دستگاه سلفون کش حرارتی رومیزی TW-450E
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
دستگاه سلفون کش حرارتی رومیزی TW-450E
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخندوانهدستگاه سلفون کش حرارتی رومیزی TW-450E

تعداد بازدید : 217
نویسنده پیام
fidarco آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 11 /5 /1399
دستگاه سلفون کش حرارتی رومیزی TW-450E

همانطور که از اسمش پیداست با حرارت کار میکند و طراحی آن به گونه ای میباشد که روی میز قرار میگیرد. این دستگاه را با نام هایی متنوع در بازار فروش میشناسند از قبیل: دستگاه سلفون کش رومیزی، دستگاه استرچ کش و دستگاه سلفون کش خانگی می باشد.
این دستگاه عضو کوچکی از خانواده محصولات بسته بندی سلفون می باشد و از کارایی و سرعت بالا برخوردار است. تنوع در تولید و طراحی این دستگاه فقط در جنس بدنه آن می باشد که در دو مدل سلفون کش استیل بگیر و استرچ کش استیل نگیر به تولید رسیده است. قطعات اصلی دستگاه سلفون کش که در ظاهر دستگاه مشاهده میکنید از قبیل: سینی تفلونی، المنت برش سلفون، جایگاه رول سلفون، تنوع در جنس بدنه، کلید 0 / 1 برق دستگاه، دسته درجه ای برای تنظیم حرارت سینی تفلونی و المنت برش و … می باشد که با وجود طراحی زیبای این دستگاه می توانید موارد ذکر شده بالا را مشاهده نمایید. تنوع جنسی که در بالا نام برده شده است را میتوان به گونه ای دیگر شرح داد که این تنوع بستگی به محیط کار شما دارد که ارتباط مستقیمی با که موادی دارید. موادی که گفته شده از جمله آب و رطوبت، گرد و غبار، خشک می باشد که طبق آن جنس بدنه دستگاه مناسب با آن شرایط باشد.
لازم به ذکر است جنس محصولی که شما قصد بسته بندی آن را دارید نیز مهم است که از نوع مایع، خشک و یا نیمه مایع باشد. برای محیط ها و کالا های مرطوب که با آب ارتباط مستقیم دارند دستگاه سلفون کش استیل نگیر TW-450E کاربردی تر است چرا که جنس بدنه آن ضد زنگ و ضد آب می باشد و مقاومت بالایی در این زمینه دارد. از استیل بگیر برای محیط های و بسته بندی کالاهای استفاده میشود که دور از رطوبت و آب هستند چرا که امکان زنگ زدگی آن در ارتباط با آب بسیار زیاد می باشد در نتیجه از این دستگاه در محیط های خشک و بدون آب با خیالی آسوده استفاده کرد. از دیگر دستگاه های سلفون کش فلز با رنگ استاتیک می باشد که از آن میتوان در محیط های فاقد رطوبت و آب به راحتی استفاده که در مقابل آن این دستگاه در برابر ضربات احتمالی دارای مقاومت خوبی است. هر خانه یا محیط کاری که رعایت بهداشت برای آن مهم است نیاز به یک دستگاه سلفون کش دارد.
با دستگاه سلفون کش راحت و بدون دقدقه مواد غذایی خود را بسته بندی کنید برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و تعمیر دستگاه سلفون کش با شرکت فیدار تماس حاصل نمایید. برای خرید این دستگاه به دو نکته مهم توجه کنید: قبل از خرید دستگاه دقت کنید که سینی یا اتو تفلونی آن وجود داشته باشد. اگر سینی دستگاه از جنس تفلون نباشد ممکن است سلفون به آن به بدنه آن چسبیده شود. این دستگاه رول سلفونی را تا عرض 40 سانت پشتیبانی میکند و با وزن 5 تا 7 کیلوگرم به بازار عرضه شده است. این دستگاه به واسطه برق شهری که دارای ولتاژ 220 ولت می باشد.


امضای کاربر : ترازو | ترازوی آزمایشگاهی | فروشگاه فیدار
یکشنبه 14 دی 1399 - 16:32
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
vitrinnetcom آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 5 /11 /1399
پاسخ : 1 RE دستگاه سلفون کش حرارتی رومیزی TW-450E :

سلام

دستگاه سلفون کش برای مرغ فروشی نیازه ؟


دوشنبه 13 بهمن 1399 - 02:06
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
avideh آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 7 /12 /1400
پاسخ : 2 RE :

من سلفون بسته بندی و مشما بسته بندی رو از نادی پلاستیک خریدم و دستگاه بسته بندی مواد غذایی آماده و نیمه آماده و دستگاه بسته بندی تخم مرغ و دستگاه بسته بندی بیسکویت رو از نادی پک خریدم.

خیلی راضی ام. تازه فیلم استرچ و استرچ غذایی هم دارند که خیلی باکیفیته و از کره وارد میشه.


شنبه 07 اسفند 1400 - 15:28
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ