C-Mount Camera
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
C-Mount Camera
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار وبلاگ نویسان و سایت سازانC-Mount Camera

تعداد بازدید : 140
نویسنده پیام
frhdfarazi آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 28 /11 /1399
C-Mount Camera
دوربین های مداربسته C-Mount گزینه ایده آل برای کسانی است که ممکن است مایل به انطباق با میدان دید باشند. آنها مجهز به لنزهای جداشونده هستند که می توانند برای کنترل مسافت های مختلف در اطراف چرخانده شوند. دوربین های C-Mount معمولاً حجیم هستند ، بنابراین مانند دوربین های گلوله ای به عنوان یک بازدارنده قابل مشاهده در فعالیت های جنایی عمل می کنند.

دوربین های C-mount با لنزهای قابل جدا شدن امکان تغییر ساده لنز را برای برنامه های مختلف فراهم می کنند. دوربین های C-mount به لطف امکان استفاده از لنزهای ویژه با این دوربین ها می توانند مسافت بیش از 40 فوت را پوشش دهند ، در حالی که لنزهای دوربین مداربسته استاندارد فقط می توانند مسافت 35-40 فوت را پوشش دهند.

مزایای این دوربین

  • می تواند از تغییرات در فن آوری پشتیبانی کند
  • برای استفاده در محیط داخلی موثر است
  • اندازه بزرگ آنها را قابل توجه می کند (که به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند)
  • دوربین های مدار بسته C-Mount
  • می توان لنزهای خاصی را به دوربین تعبیه کرد تا دامنه آن را به بیش از 40 فوت برساند
  • ظاهری کاملاً مشهود که مانع مجرمان می شود
  • برای محافظت از دوربین در محیط های سرد می توان قاب دوربین ناهموار را اضافه کرد
  • مسکن ضد آب آن را برای استفاده در فضای باز ایده آل می کند

موارد استفاده ایده آل
این دوربین ایده آل برای مشاهده جاده ای در نزدیکی محل شماست. بنابراین در صنایع تاسیساتی و تدارکاتی محبوب است. افرادی که در صنایع غذایی و تولیدی فعالیت می کنند نیز ممکن است به دلیل قابلیت اطمینان دوربین در دمای شدید ، این گزینه را انتخاب کنند.
پایه C نوعی از نصب لنز است که معمولاً در دوربین های فیلم 16 میلی متری ، دوربین های مدار بسته تلویزیونی ، دوربین های دید دستگاه و فوتوتوب های میکروسکوپ یافت می شود.

نحوه ی نصب
لنزهای C-Mount یک نخ مردانه ارائه می دهند که با یک نخ ماده روی دوربین جفت می شود. قطر نخ به صورت اسمی 1 اینچ (25.4 میلی متر) با 32 رشته در هر اینچ (گام 0.794 میلی متر) است که به عنوان (1-32 UN 2A) در استاندارد ANSI B1.1 برای رشته های پیچ یکپارچه تعیین شده است. فاصله کانونی فلنج 17.526 میلی متر (0.6900 اینچ) برای نصب C است.
فرمت های لنزهای C-Mount
لنزهای C-Mount برای فرمت های مختلف ساخته شده اند. لنزهای C-mount برای فرمت های فیلم 8 و 16 میلی متر و فرمت های ویدئویی 1/3 ، 1/2 ، 2/3 ، 1 و 4/3 ساخته شده اند که مربوط به طیف وسیعی از تصویر هستند دایره تقریباً از 5 تا 22 میلی متر قطر دارد.
بسته به قالب ، طراحی لنز و عملکرد آن تفاوت زیادی خواهد داشت. به عنوان مثال ، برای فرمت 4/3 ، یک لنز 12 میلی متری یک لنز با زاویه دید عریض است و از طراحی متمرکز برخوردار است. برای فرمت 2/3 اینچی ، یک لنز 12 میلی متری "عادی" است و می تواند یک طرح ساده و سریع دو برابر Gauss داشته باشد. برای فرمت 1/3 اینچی ، یک لنز 12 میلی متری طولانی است و می تواند طراحی تله فوتو داشته باشد.
بعضی از لنزهای تلویزیون فوکوس یا دیافراگم را تغییر نمی دهند ، بنابراین ممکن است در دوربین های فیلمبرداری درست کار نکنند. همچنین ، بعضی از لنزهای تلویزیون ممکن است بیت هایی داشته باشند که در پشت پایه به اندازه کافی بیرون زده باشند تا در مکانیسم های شاتر یا رفلکس یاب دوربین فیلم تداخل ایجاد کنند.
اگرچه لنزهای C-mount فاصله کانونی پشتی آن بسیار کوتاه است تا بتوان از آن با SLR های فیلم 35 میلی متری یا هر SLR دیجیتال موجود استفاده کرد ، اما می توان آنها را بر روی دوربین های دیجیتال بدون آینه با لنز قابل تعویض مانند Micro Four Third استفاده شده توسط Olympus و Panasonic نصب کرد. با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق لنزهای نصب شده C ، یک دایره تصویر بسیار کوچک تولید می کنند تا بتوانند به طور موثر کل حسگر را که تقریباً 22 میلی متر مورب است ، بپوشانند ، این باعث ایجاد وینتینگ می شود. سری Nikon 1 و سری Pentax Q می توانند از لنزهای C-mount بدون وینت کردن استفاده کنند.

تاریخچه ی این دوربین
C Mount توسط Bell & Howell برای دوربین های سینمایی Filmo 70 آنها ساخته شده است. قدیمی ترین فیلموس دارای پایه های کمی متفاوتی بود که به کوه های A و B معروف هستند. C mount در دوربین های Filmo 70 با شماره سریال 54090 و بالاتر یافت شداحتمالاً از حدود سال 1926. اندکی بعد ، سایر تولیدکنندگان دوربین از همان پایه استفاده کردند و این به یک استاندارد استاندارد برای دوربین های سینمایی 16 میلی متر تبدیل شد.

امضای کاربر : دوربین مداربسته ارزان
دوربین هایک ویژن
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 17:49
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ