مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی های درب از بالا و آموزش رفع آنها
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی های درب از بالا و آموزش رفع آنها
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی های درب از بالا و آموزش رفع آنها

تعداد بازدید : 63
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی های درب از بالا و آموزش رفع آنها

مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی های درب از بالا و آموزش رفع آنها

ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند

این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی می باشد که با آن روبه رو هستیم. این امر می تواند بخاطر دلایل زیر اتفاق افتاده باشد :

ممکن است شلنگ یا پمپ تخلیه با اجسام کوچکی از لباس بسته شوند. مثلا ممکن است اشیا خارجی مانند جوراب، سکه بین دیگ و آبکش قرار گرفته باشد و حتی ممک است آن را کامل متوقف کند. و یا ممکن است یک کد خطایی وجود داشته باشد. که در این صورت باید به کتابچه ی راهنمای محصول مراجعه کنید. و یا ممکن است پمپ تخلیه خراب باشد. که در صورت صدای نا خوشایندی نیز شنیده می شود و همچنین ممکن است نشت رخ دهد. یکی از راه های حل مشکل این است که ماشین لباسشویی را بدون قرار دادن لباس ها، روشن کنید تا ببینید مشکل بر طرف می شود یا نه ! اگر تخلیه اجام نشود، باید شلنگ تخلیه را برررسی کنید که خم نشده باشد، همچنین شیلنگ تخلیه را از پشت دستگاه خارج کنید و مقداری آب را از طریق شلنگ تخلیه خارج کنید تا متوجه انسداد آن شوید. همچنین می توانید ماشین لباسشویی را روی گرمترین چرخه ی شستشو بدون لباس، قرار دهید، زیرا این کار می تواند انسداد را از بین ببرد. اما با تمام این کار ها، اگر ماشین لباسشویی تخلیه نشود باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی درب از بالا

اگر ماشین لباسشویی در حین کار سر و صدای زیاد دارد و همچنین می لرزد، به احتمال زیاد یاتاقان آن در اثر کار زیاد و یا استفاده نادرست آسیب دیده است و ممکن است که نیاز به تعویض داشته باشد.

درام یا دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد

اگر درام ماشین لباسشویی نچرخد، چند دلیل احتمالی وجود دارد. یکی از این دلایل، می تواند بخاطر بار گیری بیش از حد باشد، که باعث می شود تعادل دستگاه به هم بخورد و حتی ممکن است دستگاه خاموش شود. بنابراین اگر میزان لباس ها را کم تر کنید، احتمالا مشکل بر طرف شود. همچنین ممکن است این مشکل بخاطر ایراداتی در تخلیه اتفاق افتاده باشد. و یا موتور و یا پمپ معیوب باشند، که در این صورت توصیه می کنیم تا یک فرد حرفه ای برای بررسی دستگاه بیاید.

ماشین لباسشویی لباس ها را به خوبی نمی شوید

اگر ماشین لباسشویی لباس ها را به درستی شستشو نمی کند، احتمالا مشکلی در خط انتقال مواد شوینده وجود دارد. در واقع مواد شوینده به لباس ها نمی رسد. همچنین ممکن است فیلتر و یا لوله ی تخلیه مسدود شده باشد و شما شاهد کثیفی لباس ها باشید.

مواردی که شما باید جهت رفع مشکل انجام دهید، در قدم اول باید بررسی کنید که از چرخه ی شستشوی مناسبی استفاده می کنید. این مورد در رابطه با تمیزی لباس ها خیلی موثر می باشد.

اگر از برنامه ی مناسبی برای شستشو استفاده می کنید، در مرحله ی بعد باید بررسی کنید که جا پودری کثیف نباشد. اگر کشوی مواد شوینده کثیف است، آن را تمیز کنید.

اگر همه ی این مراحل را بررسی کردید و مشکلی نداشتند، احتمالا سیستم تخلیه و لوله های لباسشویی مشکل دارد که باید توسط تکنسین تعمیرات ماشین لباسشویی درب از بالا یررسی و در صورت نیاز تعمیر شود. مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.dibaposhtiban.ir/most-top-door-washing-machine-failures/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره رایگان و یا تعمیرکار متخصص نیاز دارید می توایند با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .


جمعه 09 دی 1401 - 22:01
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ