ویروسی شدن تلویزیون ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
ویروسی شدن تلویزیون ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده ویروسی شدن تلویزیون ال جی

تعداد بازدید : 61
نویسنده پیام
dibaquickrepairs آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 15 /2 /1401
ویروسی شدن تلویزیون ال جی

ویروسی شدن تلویزیون ال جیویروسی شدن تلویزیون ال جی یکی از مشکلات نرم‌ افزاری در این نوع از تلویزیون‌ها است. برخی از علل بروز این مشکل عبارتند از: دانلود نرم‌افزارهای حاوی ویروس و نصب فلش حاوی ویروس. بهترین روش برای از بین بردن ویروس‌ها در تلویزیون‌های هوشمند ال جی، دانلود و نصب نرم‌افزارهای معتبر آننی ویروس روی این تلویزیون‌ها است. بعد از نصب این نرم‌افزارها کافی است روی گزینه Scan کلیک کنید تا تمامی ویروس‌ها شناسایی و حذف شوند.

این‌که بدانید ویروس‌ها روی تلویزیون ال جی شما وجود دارند یا نه، راه دیگری نیز وجود دارد. برای انجام این کار این مراحل را دنبال کنید: به بخش تنظیمات تلویزیون خود بروید؛ از بخش General وارد بخش System maneger شوید؛ گزینه Smart security را انتخاب کنید و در پایان گزینه Scan را انتخاب کنید.

مشکلات نرم‌ افزاری تلویزیون ال جی را جدی بگیرید

امروزه با وجود تلفن‌های همراه هوشمند، بسیاری از مردم با عملکردهای سیستم‌های عامل و انواع نرم‌افزارها آشنایی دارند؛ به‌همین دلیل بسیاری از مشکلات نرم‌ افزاری تلویزیون‌های هوشمند را خود شما با کمی تحقیق می‌توانید برطرف کنید. با این‌حال مواقعی نیز وجود دارند که این مشکلات حل نمی‌شوند و گاهی نیز ممکن است دلیل بروز اختلال در بخش نرم‌ افزاری سیستم، وجود مشکلات سخت‌افزاری باشد؛ بنابراین بهتر است در چنین مواردی حتما از تعمیرکاران مجرب در زمینه تعمیرات تلویزیون ال جی کمک بگیرید.

این مطلب از سایت دیبا پشتیبان ایرانیان و از لینک زیر استخراج شده است ، در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/television/software-problems/

همچنین در صورتی که در خصوص تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی نیاز به دریافت مشاوره دارید و یا تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار بررسی و تعمیر شود ، می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید :

https://www.lgposhtiban.com/repairing-television/


سه شنبه 14 تیر 1401 - 20:36
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ