در مورد مهاجرت و ارسال بار به آلمان بیشتر بدانید.
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
در مورد مهاجرت و ارسال بار به آلمان بیشتر بدانید.
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب جالبدر مورد مهاجرت و ارسال بار به آلمان بیشتر بدانید.

تعداد بازدید : 84
نویسنده پیام
kalabar آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 13 /12 /1401
در مورد مهاجرت و ارسال بار به آلمان بیشتر بدانید.
فریت بار به آلمان را به ما بسپارید. یکی از کشور های توریستی و مهاجر پذیر قاره اروپا، کشور آلمان است. ارسال بار به آلمان برای افراد مقیم آلمان و همچنین دانشجویان و یا افراد دارای ویزای کار هستند، کاملا قانونی است و شامل مالیات به دولت آلمان نمیشود. درصورت نیاز اضافه بار مسافر و یا اثاثیه منزل شما، توسط پرسنل مجرب باربری بین المللی تهران کالا بر بسته بندی می شود. برای استفاده از خدمات حمل بار به آلمان، اطلاع از هزینه ترانزیت به آلمان، هزینه ارسال بار هوایی به آلمان و سایر خدمات با باربری تهران کالا بر تماس بگیرید. در باربری ما حمل بار به آلمان به صورت زمینی، دریایی و هوایی انجام می شود. البته حمل بار زمینی به آلمان و حمل هوایی بار به آلمان یا همان فریت بار از مرسوم ترین روش های ارسال بار به این کشور می باشد. بهترین روش حمل بار به این کشور، حمل هوایی بار است و اولویت و ترجیح ما برای ارسال هوایی بار به آلمان می باشد.

برای ارسال بار به برلین (Berlin)، دوسلدورف (Düsseldorf)، هامبورگ (Hamburg)، نورنبرگ (Nuremberg)، اشتوتگارت (Stuttgart) و فرانکفورت (Frankfurt) با تهران کالا بر تماس بگیرید.

از دیگر خدمات ما در زمینه حمل بار بین المللی، ارسال بار به انگلیس، حمل بار به نروژ و ارسال بار به سوئد می باشد.

لوازم منزل و مبلمان معمولا به چه صورت به آلمان ارسال می‌ شود؟
ارسال وسایل شخصی و زندگی به آلمان به صورت هوایی و زمینی انجام می شود. کانتینرهای ۲۰ و ۴۰ فوت پس از بسته بندی بار جهت ارسال بار به آلمان بارگیری میشود. به منظور ارسال هوایی لوازم و اثاثیه منزل به این کشور باید در ابتدا تمام وسایل شما از بزرگ تا کوچک به خوبی بسته بندی شود. امر بسته بندی بارها توسط پرسنل ما به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام می شود. سپس بارها به گمرک ارسال و پس از انجام کارهای لازم و تاییدیه نهایی به فرودگاه فرستاده می شوند. یکی از آخرین مراحل ارسال اثاثیه منزل به آلمان توسط باربری ها که بسیار هم حائز اهمیت است، صدور بارنامه زمینی و هوایی برای ارسال اثاثیه از طریق مرزهای غرب کشور است. برای ارسال بار به ترکیه نیز می توانید با ما تماس بگیرید. ارسال لوازم منزل به ترکیه و دیگر کشورها از مهم ترین تخصص های ما می باشد. اگر به دنبال باربری از ایران به آلمان هستید با ما تماس بگیرید. حمل بار هوایی بهترین روش برای ارسال بار به شهرهای آلمان می‌باشد.

برای حمل لوازم منزل به آلمان و اطلاع از هزینه ها با ما تماس بگیرید.

آیا حمل هوایی اثاثیه منزل به آلمان به صرفه است؟
برای ارسال بار هوایی به آلمان باید بارها در فرودگاه امام بر اساس وزن و حجم بار مورد نظر قیمت گذاری شوند. اگر فرض کنیم اثاثیه منزل شما مثلا یک کانتینر 20 فوت باشد، بایستی هزینه نسبتا زیادی را برای ارسال اثاثیه به آلمان صرف کنید. برای عده ای از مسافران زمان رسیدن اثاثیه منزل به مقصد به هر روی مهمترین نکته و حتی مهمتر از هزینه ی حمل آن میباشد، در این شرایط میتوان حمل هوایی برای لوازم ضروری را پیشنهاد داد. اما حقیقت امر این است که ارسال کلیه وسایل منزل به صورت هوایی مقرون به صرفه نیست! حمل بار زمینی به آلمان شاید یکی از بهترین گزینه ها برای حمل بار و وسایل منزل به آلمان باشد. اما بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاوران ما در این زمینه مشورت بفرمایید. ما روش ها و پیشنهادات فراوانی برای شما داریم. هزینه و قیمت ارسال بار به آلمان را از ما استعلام بگیرید. ارسال بار به آلمان از تخصص های باربری تهران کالا بر است. بهترین روش حمل بار به آلمان، روش هوایی است که بارها در سریع ترین زمان ارسال می شوند. بهترین روش باربری از ایران به آلمان، حمل و فریت بار هوایی می باشد. هزینه هر کیلو بار به آلمان بسته به نوع بار و شرایط آن متغییر است. برای استعلام هزینه های با تهران کالابر تماس بگیرید.

حمل بار به کشور آلمان چند روز طول میکشد؟
مدت زمان حمل بار به آلمان به روش حمل بار بستگی دارد:

اگر حمل بار به صروت هوایی باشد: بارها 7 الی 10 روز به آلمان میرسند.
حمل بصورت ترانزیت زمینی از زمان حرکت تریلی از ایران، بین 15 الی 20 روز به مقصد آلمان میرسند.
اگر حمل به صورت کانتینری با کشتی و به صورت دریایی باشد بین 30 تا 35 روز طول میکشد تا به مقصد آلمان برسند.
هزینه حمل اثاثیه منزل به آلمان چقدر است؟
براس بسیاری از مشتریان مهم ترین مساله در حمل بار به آلمان، میزان هزینه ای است که باید پرداخت نمایند. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به آلمان به فاکتورهای متعددی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شهر مبدا و مقصد و … بستگی دارد. نوع روش حمل بار: هوایی یا زمینی هم یکی از عوامل تاثیر گذار در نرخ حمل بار به آلمان می باشد.

برای اعلام دقیق هزینه حمل اثاثیه به آلمان، کارشناسان ما به صورت رایگان به بازدید و بررسی کارشناسی اثاثیه برای حمل به آلمان می پردازند و پس از برآورد مقدار بار، هزینه را به مشتریان گرامی حمل بار خارجی اعلام می کنند. اگر امکان مشاوره حضوری هم وجود نداشته باشد با اطلاعاتی که شما به مشاوران ما اعلام می نمایید هزینه محاسبه و اعلام خواهد شد. هزینه ارسال بار به آلمان در باربری بین المللی تهران کالا بر بسیار منصفانه محاسبه می شود.

هزینه حمل بار به آلمان

فریت بار به آلمان
با توجه به محدودیت های خطوط هوایی، در مقدار مجاز بار همراه مسافر که حدود 30 کیلوگرم می باشد و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، پیشنهاد باربری تهران کالا بر به شما عزیزان، سرویس فریت بار مسافری می باشد. با استفاده از فریت بار مسافری به آلمان، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.

ارسال هوایی کالاهایی نظیر وسایل منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش، پیانو، پوشاک ، خشکبار و ... به آلمان، با بسته‌ بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، در تخصص ماست. حمل بار به اروپا از تخصص های ما در باربری تهران کالا بر می باشد. پیشنهاد ما به شما مشورت با کارشناسان به طور دقیق و استفاده از خدمات فریت بار به آلمان می باشد. شما میتوانید با همکاران ما در این زمینه هماهنگی های لازم را انجام دهید و از یکی از روش های هوایی و زمینی و دریایی بارهای خود را منتقل کنید.

تنهای کافی است با ما تماس بگیرید و از خدمات و مشاوره باربری بین المللی تهران کالا بر بهره مند شوید.

با مراحل فریت بار به آلمان آشنا شوید:
انجام بسته بندی صحیح و اصولی بارها توسط باربری
انتقال بارهای به فرودگاه
انجام امور مربوط به گمرک (این امر می تواند توسط صاحب بار یا نمایند ما در گمرک انجام شود)
دریافت جواز گمرک برای انجام فریت بار به آلمان
صدور بارنامه هوایی توسط شرکت های معتبر
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

روش های ارسال بار به آلمان
همان طور که در ابتدا اشاره شد ارسال بار به آلمان به سه روش زیر انجام می شود:

حمل زمینی بار به آلمان
حمل و ارسال دریایی
حمل بار هوایی
بسته به نوع بار و میزان بودجه خود می توانید یکی از این روش های حمل بار را انتخاب نموده ولی توصیه می شود که قبل از انتخاب روش باربری آلمان، حتما با مشاوران ما مشورت نموده و از تجربیات آن ها استفاده نمایید تا بهترین روش را انتخاب نمایید. معمولا ارزان ترین روش حمل بار به آلمان، حمل زمینی بار می باشد ولی بسته به نوع بار شما و حجم آن می توان روش های ارزان تر و به صرفه تری را نیز جایگزین نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حمل زمینی بار یا حمل هوایی؟
برای ارسال بار و اثاثیه منزل به کشور آلمان هم می توانید از روش زمینی و ترانزیت بار به آلمان استفاده نمایید و هم ارسال هوایی بار به آلمان. اما اینکه کدام روش بهتر است بسته به شرایط، نوع بار، بودجه و اینکه آیا برنامه ریزی خاصی برای زمان ارسال و تحویل دارید، می تواند متفاوت باشد. برای اینکه از بهترین روش حمل و ارسال بار به آلمان بسته به شرایط خودتان آگاه شوید، توصیه می کنیم با مشاوران ما در باربری آلمان در تماس باشید. ما با تجربه و شرایط روز بهترین روش حمل بار را به شما پیشنهاد خواهیم داد. ارزان ترین روش ارسال بار به آلمان، حمل زمینی بار ( ترانزیت بار به آلمان) است اما اگر بخواهیم امن ترین و سریع ترین روش را به شما معرفی کنیم، باید به شما پیشنهاد دهیم از خدمات فریت بار هوایی استفاده نمایید.

هزینه ترانزیت به آلمان، قیمت کرایه حمل زمینی
هزینه ترانزیت به آلمان هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه می شود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیر گذارند شامل این موارد می شوند : شهر مقصد، حجم و وزن بار، نوع باری ارسالی و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به این کشور را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با باربری تهران کالا بر تماس بگیرید. هزینه ترانزیت به آلمان به عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، تعداد و نوع ماشین های حمل بار و ... بستگی دارد.

بسته بندی حرفه ای بار برای ارسال به آلمان
یکی از مهم ترین مراحل حمل بار به آلمان و سایر کشورها و به طور کلی حمل بار بین المللی بسته بندی بارها می باشد. به دلیل مسافت طولانی و جابجایی ها توصیه اکید می شود برای جلوگیری از صدمه دیدن وسایلتان حتما یک بسته بندی اصولی و دقیق برای آن ها انجام دهید. بهتر است کار بسته بندی را به افرادی بسپارید که هم تجربه کافی برای این کار را دارند و هم وسایل و تجهیزات مورد نیاز را. ما در باربری تهران کالا بر با نمونه های بسته بندی فراوان این کار را به بهترین نحو برای شما انجام خواهیم داد. به گونه ای که هیچ صدمه به وسایل و بارهای شما وارد نخواهد شد. شما می توانید از صفر تا صد کارهای ارسال بار به آلمان را به تیم ما بسپارید.

بسته بندی بار برای ارسال به آلمان

هزینه ارسال اثاثیه منزل به آلمان

مراحل ارسال بار به آلمان
برای اینکه ارسال بار اصولی و بدون مشکلی داشته باشید، باربری تهران کالابر با توجه به تجربه و دانشی که در زمینه حمل بار به خارج از کشور دارد مشاوره های لازم را به شما ارائه می دهد. از مراحل حمل بار به کشور آلمان می توان به این موارد اشاره نمود:

انجام مشاوره به صورت حضوری و یا تلفنی
مشخص نمودن نوع روش حمل بار با توجه به بودجه و نوع بارهای ارسالی شما
تعیین روز حمل بار
انجام بسته بندی دقیق و حرفه ای برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بارهای شما
تهیه لیست کالاهای ارسالی به هر دو زبان کشور مبدا و مقصد
انجام سمپاشی و صدور گواهی نامه سلامت بار
بارگیری و ارسال بار به گمرک و یا فرودگاه
انجام امور گمرکی و دریافت بیمه نامه و بارنامه معتبر بین المللی
ارسال بار و پیگیری برای دریافت بارها در مقصد
نکات مهم برای ارسال بار بین المللی در تهران کالابر
برای انجام امور بسته بندی پرسنل باربری تنها به شهرهای تهران و کرج اعزام می شوند.
از آنجا که برای ارسال از شهرستان بارها باید به تهران ارسال شوند، باید بارها را با باربری به تهران ارسال و بسته بندی توسط پرسنل ما صورت گیرد. متاسفانه به دلایل متعدد از ارسال بارهایی که توسط پرسنل ما بسته بندی نشده باشد معذوریم.
بارهای شما از شهرستان به تهران ارسال شده در انبار تهران کالابر بسته بندی می شود.
برای رفاه حال مشتریان تهران کالابر آمادگی دارد تا 40 روز بارهای شما را به صورت رایگان در انبار خود نگه داشته و در زمان مناسب کار ارسال انجام شود.
مسیر ترانزیت ایران به آلمان
ترانزیت کالا به آلمان از روش های باربری زمینی است که از ایران به آلمان انجام می شود. در این روش بهترین مسیر ترانزیت به مشتریان اعلام می شود:

ترکیه--> بلغارستان--> رومانی--> مجارستان--> اتریش--> آلمان

از اصلی ترین مسیر ها برای حمل بار ترانزیت به آلمان می باشد. هزینه ورود به کشور های در مسیر تردد تریلی، بخشی از هزینه های ترانزیت ایران به آلمان است. در باربری تهران کالا بر با صدور بیمه نامه های معتبر در صورت بروز هر گونه خسارت، هزینه های ناشی از خسارات را جبران خواهد نمود.

هزینه ترانزیت به آلمان

به منظور استفاده از خدمات فریت بار به آلمان و اطلاع از هزینه ارسال بار به آلمان با مشاوران ما در باربری بین المللی تهران کالا بر تماس بگیرید.

از دیگر خدمات ما در زمینه ارسال بار به اروپا، می توان به ارسال بار به هلند و ارسال بار به قبرس شمالی اشاره نمود.

ارسال بار به مونیخ
یکی از شهرهای مهم آلمان، مونیخ است. برای ارسال بار به مونیخ باید با قوانین و شرایط حمل بار به آلمان آگاه باشید. شما می توانید صفر تا صفر فریت بار به تمام شهرهای آلمان را به ما بسپارید. زمانی که قصد ارسال بار به مونیخ را دارید، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با جزئیات تکمیل نمایید. برای این منظور بهتر است که با یک شرکت حمل و نقل بین المللی همکاری داشته باشید.

برای استفاده از خدمات و اطلاع از هزینه ارسال بار به آلمان هم اکنون با تهران کالابر تماس بگیرید.








امضای کاربر : باربری تهران کالابر
شنبه 13 اسفند 1401 - 12:21
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ