معرفی بهترین مارک باسکول دیجیتال
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
معرفی بهترین مارک باسکول دیجیتال
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخندوانهمعرفی بهترین مارک باسکول دیجیتال

تعداد بازدید : 77
نویسنده پیام
allscalee آفلاین


ارسال‌ها : 12
عضويت : 14 /11 /1400
معرفی بهترین مارک باسکول دیجیتال

شاید با تمامی توضیحاتی که در بالا دادیم حال بهتر باشد که از میان گروه انبوهی از مدل های ارائه شده در بازار یا برند های تولیدی به معرفی بهترین آن ها بپردازیم. در میان این برند ها، باید به کرین اسکیل ( Crane scale ) اشاره نماییم. این برند امروزه در ساخت باسکول های آویز توانسته به بهترین شکل ممکن عمل کند و یکی از موفق ترین گروه تولیدات را روانه بازار و در دسترس کاربران قرار دهد. در این میان باید به مدل OCS اشاره نمود که بهترین نوع این اقلام بوده است.
او.ل این که باید اشاره نماییم که باسکول آویز کرین اسکیل OCS-AX در سه ظرفیت 2، 5 و 10 تن قرار دارد که بنا به نیاز کاربر و ظرفیتی را که مد نظر دارد می تواند به راحتی انتخاب را انجام دهد.
در مدل باسکول آویز 10 تن کرین اسکیل OCS-AX، ظرفیت 10 تن با دقت 2 کیلوگرم همراه است که توزینی بر طبق دقیق ترین اصول را برای کاربر ارائه می دهد. در توضیحی که از ساختار دستگاه می توان داد باید به ارتفاع 74.5 سانتی متر و طول 264 سانتی متر اشاره نماییم که با وزن 30 کیلوگرمی خود به مصرف می رسد. در ساخت این محصول از جنس فلز با روکشی از آلومینیوم ریخته گری استفاده شده تا مقاومت بالایی را در دستگاه پدید آورد. همچنین دستگاه مجهز به دو قلاب شده که یکی برای آویخته شدن به جرثقیل با چرخش 360 درجه است و دیگری برای آویختن کالا برای وزن کشی.
توزین بر اساس واحد های کیلوگرم و پوند با استفاده از این محصول امکان پذیر شده و در کنار آن باید به وجود نمایشگری از نوع ال ای دی در 5 دیجیت 30 میلی متر که وضوح بالایی را در دید برای کاربر نمایش می دهد، اشاره نماییم. منبع انرژی برای این باسکول دیجیتالی از طریق باتری قابل شارژ تأمین می شود که در صورت اتمام باتری می توان با استفاده از آدابتور به برق شهری متصل نمود و باتری را شارژ کرد.
وجود سیستم خاموشی خودکار باعث شده تا در مصرف شارژ باتری صرفه جویی کرد البته باید بگوییم که می توانید 70 ساعت بدون استفاده از برق با این دستگاه کار نمایید.
در ساخت باسکول کرین اسکیل OCS-AX از سیستمی استفاده شده تا به راحتی بتوان از راه دور نیز دستگاه را کنترل کرد که تا برد 15 متر می باشد. همچنین قادر خواهید بود تا با کمک این ریموت کنترل کالیبراسیون، پارسنگ، صفر دستگاه و … را انجام دهید. این ریموت از کلید هایی شامل OF, F1, F2, HOLD, CLR, PEAK, ACCU, SHIFT, ZERO, TARE تشکیل شده است.
با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود تا به رایانه و نمایشگر دوم متصل شوید که این موضوع برای بسیاری از کارخانجات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه مورد استفاده مراکز بی شماری بوده و از قابلیت هشدار بار اضافه نیز برخوردار شده است تا بار بیش از ظرفیت تعیین شده بر روی دستگاه قرار نگیرد.


امضای کاربر : آل اسکیل فروشگاه مرکزی انواع برندهای ترازوی دیجیتال
چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 16:47
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ