نصب دستگاه تصفیه آب
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
نصب دستگاه تصفیه آب
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخندوانهنصب دستگاه تصفیه آب

تعداد بازدید : 89
نویسنده پیام
aquaprofilter آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 13 /5 /1400
نصب دستگاه تصفیه آب

مواد معدنی موجود در آب سخت می تواند لوله کشی منزل ، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی ، لباس و همچنین پوست و مو را با مشکل مواجه کند . خوشبختانه ، نرم کننده های آب می توانند این مسائل (و موارد دیگر) را کاهش دهند. با این حال ، نصب دستگاه تصفیه آب در خانه به سادگی وصل کردن توستر جدید نیست.
هنگامی که نیاز به تصفیه آب را تشخیص دادید ، قدم بعدی تعیین دقیق نیازهای خانه شماست. از این گذشته ، شما می خواهید این سرمایه گذاری برای شما و خانواده تان درست کار کند. بنابراین ، تحقیق در مورد نرم کننده های آب ، خرید یک دستگاه و نصب آن چقدر دشوار است؟ خوب ، قبل از شروع ، این پنج دیدگاه را در نظر بگیرید که نشان می دهد یک نمایندگی حرفه ای تصفیه آب چقدر ارزشمند است و چرا امروز باید با نمایندگی محلی خود تماس بگیرید.
1. یک فروشنده تصفیه آب حرفه ای دانش تخصصی دارد
هر حرفه ای برای انجام صحیح آن کار نیاز به بینش و توانایی خاصی دارد. پزشکان ، خلبانان ، حسابداران ... آنها "متخصص" نامیده می شوند زیرا آنها از آموزش ، آموزش ، دانش و تخصص مناسب برای ارائه خدمات تخصصی برخوردار هستند.
متخصصان تصفیه آب تفاوتی ندارند. آنها به طور ماهرانه ای با یک راه حل برای نیاز یک خانه مطابقت دارند. برای انجام این کار ، آنها ابتدا باید خصوصیات فیزیکی آب ، تجهیزات مختلف مرتبط ، نیاز به دبی را درک کنند. اصول لوله کشی ، مجوزهای احتمالی مورد نیاز و محصولات تصفیه آب ، از جمله توانایی ها و ضمانت های آنها. فقط در این صورت است که آنها می توانند براساس دانش ، تجربه و آموزش خود توصیه درستی ارائه دهند.
همچنین ، در نظر بگیرید که این جوانب مثبت به آموزش صنعت و انجمن های متعددی متصل هستند و از آنها پشتیبانی می کنند (شماره 5 را در زیر ببینید) ، که آنها را در لبه بالایی تکنیک ها و نوآوری ها نگه می دارد.
2. فروشگاه های Big Box کارشناسان تجهیزات آب نیستند ... نمایندگی ها
ما واقعاً روحیه DIY را تحسین می کنیم. "شما می توانید آن را انجام دهید. ما می توانیم کمک کنیم. " خوب ، با انجام این کار شما واقعاً در وظایفی که توانایی اکثر افراد در انجام صحیح آنها است ، اعمال می شوید. بنابراین ، حتی پس از انجام تحقیقات آنلاین و راهنمایی گرفتن از یکی از همکاران فروشگاه خرده فروشی ، باز هم ممکن است برای برخی از پروژه ها کوتاه بیایید.
انتخاب و نصب فیلتر تصفیه آب پیچیده تر از آن است که به نظر می رسد. و به دلیل اهمیت آن (بالاخره "آب حیات است") ، این وظیفه ای نیست که بخواهید آن را سبک انجام دهید. بدون بصیرت یک متخصص آب ، از کجا می دانید که این نرم کننده مناسب است و به درستی نصب شده است؟ همچنین در نظر داشته باشید که ، در برخی از مواقع ، نرم کننده آب شما به تعمیر و نگهداری و احیاناً قطعات تعویض احتیاج دارد ، که احتمالاً پیدا کردن آنها در یک فروشگاه بزرگ جعبه مشکل خواهد داشت. این می تواند به معنی نیاز شما به خرید یک سیستم کاملاً جدید باشد.
یک فروشنده آب حرفه ای نه تنها در کارخانه آموزش دیده و دارای تحصیلات عالی است ، بلکه در مورد سرمایه گذاری که برای بهبود آب خود انجام می دهید به شما آموزش می دهد.
3. یک فروشنده ، آب آشامیدنی شما را آزمایش می کند
آب ساده به نظر می رسد: فقط H 2 O است ، درست است؟ با این حال ، بسیاری از چیزهای دیگر می توانند در آب شما باشند: کلسیم و منیزیم (سختی). سایر مواد معدنی و فلزات ؛ باکتری ، نیترات و آرسنیک ؛ و مواد شیمیایی آلی فرار (VOC). قسمت مشکل این است که شما ممکن است حتی بدون آزمایش آب خود ندانید که مشکل آلودگی دارید.
فروشندگان آب نه تنها آب را در خانه شما از نظر سختی ، غلظت آهن ، pH ، نیترات ، مواد جامد محلول و غیره آزمایش می کنند ، آنها اغلب این آزمایشات را توسط یکی از گسترده ترین و معتبرترین خدمات آزمایشگاهی کشور تأیید می کنند: Clean Water Testing LLC. این آزمایشگاه آب مستقل دارای گواهینامه دولتی ، بسته به نیاز ، سطح آزمایشات مختلفی را ارائه می دهد.
در پایان ، شما خواهید فهمید که چه چیزی در آب شماست (یا در آن نیست) و چگونه باید آن را تصفیه کرد. به علاوه ، شما خیالتان راحت است که شما و خانواده تان آب با کیفیتی دریافت می کنید.


امضای کاربر : فیلتر تصفیه اب آکوا پرو فیلتر
یکشنبه 16 آبان 1400 - 13:51
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ