ارور he در ماشین ظرفشویی ال جی به چه معناست ؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
ارور he در ماشین ظرفشویی ال جی به چه معناست ؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسرگرمی و تفریحی ارور he در ماشین ظرفشویی ال جی به چه معناست ؟

تعداد بازدید : 73
نویسنده پیام
kamranmomeni1401 آفلاین


ارسال‌ها : 10
عضويت : 25 /1 /1401
ارور he در ماشین ظرفشویی ال جی به چه معناست ؟

ارور he در ماشین ظرفشویی ال جی به چه معناست ؟ارور he، یکی از رایج‌ترین ارورها در ماشین‌های ظرفشویی ال جی است و می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. معمولا این خطا، به دلیل سوختگی هیتر و یا همان المنت‌ها و یا حتی خرابی برد الکترونیکی دستگاه نمایان می‎شود. به همین دلیل، در صورتی که با چنین خطایی مواجه شدید، باید ابتدا المنت دستگاه را بررسی کنید.

دقت داشته باشید که مقدار مقاومت المنت، در حالت صحیح، باید چیزی در حدود 17 تا 100 اهم باشد. در غیر این صورت، می‌توانید متوجه شوید که هیتر دستگاه شما سوخته است. همچنین برد دستگاه نیز باید به دقت در این زمان بررسی شود. البته در برخی مواقع نیز ممکن است این ارور به دلیل ریست نشدن میکروسوئیچ سطح اب و یا حسگر سطح باشد.

به عبارتی دیگر، ممکن است میکروسوئیچ بعد از گذشت 200 ثانیه از شروع اب کشی ریست نشده باشد. این نکته را باید در نظر داشته باشید که برطرف کردن این ارور کاملا تخصصی است و باید توسط یک تکنسین مجرب بررسی شود.

متن بالا از لینک زیر کپی شده است ، در ورت تمیال شما عزیزان می توانید این مطلب را به طور کامل از طریق لینک زیر که از سایت دیبا پشتیبان گرد آوری شده است ، مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/dishwasher/cause-of-error-he/


چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 20:34
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ