آشنایی با ارورهای ماشین ظرفشویی دوو
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
آشنایی با ارورهای ماشین ظرفشویی دوو
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده آشنایی با ارورهای ماشین ظرفشویی دوو

تعداد بازدید : 63
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
آشنایی با ارورهای ماشین ظرفشویی دوو

آشنایی با ارورهای ماشین ظرفشویی دوو جهت عیب‌یابی آسان

ماشین ظرفشویی‌های دوو از جمله ماشین ظرفشویی‌های هوشمند بازار هستند که به لطف برد الکترونیکی، هر خطا را به شکل یک کد نشان می‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود که عیب‌یابی و رفع مشکل آن‌ها بسیار آسان باشد. توجه داشته باشید که ارورهای هر برند ماشین ظرفشویی با برند دیگر متفاوت است. در عین حال، هر ارور مفهوم خاص خود را دارد. از جمله ارورهای رایج این دستگاه‌ها می‌توان به E1، E2، E3 و E4 اشاره کرد. به همین خاطر، در این مطلب از مرکز خدمات تعمیرات دوو دیبا پشتیبان قصد داریم تا با انواع ارورهای ماشین ظرفشویی دوو آشنا شویم.

بررسی مکانیزم ماشین ظرفشویی دوو جهت درک راحت‌تر ارورها

دانستن ارورهای ماشین ظرفشویی دوو باعث عیب‌یابی آسان آن می‌شود. همچنین اگر شما با مکانیزم یک ماشین ظرفشویی آشنایی داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید عیوب آن را شناسایی کنید. مکانیزم عملکرد ماشین ظرفشویی به این صورت است که از طریق شیر ورودی آب و شیر برقی، آب وارد مخزن ماشین ظرفشویی شده و به ظروف پاشیده می‌شود. همچنین در صورت انتخاب برنامه شست و شو با آب گرم، آب داخل مخزن ابتدا با المنت گرم شده و سپس وارد چرخه شست و شو می‌شود.

در ادامه، آب داخل مخزن ماشین ظرفشویی با قرص یا مایع شست و شو ترکیب شده و دوباره به ظروف پاشیده می‌شود. این عمل تا زمانی تکرار می‌شود که برای ماشین ظرفشویی شما تعریف شده است. در انتها نیز اگر برنامه خشک کن ظروف را انتخاب کرده باشید، المنت داخل ماشین ظرفشویی شروع به داغ شدن می‌کند و در انتها رطوبت تمام ظروف از بین می‌رود.

توجه داشته باشید که تکرار هر چرخه در ماشین ظرفشویی ارتباط مستقیمی با برنامه انتخابی شما دارد. به عنوان مثال، در برنامه انتخابی سریع، دیگر خبری از خشک کردن ظروف و یا چندین بار شستن آن‌ها نیست. این در حالی است که در برنامه شست و شوی کامل که معمولا هم سه ساعت طول می‌کشد، ظروف چندین بار شسته می‌شوند.

مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است . جهت خواندن کامل این مقاله می توانید وارد لینک زیر شوید :

https://www.daewooposhtiban.com/dishwasher/errors/

همچنین اگر در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی دوو به دریافت مشاوره رایگان نیاز دارید و یا این که به تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .


جمعه 15 مهر 1401 - 20:36
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ