رفع ارور AE در ماشین لباسشویی ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
رفع ارور AE در ماشین لباسشویی ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده رفع ارور AE در ماشین لباسشویی ال جی

تعداد بازدید : 68
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
رفع ارور AE در ماشین لباسشویی ال جی

رفع ارور AE در ماشین لباسشویی ال جی

برای رفع ارور AE در ماشین لباسشویی ال جی، بهتر است ماشین لباسشویی را خاموش کنید و آن را از برق بکشید، و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید، سپس ماشین لباسشویی را مجدد به برق وصل کنید و آن را روشن کنید. در این صورت ممکن است که کد خطا رفع شود. زیرا ممکن است که خطای کوچکی در برد اتفاق افتاده باشد، و با خاموش و روشن کردن دستگاه، ممکن است این اشتباه خود به خود رفع شود و در نتیجه ارور AE از صفحه دیسپلی ماشین لباسشویی پاک شود. در صورتی که با انجام این مراحل، ارور AE بر طرف نشد، باید ماشین لباسشویی ال جی شما، توسط یک تکنسین متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر شود.

نکات تکمیلی

ماشین لباسشویی ال جی، یکی از انواع ماشین لباسشویی های بسیار محبوب و پر فروش در ایران می باشد. این برند، بخاطر داشتن کیفیت بالای محصولاتش، توانسته محبوبیت بالایی را در بازار ایران به دست بیاورد. اما ماشین لباسشویی ال جی نیز، مانند هر ماشین لباسشویی دیگری، ممکن است دچار خرابی ها و مشکلاتی شود.

ماشین لباسشویی ال جی، برای کمک به کاربران، جهت پیدا کردن مشکل و یا هشدار دادن به کاربران، کد های خطای دو رقمی و یا ۳ رقمی را در نظر گرفته تا کاربران بتوانند وجود مشکل را متوجه شوند. این حروف، مخفف کلمه ی مشکل در ماشین لباسشویی می باشند و کمک بسیاری به افراد و تکنسین ها می کنند.

مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.dibaposhtiban.ir/ae-error-washing-machine-lg/


شنبه 27 اسفند 1401 - 11:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ