روش‌های حل مشکل وای فای تلویزیون ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
روش‌های حل مشکل وای فای تلویزیون ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسرگرمی و تفریحی روش‌های حل مشکل وای فای تلویزیون ال جی

تعداد بازدید : 79
نویسنده پیام
dibaquickrepairs آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 15 /2 /1401
روش‌های حل مشکل وای فای تلویزیون ال جی

روش‌های حل مشکل وای فای تلویزیون ال جی

برای رفع مشکل وای ‌فای تلویزیون LG فهرستی از راه‌حل‌ها وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید:

1.تنظیمات زمان و تاریخ تلویزیون را تغییر دهید:

این روش برای رفع مشکل اینترنت در خیلی از دستگاه‌ها استفاده می‌شود، به همین دلیل است که در این قسمت نیز توصیه می‌شود. در این قسمت برای رفع مشکل وای فای تلویزیون ال جی باید تاریخ و زمان دستگاه را به‌صورت دستی تغییر دهید و تیک تنظیمات اتوماتیک را بردارید.

2.تنظیمات DNS را به ۸٫۸٫۸٫۸ تغییر دهید:

تغییر تنظیمات DNS نیز می‌تواند به رفع مشکل وای فای تلویزیون ال جی کمک کند، برای این کار دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

  • به تنظیمات بروید All Settings
  • گزینه Network⇒Wired Connection (Ethernet)/WiFi Connection را انتخاب کنید
  • گزینه با عنوان “Connected to the Internet“را انتخاب کنید.
  • در اینجا تنظیمات فعلی DNS خود را مشاهده خواهید کرد.

· در قسمت ویرایش تیک Set Automatically را بردارید.

  • قسمت DNS SERVER را انتخاب کنید.
  • ۸٫۸٫۸٫۸ را وارد کنید و سپس دکمه SAVE را انتخاب کنید.

3.خاموش‌کردن ویژگی Start/Simplink

در بعضی اوقات عملکردهایی که برای افزایش کارایی تلویزیون هوشمند شما در نظر گرفته شده است ممکن است خود باعث اختلال در عملکرد و مشکل وای فای تلویزیون ال جی شوند؛ در این قسمت خاموش‌کردن ویژگی Start/Simplink می‌تواند به رفع مشکل کمک کند. برای این کار دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

  • به قسمت Settings بروید.
  • سپس به گزینه All Settings و General بروید.
  • به گزینه Quick Start رفته و Simplink را خاموش کنید.

4.کابل‌های متصل به ماژول وای‌ فای را چک کنید

شاید عجیب به نظر برسد اما این روش نیز ممکن است به حل مشکل وای فای تلویزیون ال جی کمک کند. در این قسمت لازم است تنها به قسمت اتصال کابل‌های وای‌ فای رفته و آن را صاف کنید.

5.از اتصال بی‌سیم سیم ۲٫۴ گیگاهرتز استفاده کنید

امتحان این روش آسان و بی‌دردسر است و در خیلی مواقع به کاربران تلویزیون‌های LG کمک کرده است.

در این قسمت به پیکربندی wifi را جست‌وجو کنید و اتصالات بی‌سیم خود ۲٫۴ یا ۵٫۰ گیگاهرتز خود را تغییر دهید و سپس تلویزیون خود را خاموش و روشن کنید و به اتصال ۲٫۴ متصل شوید. اگر پیش‌ازاین از اتصال ۲٫۴ استفاده می‌کردید تنظیمات را به اتصال ۵٫۰ گیگاهرتز تغییر دهید تا تغییرات را مشاهده کنید.

6.جزئیات اتصال شبکه wifi خود را بررسی کنید

ممکن است مشکل قطع شدن وای فای تلویزیون ال جی شما به دلیل شبکه اینترنت خانگی شما باشد، در این قسمت سعی کنید از hotspot موبایل خود استفاده کنید تا مشکل را شناسایی کنید. علاوه‌بر این ممکن است تلویزیون شما به شبکه اینترنتی غیر از اینترنت شما متصل شود، پس بهتر است در این قسمت جزئیات اتصال و رمز عبور را چک کنید.

7.تلویزیون خود را روشن و خاموش کنید

شاید ایده‌ای قدیمی و معیوب به نظر برسد اما این روش در خیلی وقت‌ها جواب داده است و باعث رفع مشکل اتصال شده است. پس به همین راحتی شانس خود را امتحان کنید.8.تلویزیون خود را از برق بکشیدراه حلی ساده اما در عین‌حال مؤثر است که باعث می‌شود تلویزیون شما ریست شود. ابتدا تلویزیون را از برق بکشید و سپس یک دقیقه صبر کنید و مجدداً نصب کنید. در این روش نیز در اغلب اوقات مشکل وای فای تلویزیون ال جی رفع می‌شود.9.از کابل اترنت استفاده کنیداز کابل اترنت برای برقراری اتصال با مودم روتر خود استفاده کنید. استفاده از کابل اترنت برای اتصال وای‌ فای در تلویزیون‌های ال جی کمک می‌کند.

10.مودم خود را مجدداً راه‌اندازی کنید

مودم‌ها برای مدت طولانی کار می‌کنند و گاهی اوقات چرخه برق می‌تواند مشکلاتی را در اتصال مودم روتر به وجود بیاورد؛ بنابراین سعی کنید مودم خود را مجدداً راه‌اندازی کنید تا مشکلات اتصال را برطرف کنید.

در این قسمت دکمه تنظیم مجدد را پیدا کنید، سعی کنید دکمه را با کمک یک گیره کاغذ به مدت ۳۰ ثانیه نگه دارید و صبر کنید تا مودم مجدداً روشن شود.

11.نرم‌افزارهای خود را به‌روزرسانی کنید.

ممکن است به‌روزرسانی‌های جدید در نرم‌افزارها به رفع قطع شدن وای فای تلویزیون ال جی کمک کند؛ به همین دلیل نیاز است تا نرم‌افزارهای دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید.

12.پورت usb را بررسی کنید

اتصالات هارد USB در بعضی مواقع عملکرد سایر قسمت‌ها را مختل می‌کند. به همین دلیل نیاز است تا اتصالات USB را قطع کنید تا عملکرد بهتری را مشاهده کنید.

13.احتمال هرگونه تداخل فرکانسی را بررسی کنید

گاهی ممکن است از چند روتر در خانه یا محل کار خود استفاده کنید یا در یک ساختمان مسکونی چندین فرکانس وای‌ فای در اتصال دستگاه شما به اینترنت تداخل ایجاد کند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به شبکه اینترنت خودتان متصل شده است و وجود هرگونه دستگاه‌های الکتریکی مانند مایکروویو را بررسی کنید و موقتاً اتصالات را قطع کنید.

14.از دانگل استریم استفاده کنید

هرچند خرید یک دانگل استریم منجر به‌صرف هزینه اضافی شود اما قطعاً به‌صرفه‌تر از خرید یک تلویزیون جدید است؛ بنابراین استفاده از یک استریم استیک Amazon یا Firestick Roku, می‌تواند مشکل وای فای تلویزیون ال جی را حل کند.

15.تنظیمات کارخانه

اگر تمام مراحل ذکر شده برای شما بی‌تأثیر بود بهتر است تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. برای این کار به منوی اصلی بروید و از قسمت تنظیمات منوی عمومی را انتخاب کنید و سپس روی گزینه تنظیمات کارخانه کلیک کنید.

این مطلب از سایت دیبا پشتیبان ایرانیان و از لینک زیر استخراج شده است ، در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/television/wifi-problem/

همچنین در صورتی که در خصوص تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی نیاز به دریافت مشاوره دارید و یا تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار بررسی و تعمیر شود ، می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید :

https://www.lgposhtiban.com/repairing-television/


دوشنبه 17 مرداد 1401 - 17:11
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ