چند نکته در مورد خرید آنتن برای تلویزیون ال ای دی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
چند نکته در مورد خرید آنتن برای تلویزیون ال ای دی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده چند نکته در مورد خرید آنتن برای تلویزیون ال ای دی

تعداد بازدید : 64
نویسنده پیام
dibaquickrepairs آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 15 /2 /1401
چند نکته در مورد خرید آنتن برای تلویزیون ال ای دی

چند نکته در مورد خرید آنتن برای تلویزیون ال ای دی

هنگام خرید آنتن باید به چندین مورد توجه داشته باشید تا بعد ها با مشکل مواجه نشوید. اول از همه نوع آنتن می باشد، که آنتن ها می توانند رو میزی، هوایی ثابت و یا هوایی گردان باشد. سپس نوع سیگنال دریافتی می باشد، سیگنال دریافتی می تواند دیجیتال یا آنالوگ باشد، که برای تلوزیون ال ای دی بهتر است تا نوع سیگنال دریافتی دیجیتال را خریداری کنید. سپس محدوده فرکانس و امپدانس می باشد. همچنین به تعداد خروجی نیز باید توجه داشته باشید. همچنین باید توجه داشته باشید که تقویت کننده سیگنال دارد یا نه، برای مکان هایی که سیگنال دهی ضعیف است، تقویت کننده سیگنال نیز اگر داشته باشد بهتر است. همچنین برند آنتن نیز مهم است و سعی کنید حتما یک برند معتبر و پر طرفدار را خریداری کنید. از معروف ترین برند ها می توان به هانی، سیماران، آذران، سیما باخ، آترون، سیگنال، زانوگه، فروزش، سومو، آرسیما، باخ الکترونیک، دیجیتال اسکای، نمایش، آفتاب، اسکای و… اشاره کرد. همچنین قابلیت استفاده برای تلویزین led را نیز باید داشته باشد. علاوه بر این، این که ساکن کدام طبقه هستید نیز بر روی انتخاب آنتن شما تاثیر قابل توجهی دارد. یکی از فاکتور های مهم در انتخاب آنتن، گین می باشد. هر چقدر گین ( بهره ) آنتن که بر اساس دسی بل می باشد، عدد بزرگتری باشد، کیفیت آنتن بالاتر می باشد. همچنین آنتن مخصوص گیرنده دیجیتال جز آنتن هایی می باشد که عملکرد خوبی دارد.

جمع بندی بحث

تلوزیون ال ای دی شما، هرچقدر هم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، اگر از یک آنتن خوب و مناسب استفاده نشود، تصویر کیفیت مطلوبی نخواهد داشت. بنابراین انتخاب آنتن یک فاکتور مهم برای کیفیت مناسب تصاویر در تلوزیون می باشد. در نتیجه بهتر است تا شما از یک آنتن خوب و با کیفیت استفاده کنید و هنگام خرید آنتن تلویزیون به نکات گفته شده توجه داشته باشید. معمولا مشکل تضعیف سیگنال و اضافه شدن نیوز با استفاده از یک آنتن با قابلیت تقویت سیگنال و پارازیت گیر برطرف می شود، بنابراین جای نگرانی نمی باشد.

نکته : در صورتی که تلویزیون را روشن می کنید و تلویزیون تصویری را نشان نمی دهد و چراغ LED چشمک می زند، مشکل ربطی به آنتن ندارد و علت آن یک چیز دیگری می باشد.

این مطلب از لینک زیر از سایت دیبا پشتیبان استخراج شده است . اگر تمایل دارید تا در این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید می توانید از وارد لینک زیر شوید و یا مقالات آموزشی سایت زیر را مطالعه بفرمایید :

https://www.dibaposhtiban.ir/lack-of-antenna-recognition-in-led-tv/


پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 16:53
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ