دلایل انسداد پمپ تخلیه و ظاهر شدن کد خطای e2
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
دلایل انسداد پمپ تخلیه و ظاهر شدن کد خطای e2
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده دلایل انسداد پمپ تخلیه و ظاهر شدن کد خطای e2

تعداد بازدید : 87
نویسنده پیام
dibaquickrepairs آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 15 /2 /1401
دلایل انسداد پمپ تخلیه و ظاهر شدن کد خطای e2

دلایل انسداد پمپ تخلیه و ظاهر شدن کد خطای e2

هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید که پس از برداشتن ظروف از سفره، نباید آن ها را مستقیما داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. لازم است که ابتدا ذرات بزرگ مواد غذایی و مواد درشت دیگری را از داخل ظروف بردارید. به عنوان مثال موادی مانند سبزی، دستمال، استخوان و موارد این چنینی بزرگ هستند. بنابراین پس از پایان شستشو ممکن است در هنگام تخلیه آب، وارد پمپ تخلیه شده و آن را مسدود کنند. در نتیجه ارور e2 روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی سامسونگ ظاهر می شود. بنابراین باید مطمئن شوید ظروف داخل ماشین ظرفشویی خالی هستند و تنها لکه های چربی و ذرات بسیار ریز روی آن ها قرار دارند.

یک دلیل دیگر که باعث ظاهر شدن ارور e2 در ماشین ظرفشویی سامسونگ می شود، مشکل در ورود آب به دستگاه است. به عبارتی دیگر، شیر ورودی آب ماشین ظرفشویی به درستی عمل نمی کند. باید بدانید که شیر ورودی آب وظیفه دارد که مقدار مناسبی از آب گرم را به داخل ماشین ظرفشویی انتقال دهد. لازم به ذکر است که یک تایمر الکترونیکی وظیفه کنترل شیر ورودی آب را بر عهده دارد.

باید اشاره کرد که محل قرارگیری شیر آب در هر یک از مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است متفاوت باشد. اما معمولا شیر ورودی آب در قسمت پایین ماشین ظرفشویی یا صفحه پشتی دستگاه قرار دارد. با توجه به مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ، شیر ورودی آب در گوشه سمت راست یا گوشه سمت چپ تعبیه شده است.

مطلبی را که مطالعه فرمودید بخشی از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان می باشد . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مطلب را به طور کامل از سایت اصلی آن مطالعه بفرمایید :

https://www.samsungposhtiban.com/dishwasher/e2-error-code/

همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه و یا نیاز به تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید و از خدمات منحصربه فرد این مجموعه نیز بهره مند شوید .


شنبه 27 اسفند 1401 - 13:03
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ