دلایل محبوبیت زیاد پارتیشن شیشه ای
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
دلایل محبوبیت زیاد پارتیشن شیشه ای
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخندوانهدلایل محبوبیت زیاد پارتیشن شیشه ای

تعداد بازدید : 71
نویسنده پیام
partitionsaz آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 21 /4 /1399
دلایل محبوبیت زیاد پارتیشن شیشه ای

امروزه پارتیشن های شیشه ای فریم لس در صنعت ساختمان به علت مزایا و نکات مثبتی که در ساختار آنها وجود دارد جهت جداسازی بخش های مختلف اداری و تجاری از یکدیگر بسیار محبوب و پر طرفدار گردیده اند.

با محبوب شدن یک محصول در بازار همیشه شاهد نظرات و اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص آن هستیم. در مورد پارتیشن های شیشه ای به سبب بهره بردن از شیشه های شفاف در ساختار آنها، برخی از مدیران این محصول را مفید دانسته و احساس می کنند که استفاده از این قسم از پارتیشن ها باعث ایجاد محیطی فعال، زنده و تعاملی گردیده که حداکثر بهره وری را برای دفاتر اداری در بر دارد و در مقابل برخی دیگر بر این اعتقاد هستند که وجود اتاق های بسته و جداگانه در فضای کاری بهتر است چرا که از پرت شدن حواس کارکنان و مزاحمت همکاران برای یکدیگر جلوگیری کرده و این امر را موجب بالا رفتن راندمان کاری مجموعه خود می دانند.

همانطور که می دانید ساختار کلی پارتیشن های شیشه ای تک جداره شامل شیشه های تمام قد 10 میلیمتری سوپر کلیر (شفاف) سکوریت شده می باشد که حدود 99 درصد کار را در بر می گیرند و در اطراف شیشه ها و درب پارتیشن با فریم ظریفی از جنس آلومینیوم با کیفیت و رنگ بندی های متنوع در پروفیل آلومینیوم و یراق آلات درب مهار می شود.

بنابراین با توجه به صحبت های فوق در نظر داریم در این بخش شما را با ویژگی های کلی پارتیشن های فریم لس آشنا نماییم که استفاده از این محصول می تواند چه نکات مثبتی را برای دفتر کاری شما به ارمغان بیاورد.

1-افزایش روشنایی محیطی:

امروزه در دفاتر اداری با فضایی بسته و دلگیر که موجب خستگی و کاهش انرژی در محل کار می گردد، افزایش نور طبیعی در محیط خود یک چالش محسوب می شود. در این حالت بهترین انتخاب ممکن برای مدیران بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی شرکت و به کارگیری پارتیشن شیشه ای جهت تفکیک برخی از قسمت ها از یکدیگر می باشد. پارتیشن های آلومینیوم شیشه ای به سبب استفاده از شیشه های تمام قد شفاف در ساختار آنها از تردد عالی نور طبیعی محیطی برخوردار هستند که این امر در روحیه بخشیدن و سلامت روانی کارمندان تاثیر بسزایی را ایفا می نماید.

2- آگوستیک فضا:

در دفاتر اداری آگوستیک یا همان عایق بودن فضا امری اجتاب ناپذیر است چرا که وجود هرج و مرج و سر و صدا در فضا یا صحبت های رد و بدل شده در برخی از جلسات داخلی و خارجی شرکت با افراد مختلف، تمرکز کارمندان را بر هم خواهد زد و در نتیجه تاثیر منفی در روند رو به رشد شرکت بر جای خواهد گذاشت. در این میان استفاده از پارتیشن های شیشه ای اداری به علت استفاده از درز گیر در اطراف پروفیل و همینطور فریم آلومینیوم در اطراف درب ها و عایق شدن محیط تا 70 درصد بهترین انتخاب ممکن برای دفتر کار شما می باشد.

3- نگهداری آسان:

با توجه به اینکه 99 درصد ساختار پارتیشن های شیشه ای از شیشه تشکیل شده است در تفکر برخی افراد نگهداری و تمیز کردن آن بسیار سخت می باشد در صورتی که این گونه نیست و شما می توانید با استفاده از شوینده های مخصوص شیشه و دستمال های پارچه ای بدون پرز (میکرو فیبر) به راحتی اقدام به نظافت شیشه های پارتیشن مذکور نمایید.

در خصوص خطر شکستگی شیشه ها نیز باید گفت از آنجایی که در ساختار این پارتیشن ها از شیشه های سکوریت شده استفاده می گردد پس در صورت ضربه سنگین فقط شیشه دچار شکستگی می شود و خطر ریزش شیشه ها و... وجود ندارد که در این صورت با باز کردن قسمتی از ساختار شیشه ها، شیشه شکسته به راحتی تعویض خواهد شد.

4- حریم خصوصی:

در برخی از موارد نگرش افراد به این صورت است که پارتیشن های شیشه به علت بهره بردن از شیشه های شفاف حریم خصوصی کارمندان و مدیران را به خطر می اندازد و مناسب دفتر کار نمی باشد. در این گونه موارد می توان به راحتی با سفارش شیشه به صورت مات (ساتینا) یا استفاده از فیلم مات کن با طرح و نوشته های گوناگون این مشکل را به راحتی حل کرد و با خیالی آسوده از زیبایی، تامین کافی نور طبیعی و سایر ویژگی های مثبت این دسته از پارتیشن ها بهره برد.

5- انعطاف پذیری:

از دیگر مزیت های پارتیشن های تک جداره شیشه ای می توان به انعطاف پذیری بالای این محصول اشاره کرد. شما هیچ گاه در دفاتر اداری که با دیوارهای گچی از یکدیگر مجزا شده اند شاهد تغییر چشم گیری نخواهید بود چرا که برای بر داشتن دیوارها به زمان و هزینه زیادی نیاز دارید و از سوی دیگر این امر موجب تعطیلی کسب و کار شما و خستگی خواهد شد ولی در دفاتری که در دیزاین داخلی آنها از پارتیشن شیشه ای استفاده شده است شما می توانید با خیالی آسوده با باز کردن پارتیشن و جابجا کردن آن زمانیکه نیاز به فضای بیشتری در دفتر کار خود دارید یا می خواهید بخش جدیدی را به دفترتان اضافه کنید اقدام به تغییرات اساسی در فضای خود نمایید که این امر با زمان و هزینه کمتری نسبت به نوع اول و حتی پس از اتمام ساعت کاری کارکنان و بدون کوچک ترین خللی در روند کاری روزانه شرکت قابل انجام است.

از مزایای دیگر این پارتیشن ها می توان به امکان اجرای این محصول از ارتفاع کوتاه تا ارتفاع 320 سانتیمتر اشاره نمود که برای طراحان داخلی و در جلوه خاص پروژه های اداری آنها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

6- بهبود راندمان کاری:

بهره بردن از پارتیشن های شیشه ای فریملس در دکوراسیون داخلی فضای اداری کمک شایانی به بالا رفتن راندمان کاری پرسنل می نماید. با توجه به اینکه ظاهر کلی این جدا کننده ها از شیشه شفاف تشکیل شده است بنابراین کل فعالیت ها و عملکرد روزانه کارکنان زیر نظر مدیران قرار دارد که این امر موجب جلوگیری از اتلاف وقت و فعالیت های غیر مرتبط کاری گردیده و در بهبود بهره وری و مسئولیت پذیری کارمندان تاثیر گذار است.

7- کارآمدی و اثر بخشی:

همانطور که گفتیم که پارتیشن های شیشه ای باعث تردد عالی نور طبیعی در محیط می گردند پس در طول روز استفاده از روشنایی های مصنوعی و لامپ ها به حداقل خواهد رسید که این موضوع هم موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد و هم با کاهش مصرف انرژی تاثیر مثبتی بر محیط زیست خواهد گذاشت.

8- دوام بالا:

از نکات مثبت در پارتیشن های شیشه ای حق انتخاب بالای مشتری در انتخاب نوع شیشه، فریم آلومینیوم و یراق آلات بر اساس نیاز و بودجه خود و همینطور رنگ بندی متنوع این محصول در پروفیل و یراق آلات درب پارتیشن می باشد که همین امر موجب زیبایی وصف ناپذیر و بالا رفتن جذابیت معماری داخلی دفتر کار شما خواهد شد.

قابل ذکر است در زمان انتخاب جزییات پارتیشن اداری مجموعه خود باید به ظاهر دفتر کار و احساسی که می خواهید از دکوراسیون داخلی این فضا دریافت کنید، توجه نمایید. در صورت انتخاب صحیح پارتیشن دفتر اداری خود در خصوص نوع شیشه، پروفیل ها و یراق آلات با کیفیت، این آیتم ها در برابر فرسودگی و آسیب های ناشی از استفاده روزمره نیز مقاوم هستند. بنابراین در صورتی که از پارتیشن های فریم لس به درستی مراقبت و نگهداری کنید، می توانند برای مدت زمان طولانی دوام آورده و کارایی مناسبی داشته باشند.

مجموعه پارتیشن ساز با سالها تجربه و فعالیت در زمینه تولید و نصب پارتیشن های مدرن اداری و طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای لوکس اداری ، آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد . برای طراحی و اجرای معماری داخلی خاص و زیبای محیط اداری خود با کارشناسان زبده ما در این مجموعه با شماره های 09124398678 و 09121054610 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان تیم تخصصی ما بهره مند شوید .


امضای کاربر : مجموعه پارتیشن ساز
چهارشنبه 05 خرداد 1400 - 16:22
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ