نحوه رفع مشکل خشک نشدن لباس بعد از شستشو در ماشین لباسشویی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
نحوه رفع مشکل خشک نشدن لباس بعد از شستشو در ماشین لباسشویی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده نحوه رفع مشکل خشک نشدن لباس بعد از شستشو در ماشین لباسشویی

تعداد بازدید : 65
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
نحوه رفع مشکل خشک نشدن لباس بعد از شستشو در ماشین لباسشویی

نحوه رفع مشکل خشک نشدن لباس بعد از شستشو در ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکل خشک نکردن لباس ها بعد از شستشو شده است، احتمالا ماشین باید باز و تعمیر شود. فرایند تعمیر خشک کن ماشین لباسشویی ال جی به این صورت است که ابتدا باید ماشین را خاموش کنید. سپس باید دو شاخه آن را از برق بکشید. در ادامه، نوبت به این می رسد که قابی که به بخش خشک کن نزدیکتر است را باز کنید. بعد از فراهم شدن امکان دسترسی به بخش خشک کن ماشین لباسشویی، نوبت به این می رسد که تمام اتصالات مربوط به خشک کن را از نظر سلامت بررسی کنید. همچنین باید رله ها و قطعات مربوط به خشک کن را هم بررسی کنید که سالم باشند. بنابراین پیشنهاد ما این است که این فرایند و راهکارهای تخصصی دیگر آن را به تعمیرکار بسپرید.

بعد از عیب یابی کامل و رفع مشکل خشک نشدن لباس ها بعد از شستشو در ماشین لباسشویی ال جی، نوبت به مونتاژ دوباره آن می رسد. بعد از بسته شدن ماشین لباسشویی باید آن را امتحان کنید که مشکل خشک نکردن لباس ها رفع شده باشد. در صورتی که مشکل همچنان پابرجا بود، دوباره باید ماشین را باز کرده و مشکل را عیب یابی کنید. به دلیل پیچیده بودن این فرایند توصیه می کنیم که حتما برای رفع آن با یکی از نمایندگی های مجاز ال جی تماس بگیرید.

رفع خشک نشدن لباس ها بعد از شستشو نیاز به دانش تخصصی داردمشکل خشک نشدن لباس ها بعد از شستشو در ماشین لباسشویی ال جی باید حتما توسط تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی رفع شود. این مشکل دلایل بروز خاص خود را دارد. از جمله این دلایل می توان به قطعی برق خشک کن، خرابی قطعات، انتخاب برنامه اشتباه و خرابی برد ماشین اشاره کرد.

مطلبی که مطالعه کردید یکی از مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان می باشد ، شما می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید و همچنین می توانید سایر مقالات آموزشی تعمیرات انواع لوازم خانگی را در این سایت مطالعه بفرمایید و از آن ها استفاده کنید :

https://www.lgposhtiban.com/washing-machine/clothes-not-drying/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به راهنمایی و مشاوره تخصصی به کارشناس نیاز دارید و یا تمایل دارید تا ماشین لباسشویی ال جی شما توسط تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی الجی تعمیر شود ، می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید .


جمعه 12 اسفند 1401 - 10:42
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ