. برای رفع این مشکل، باید مقدار مقاومت هیدروستات بررسی شود. هیدرواستات یکی از آسیب پذیر ترین قسمت های ماشین لباسشویی های مدرن می باشد. در بیشتر موارد لوله های این قسمت مسدود می شود، و ماشین لباسشویی نمی تواند کار خودش را به درستی انجام دهد. بنابراین باید این قسمت به درستی بررسی شود.

خرابی برد ماشین لباسشویی
یکی دیگر از علل نمایش کد خطای FE در ماشین لباسشویی ال جی، می تواند بخاطر خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد. در واقع برد الکترونیکی ماشین لباسشویی، حکم مغز ماشین لباسشویی را دارد و در صورت خرابی می تواند باعث نمایش ارور FE شود. خرابی برد جزء تعمیرات سخت و پیچیده ی ماشین لباسشویی می باشد و نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد. در صورت خرابی برد، ماشین لباسشویی باید حتما توسط تکنسین بررسی شود.
در صورتی که برد الکترونیکی خراب شود، ممکن است دستگاه متوقف شود و یا دستگاه پر از آب شود. در این صورت ممکن است خطای FE رخ دهد. این حالت می تواند در حین شستشوی لباس ها رخ دهد. در چنین صورتی باید برد الکترونیکی ماشین لباسشویی به دقت بررسی شود. در چنین وضعیتی ممکن است برد سوخته باشد و شما باید برد را تعمیر و یا تعویض کنید.
برای رفع ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی، شما می توانید ماشین لباسشویی را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از برق بکشید و سپس دوباره آن را به برق وصل کنید، زیرا ممکن است برد ماشین لباسشویی دچار مشکل جزئی شده باشد و با تنظیم مجدد مشکل بر طرف شود، و در نتیجه ممکن است ارور FE رفع شود.

تشکیل کف بیش از حد در ماشین لباسشویی
یکی دیگر از علت های نمایش ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی، می تواند به خاطر تشکیل بیش از حد کف، در هنگام شستشو باشد. این حالت موقعی اتفاق می افتد که شما لباس هایی مثل رو میزی یا لباس های توری را درون مخزن ماشین لباسشویی قرار داده باشید، و یا هنگامی که از پودر ماشین لباسشویی به مقدار زیادی استفاده کرده باشید و یا در مواقعی نادر، ممکن است بخاطر استفاده از مواد شوینده ی فاسد و نا مناسب این اتفاق افتاده باشد. همچنین در صورتی که از پودر دستی به جای پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید، ممکن است این مشکل ایجاد شود.

مشکلات شیر برقی ورودی آب ماشین لباسشویی
گاهی ممکن است ارور FE، به علت مشکلات شیر برقی ورودی آب ایجاد شده باشد. زیرا ممکن است بخاطر گذشت زمان، شیر ورودی آب انعطاف پذیری خود را از دست بدهد. و یا ممکن است شیر ورودی آب یا مناطق اطراف آن دچار نشتی شود و همین موضوع باعث سر ریز شدن آب شود و در نتیجه ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی نمایش داده شود. زیرا آب به صورت مداوم وارد ماشین لباسشویی می شود. در این صورت باید شیر ورودی آب را تعویض کنید.

خرابی سوئیچ فشار ماشین لباسشویی
در حالت عادی دستگاه برای شستن لباس ها مقداری آب دریافت می کند و سپس آن مقدار آب را به طور کامل تخلیه می کند. در صورتی که ماشین لباسشویی به طور مداوم آب را دریافت کند، دلیل این موضوع نشان دهنده ی وجود مشکلی در سوئیچ فشار که وظیفه ی کنترل کردن سطح آب در مخزن را دارد می باشد. که در این صورت باید سوئیچ فشار را بررسی کنید.

مشکلات سیم کشی ماشین لباسشویی
گاهی ممکن است سیم کشی بین برد کنترل و سوئیچ فشار دچار مشکل شود، بنابراین باید آن را بررسی کنید. ممکن است این اتصالات شل شده باشند و یا خراب شده باشند. سیم کشی ها باید بررسی شوند و سیم ها و مناطقی که آسیب دیده باشند را باید تعویض کنید. بهتر است تا این بررسی توسط تکنسین انجام شود.

مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :


https://www.dibaposhtiban.ir/fe-error-washing-machine-lg/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره ی تخصصی و یا تعمیرکار ماشین لباسشویی نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان در تماس باشید .



سه شنبه 29 فروردین 1402 - 23:47
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ