برای پیشگیری از سوختن موتور کولر گازی چه کارهایی باید انجام دهیم؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
برای پیشگیری از سوختن موتور کولر گازی چه کارهایی باید انجام دهیم؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده برای پیشگیری از سوختن موتور کولر گازی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

تعداد بازدید : 81
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
برای پیشگیری از سوختن موتور کولر گازی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

برای پیشگیری از سوختن موتور کولر گازی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

بهترین راهکار برای پیشگیری از سوختن موتور کولر گازی استفاده از خدمات ‌دوره‌ای برای رسیدگی به دستگاه است. کولر گازی از هر مدلی که باشد لازم است هرماه از طرف افراد متخصصی که دارای مجوز هستند، مورد رسیدگی قرار بگیرد. همچنین در صورت مشاهده یکی از علائم سوختن موتور کولر گازی باید آن را با این افراد در میان بگذارید تا نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند. سهل‌انگاری در رابطه با این موضوع می‌‌‌‌تواند باعث سوختن موتور کولر گازی شما شده و هزینه‌های ‌سنگینی را جهت تعمیر یا حتی تعویض موتور بر شما تحمیل کند. سرویس کولر گازی ال جی شامل موارد زیر است:

[*]سرویس پنل داخلی کولر گازی: شستشوی فیلترهای کولر گازی، سرویس بلوور، رسیدگی به سنسورها، سرویس فین‌ها یا کویل و بررسی لوله درین ازجمله موارد مربوط به سرویس پنل داخلی کولر گازی هستند

[*]سرویس پنل خارجی کولر گازی: سرویس کندانسور یا همان پنل خارجی از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است. به دلیل اینکه آلودگی و کارکرد نادرست کندانسور، تاثیری مستقیم بر روی عملکرد سیستم کولر گازی دارد

مشابه بودن علائم سوختن موتور کولرهای گازی پنجره‌ای و اسپلیت

باوجوداینکه کولر گازی پنجره‌ای در مقایسه با کولر گازی اسپلیت دارای تفاوت‌هایی ‌‌است. اما علائم سوختن موتور کولر گازی ال جی در هر دو نوع دستگاه تقریبا مشابه است. از جمله این علائم روشن نشدن کمپرسور، ایجاد باد گرم، پریدن یا داغ شدن فیوز، سروصدای غیرمعمول، نشت مبرد و افزایش هزینه برق مصرفی هستند. اگر با هریک از این علائم مواجه شدید، به‌هیچ‌وجه آن‌ها را نادیده نگیرید. چراکه در صورت برطرف نشدن این علائم ممکن است آسیب‌های ‌جدی و جبران‌ناپذیری به کولر گازی شما وارد شود.

رفع علائم سوختن موتورکولر گازی ال جی برای افزایش طول عمر دستگاه

کولرهای گازی نسل جدیدی از دستگاه‌های ‌خنک‌کننده هوا هستند که دردسرهای کولرهای آبی را ندارند. تنظیم دما به‌صورت دلخواه، ایجاد هوای بدون رطوبت و قدرت سرمایش بالای این دستگاه‌ها ازجمله مزایای کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی است. البته اگر از این دستگاه مراقبت‌های ‌لازم انجام نشود، می‌‌‌‌تواند دچار خرابی شود و هزینه‌های زیادی ‌‌برایتان داشته باشد.

باید با شناخت درست از رایج‌ترین علل خرابی این دستگاه نسبت به پیشگیری از خرابی یا تعمیر آن اقدام کنید. نکته قابل‌توجه در این مورد، انجام به‌موقع خدمات دوره‌ای به‌منظور افزایش طول عمر کولر گازی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و پیشگیری از خرابی دستگاه است. این خدمات نیز باید توسط شرکت‌های ‌‌معتبر صورت بگیرد تا علاوه بر پیشگیری از ایجاد مشکلات برای دستگاه، هزینه اضافی نیز روی دست شما نماند.

مطلبی که مطالعه کردید از سایت دیبا پشتیبان ایرانیان و از بخش مجموعه مقالات آموزشی این سایت تهیه شده بود . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید :

https://www.lgposhtiban.com/air-conditioner/burning-motor/

همچنین اگر در خصوص تعمیرات کولر گازی ال جی به تعمیرکار متخصص و حرفه ای نیاز دارید و یا تمایل دارید در رابطه با تعمیر کولر گازی مشاوره رایگان دریافت کنید می توانید با تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان تماس بگیرید .


پنجشنبه 12 آبان 1401 - 21:39
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ