چگونگی رساندن موها به پایه 10
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
چگونگی رساندن موها به پایه 10
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار وبلاگ نویسان و سایت سازانچگونگی رساندن موها به پایه 10

تعداد بازدید : 129
نویسنده پیام
lemseo آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 3 /1 /1400
چگونگی رساندن موها به پایه 10
دکلره چیست؟
دکلره کردن یعنی بی رنگ کردن مو و رساندن مو به رنگ پایه ای بی رنگ، افرادی موهای خود را دکلره میکنند که میخواهند موهای خود را روشن رنگ کنند یا فانتزی که باید پایه موهای خود را بی رنگ کنند تا رنگ مورد نظر را رو موهای خود داشته باشند.دکلره باعث ایجاد عوارضی رو موی میشود که در این مقاله ما کامل در مورد دکلره برای شما توضیح می دهیم.

فرایند دکلره کردن چه ابزار و موادی نیاز دارد؟

انواع اکسیدان با درجه های مختلف، انواع پودر های دکلره، رنگ مو، شامپو تثبیت کننده رنگ مو و دکلره، پیش بند، روپوش مخصوص رنگ، شانه ی دم باریک، شانه ی دندانه درشت و پنبه، کاسه ی رنگف برس رنگ، اپلیکاتور، کرم محافظ پوست، ماسک و دستکش مورد نیاز می باشد.
انواع پودر دکلره:
پودرهای دکلره سفید: این نوع پودرها جهت موهای حساس، نازک و شکننده استفاده می شوند و عملکرد ضعیف تری نیز دارند.

پودر دکلره آبی: این نوع پودر دکلره جهت موهای طبیعی و سالم استفاده می شود و قوی تر از پودر دکلره سفید است. به طور کلی معمولا به این شکل است که اگر موها رنگ تیره داشتند از پودر بیرنگ کننده آبی و در صورتی که رنگ موها روشن تر باشد می توان از برند کلینیک پودر بیرنگ کننده سفید استفاده کرد. دقت داشته باشید که برای جلوگیری از سوختگی و پوسیدگی مو در هنگام دکلره مدام موها را کنترل نمایید و مقاومت آنها را بررسی کنید. اگر قسمتی از مو را جدا نمودید و کش آمد، می بایست بلافاصله موها را شسته و خشک نمایید.

چگونگی رساندن موها به پایه 10
جهت راندن موها به پایه 10 در دکلره، پیمانه پودر دکلره همراه با 120 میل اکسیدان 12 درصد کاملا ترکیب نمایید و سپس روی موها بزنید. اجازه دهید مواد 15 دقیقه روی موها باشد و یا اینکه تا زمانی که مو رنگ باز کند.

سه شنبه 03 فروردین 1400 - 17:57
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ