ماساژ لاغری و خواص آن برای بدن
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
ماساژ لاغری و خواص آن برای بدن
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده ماساژ لاغری و خواص آن برای بدن

تعداد بازدید : 65
نویسنده پیام
tipchin آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 10 /2 /1401
ماساژ لاغری و خواص آن برای بدن

ماساژ لاغری یکی از روش های کاهش وزن است که امروزه مخاطبان زیادی دارد. ماساژ لاغری در واقع یکی از روش های طبیعی کاهش وزن است. به طور کلی، ماساژ به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید و آرامش زیادی داشته باشید. از طرفی ماساژ به شما کمک می کند تا هر نوع استرس و اضطرابی را از بین ببرید. بسیاری از افرادی که درد و ناراحتی در یک ناحیه از بدن خود دارند نیز ممکن است از این درمان سود ببرند. در ادامه این مقاله درباره ماساژ لاغری و فواید آن صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. بهترین ماساژ برای کاهش وزن ماساژ سوئدی:

ماساژ سوئدی یکی از رایج ترین ماساژهایی است که برای کاهش وزن نیز مفید است. این ماساژ تمام بدن را در بر می گیرد و شروع این ماساژ از ناحیه شکم یا پشت و کمر است سپس به سایر نقاط بدن می رسد و چون به تمام نقاط بدن توجه دارد به چربی سوزی و کاهش وزن کمک می کند. ماساژ سوئدی علاوه بر کمک به کاهش وزن، به کاهش گرفتگی و درد عضلانی نیز کمک می کند. افرادی که در قسمت‌های خاصی از بدن مانند گردن، کمر و شانه‌ها گرفتگی و درد دارند، باید به ماساژور یا درمانگر بگویند که روی آن قسمت تمرکز کند. همچنین می توانید فشار اعمال شده را از کم به زیاد انتخاب کنید.

ماساژ معطر یا آروماتراپی:

ماساژ آروماتراپی همان ماساژ سوئدی است با این تفاوت که در آن از روغن های ماساژ یا لوسیون های حاوی روغن استفاده می شود. این روغن های غلیظ از عصاره دانه ها، گل ها، برگ ها و میوه های دارویی تهیه می شوند. ماساژ با روغن های معطر مانند روغن گریپ فروت و سرو به سوزاندن چربی های شکم، پهلو و کمر کمک قابل توجهی می کند و در نتیجه ضعیف می شود. برخی از روغن ها مانند روغن بابونه، اسطوخودوس و شمعدانی تسکین دهنده هستند. این روغن‌ها بر ناحیه‌ای از مغز که درگیر احساسات است (لیمبیک) تأثیر می‌گذارد و باعث ایجاد تغییرات مثبت در بدن و بهبود خلق و خوی شما می‌شود. برخی از روغن ها، مانند روغن رزماری، پرانرژی هستند و انرژی لازم برای حرکت را فراهم می کنند. افرادی که این ماساژ را انجام می دهند آرامش بیشتری دارند، راحت می خوابند و اضطراب و استرس آنها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این ماساژ درد و گرفتگی عضلات شما را تسکین می دهد.

مطالب مرتبط: آرایشگاه آنلاین

ماساژ لنفاوی:

این ماساژ برای افزایش متابولیسم بسیار مفید است و باعث چربی سوزی می شود. ماساژ لنفاوی عادات غذایی شما را تغییر می دهد و زمانی که این ماساژ به طور منظم انجام شود، غذای اضافی و دریافت مواد غذایی ناسالم از زندگی و رژیم غذایی شما حذف می شود و در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند. ورزشکاران یا افراد مبتلا به زخم و با انجام ماساژ لنفاوی برای بهبود آن دچار آسیب می شوند. اگر در حال حاضر از آسیب دیدگی رنج می برید، می توانید با استفاده از این ماساژ هر چه سریعتر به برنامه ورزشی روزانه خود برسید. یکی دیگر از فواید این ماساژ تقویت سیستم ایمنی و دفع سموم از بدن است. ماساژ لنفاوی همچنین استرس و اضطراب را کاهش می دهد.

ماساژ شکم:

این ماساژ سبک زندگی شما را بهبود می بخشد و باعث می شود کالری بیشتری بسوزانید، زیرا سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و سموم را از بدن دفع می کند و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. این ماساژ انرژی بدن شما را افزایش می دهد و باعث می شود در طول روز کمتر احساس خستگی کنید و به بهترین شکل به کار خود برسید. برای حصول نتیجه مطلوب در حین انجام این ماساژ، نفس عمیق بکشید و آن را دو بار در روز میل کنید. انجام دهید.

متخصصان تیپ چین در این زمینه در خدمت شما عزیزان هستند، کافیست در سایت عضو شوید و با انتخاب خدمات ماساژ، متخصصین خدمات ماساژ در منزل در کمترین زمان ممکن در خدمت شما خواهند بود. همچنین برای حیوانات خانگی خود میتوانید از خدمات حیوانات خانگی تیپ چین استفاده کنید.


امضای کاربر : آرایشگاه مردانه | خدمات حیوانات خانگی در منزل | ماساژ در منزل | تیپ چین
یکشنبه 08 خرداد 1401 - 15:11
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ