مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران | نمایندگی چرخ گوشت قصابی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران | نمایندگی چرخ گوشت قصابی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب جالبمرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران | نمایندگی چرخ گوشت قصابی

تعداد بازدید : 84
نویسنده پیام
charkhegosht آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 25 /11 /1400
مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران | نمایندگی چرخ گوشت قصابی

مجموعه بزرگ چرخ گوشت، مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران است که به خرید و فروش این دستگاه ها و تعمیر آن ها با بهترین قیمت می پردازد. کلیه دستگاه های به فروش رسیده توسط این مجموعه، دارای بهترین قیمت بوده و با داشتن بهترین کیفیت به فروش می رسند. در نظر داشته باشید که این مجموعه دستگاه های فاقد کیفیت را هرگز عرضه نمی کند. پس با خیال راحت برای خرید می توانید به صورت آنلاین در محل کار یا منزل خود، به صورت حضوری به آدس درج شده در سایت مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید. حتی می توانید در زمان خرید نیز مشاوره رایگان در خصوص انتخاب درست دریافت نمایید.

تصویر: https://charkhegosht.com/wp-content/uploads/2022/02/Industrial-meat-grinder-300x150.jpg
در زمان خرید Butcher industrial meat grinder چه نکاتی حائز اهمیت است؟

  1. توان: توان بالا نقش مهمی در سرعت چرخ گرفتن دارد. هرچقدر توان دستگاه بالاتر باشد در نتیجه، سرعت چرخ کردن گوشت بیشتر می شود.
  2. ظرفیت: میزان حجم کاری شما و میزان گوشت چرخ شده، بیانگر ظرفیت دستگاه است. چرخ گوشت های صنعتی ظرفیت های مختلفی دارد. به عنوان مثال، دستگاهی با نمره 52 قادر چرخ گیری 4000 کیلوگرم گوشت در ساعت است.
  3. پنجره: این قطعه امکان چرخ گیری گوشت را در سایز های مختلف نشان می دهد. پنجره کوچک رشته های نازک، و پنجره بزرگ، رشته های بزرگتری را تولید می کند.
  4. جنس: قطعات داخلی از جنس استیل و چدن ساخته می شوند. برای کیفیت بالاتر دستگاه بهتر است که مدل استیل آن را تهیه نمایید.
  5. سیستم خنک کننده موتور: این قابلیت در زمانیکه موتور دستگاه به دلیل کارکرد های زیاد داغ شده را خاموش می کند تا از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود.
  6. توجه داشته باشید که هیچ گاه به صورت یکباره حجم بالایی از گوشت را چرخ نگیرید. بعد از 20 یا 30 دقیقه کارکرد دستگاه، بهتر است که کمی به آن استراحت بدهید. در پایان کار، ابتدا تیغه و پنجره را باز کنید و سپس با زدن کلید معکوس برای باز کردن سایز متعلقات اقدام نمایید. در زمان شست و شوی قطعات نیز تیغ و پنجره را در یخچال نگه داری کنید.


امضای کاربر : فروشگاه چرخ گوشت صنعتی چگا
دوشنبه 25 بهمن 1400 - 13:03
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ