راهکارهای رفع مشکل سیاه شدن صفحه تلویزیون ال ای دی ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
راهکارهای رفع مشکل سیاه شدن صفحه تلویزیون ال ای دی ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده راهکارهای رفع مشکل سیاه شدن صفحه تلویزیون ال ای دی ال جی

تعداد بازدید : 61
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
راهکارهای رفع مشکل سیاه شدن صفحه تلویزیون ال ای دی ال جی

راهکارهای رفع مشکل سیاه شدن صفحه تلویزیون ال ای دی ال جی

بعد از عیب‌یابی و پیدا کردن مشکلی که باعث سیاه شدن صفحه تلویزیون ال ای دی ال جی شده است، باید برای رفع آن اقدام کرد. راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل را در ادامه توضیح خواهیم داد.

قطع و وصل تلویزیون از جریان برق

اگر صفحه تلویزیون شما ناگهان سیاه شد یا در زمان روشن کردن موفق به انجام این کار نشدید، بهتر است ابتدا جریان برق تلویزیون را قطع کرده و دستگاه‌های جانبی را بررسی کنید. در مرحله اول اطمینان حاصل کنید که کابل برق تلویزیون سالم است و جریان برق به درستی به تلویزیون وارد می‌شود، برای تشخیص این موضوع به چراغ استندبای دقت کنید. اگر چراغ استندبای با اتصال کابل برق روشن شود و بدون چشمک‌زدن روشن بماند اتصال برق سالم است. سپس دستگاه‌های جانبی مانند گیرنده و… را بررسی کنید و از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. بهتر است تلویزیون را 24 ساعت در حالت خاموش نگه دارید، اگر مشکل تلویزیون ناشی از داغ شدن قطعات داخلی باشد بعد از اتصال دوباره تصویر روی صفحه نمایش داده می‌شود.

تماس با سرویس‌کار یا نمایندگی

در صورتی که هیچ‌کدام از راهکارهای بالا به روشن شدن مجدد تلویزیون و نمایش تصویر روی صفحه کمکی نکند، به احتمال زیادی یکی از قطعات داخلی آن دچار آسیب‌دیدگی شده است. در این شرایط باید تلویزیون را نزد سرویس‌کار مجاز برده یا با یک تعمیرکار مجرب در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی برای بررسی مشکل تلویزیون در منزل هماهنگ کنید. هرچند این‌روزها افراد زیادی به عنوان تعمیرکار تلویزیون فعالیت می‌کنند اما بهتر است این کار را به نمایندگی‌های معتبر برند ال جی بسپارید.

بهترین انتخاب برای حل مشکل سیاه شدن صفحه تلویزیون ال ای دی ال جی

این‌روزها تعمیرکاران دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلویزیون در تمام شهرهای کوچک و بزرگ وجود دارند و بهتر است برای تعمیر این دستگاه به مراکز تعمیراتی معتبر و نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید. عیب‌یابی دستگاه در این مراکز دقیق‌تر انجام می‌شود و اگر تلویزیون نیاز به قطعه‌ای برای تعمیر یا تعویض داشته باشد، از قطعات اصلی همان برند برای تعمیر استفاده می‌شود. این کار طول عمر تلویزیون را افزایش می‌دهد.

مطلبی که مطالعه کردید ، از مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان انتخاب شده بود . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/television/black-led-tv-screen/

همچنین اگر در خصوص تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی به مشاوره تخصصی یا تعمیرکار ماهر نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .


جمعه 14 بهمن 1401 - 13:57
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ