معرفی ویژگی های باسکول چینی 300 کیلویی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
معرفی ویژگی های باسکول چینی 300 کیلویی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخندوانهمعرفی ویژگی های باسکول چینی 300 کیلویی

تعداد بازدید : 67
نویسنده پیام
allscalee آفلاین


ارسال‌ها : 12
عضويت : 14 /11 /1400
معرفی ویژگی های باسکول چینی 300 کیلویی
باسکول چینی 300 کیلویی با دقت 10 گرم یکی از پرفروش ترین مقیاس های وزنی در ظرفیت 300 کیلوگرم است. قیمت مناسب این محصول موجب شده تا مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.
این مدل از باسکول 300 کیلویی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار که تحت عنوان باسکول چینی عرضه میشود دارای مزایای چشمگیری است که به معرفی آن ها میپردازیم.
از مزایای باسکول دیجیتال معرفی شده دقت بالا در توزین است که معادل 10 گرم میباشد و محصولات شما را به صورت کاملا دقیق توزین میکند. این دستگاه از جنس فلز در ابعاد 40 * 50 سانتی متر ساخته شده است و مجهز به گارد محافظ جهت جلوگیری از افتادن کالا میباشد.
صفحه نمایشگر این باسکول با استفاده از جدیدترین تکنولوژی از نوع استیل ضد زنگ ساخته شده است و در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم میباشد. نوع نمایشگر باسکول 300 کیلویی چینی ال سی دی است و نتیجه توزین را کاملا واضح نمایش میدهد.
محصول معرفی شده دارای باتری قابل شارژ است که در زمان عدم دسترسی به برق میتواند به روشن ماندن دستگاه کمک کند این ویژگی در کنار خاصیت تاشوندگی دستگاه موجب شده تا از این محصول به عنوان باسکول سیار نیز استفاده شود. باسکول چینی جهت استفاده در مشاغلی با حجم کاری پایین ایده آل است. این محصول را با 12 ماه گارانتی از آل اسکیل خریداری نمایید.

امضای کاربر : آل اسکیل فروشگاه مرکزی انواع برندهای ترازوی دیجیتال
شنبه 06 اسفند 1401 - 13:08
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ