علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی

تعداد بازدید : 48
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی

علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی

[*]کم بودن یا زیاد بودن بار ماشین لباسشویی

[*]عدم تعادل بار در ماشین لباسشویی

[*]تراز نبودن خود دستگاه

[*]تنظیمات اشتباه در ماشین لباسشویی

[*]ایرادات فنی

کم بودن یا زیاد بودن بار ماشین لباسشویی

اگر بار درون ماشین لباسشویی خیلی کم و یا خیلی زیاد باشد، ممکن است ارور UE روی صفحه نمایش ظاهر شود. در صورتی که بار ماشین لباسشویی خیلی کم باشد، بهتر است یک یا دو لباس مشابه دیگر به ماشین لباسشویی اضافه کنید. در صورتی که بار ماشین لباسشویی زیاد باشد، باید مقداری از لباس ها را کم کنید، تا بار متعادل شود و دستگاه بدون نقص کار کند. اگر با انجام همه ی این کار ها، ارور UE رفع نشد، لازم است تا ماشین لباسشویی شما، توسط تکنسین تعمیرات ماشین لباسشویی بررسی شود.

عدم تعادل بار در ماشین لباسشویی

عدم تعادل بار در ماشین لباسشویی، یکی دیگر از علت های ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی می باشد. بنابراین بهتر است تا دیگ ماشین لباسشویی را بیش از حد پر نکنید و فضایی به اندازه ی یک سوم دیگ ماشین لباسشویی را خالی بگذارید و لباس ها را به طور مساوی در ماشین لباسشویی قرار دهید. در صورتی که لباس هایی مثل حوله و پتو را در یک طرف و لباس های سبک دیگر در یک طرف دیگر باشند، دیگ ماشین لباسشویی به طور نا درستی قرار می گیرد و همین امر می تواند باعث ایجاد ارور UE شود. همچنین اگر لباس ها درون ماشین لباسشویی گره بخورند نیز ممکن است این ارور نمایش داده شود. معمولا این ارور با توزیع مجدد لباس ها رفع می شود، در غیر این صورت باید با تکنسین تماس بگرید.

تراز نبودن خود دستگاه

یکی از عوامل ایجاد این ارور، تراز نبودن خود دستگاه می باشد، که در این صورت لازم است دستگاه را متناسب شیب آشپزخانه تراز کنید، برای سنجیدن این که آیا دستگاهتان به درستی تراز شده است یا خیر، دستتان را به صورت ضربدری در دو طرف دستگاه و در بالای آن بگذارید و فشار دهید، دستگاه نباید بلغزد و تکان بخورد، در غیر این صورت لازم است تا پایه های زیر دستگاه را باز کنید یا ببندید تا دستگاه به درستی تراز گردد.

تنظیمات اشتباه در ماشین لباسشویی

گاهی اوقات این ارور می تواند بخاطر تنظیمات اشتباه ماشین لباسشویی نمایش داده شود. به عنوان مثال شما ماشین لباسشویی را روی ۵ کیلو تنظیم کرده اید، اما فقط یک لباس کوچک مثل یک شلوار را درون دستگاه قرار داده اید، که در چنین وضعیتی دستگاه ارور UE را نمایش می دهد، به این معنا که بار ماشین لباسشویی نا متعادل است در واقع بار ماشین لباسشویی کم است. بنابراین باید همیشه، حالت ماشین لباسشویی را روی مقدار صحیح تنظیم کنید.

ایرادات فنی

همچنین دستگاه می تواند بخاطر وجود یک سری ایرادات فنی دیگر مثل خرابی برد کنترل الکترونیکی، خرابی اتصالات مربوط به موتور، تمام شدن زغال های موتور، مشکلات مربوط به سنسور تاخو یا سنسور هال و… باعث ایجاد این ارور شود. که تمام این موارد جزء تعمیرات تخصصی محسوب می شوند و باید توسط تکنسین متخصص بررسی شوند.

مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.dibaposhtiban.ir/ue-error-washing-machine-lg/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره رایگان و یا تعمیرکار متخصص نیاز دارید می توایند با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .


پنجشنبه 04 اسفند 1401 - 13:32
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ