با انواع پارتیشن اداری و کاربرد آن ها آشنا شوید.
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
با انواع پارتیشن اداری و کاربرد آن ها آشنا شوید.
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسرگرمی و تفریحی با انواع پارتیشن اداری و کاربرد آن ها آشنا شوید.

تعداد بازدید : 137
نویسنده پیام
workwood98 آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 4 /9 /1399
با انواع پارتیشن اداری و کاربرد آن ها آشنا شوید.

پارتیشن تک جداره چیست؟

پارتیشن تک جداره، نوعی پارتیشن است که برای تفکیک فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی و… به کار می رود یا به عبارت دیگر با استفاده از پارتیشن تک جداره می توانید یک محیط بزرگ را به چند بخش کوچکتر با کاربری های مختلف تقسیم کنید.

پارتیشن تک جداره کاربردهای متفاوتی دارد؛ به عنوان مثال برای جدا کردن هال و پذیرایی از هم، برای ایجاد دو کلاس درس مختلف از یک کلاس، برای پنهان کردن بخش هایی از ساختمان از دید عموم، برای ساخت یک فضای بازی برای کودکان، برای تفکیک ورودی از بخش های دیگر ساختمان و… می توانیم از پارتیشن تک جداره استفاده کنیم.

پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره علاوه بر جلوگیری از صدا و کاهش صدای اتاق مجاور باعث عایق بندی حرارتی نیز میشود که در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و به نوعی پارتیشن دوجداره از اتلاف انرژی جلوگیری میکند .

ارتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در پارتیشن دوجداره از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با سلیقه مشتری و نور موجود در محل قابل تغییر می باشد.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف همانطور که از نامش پیداست دارای قاب ام دی اف می باشد. از تمامی انواع پارتیشن ارزان تر است. در رنگ ها و روکش های مختلفی می توانند ایجاد شوند. ساخت این پارتیشن ها کار دشواری نیست و از نظر وزنی بسیار سبک می باشند.

طراحی و زیبایی پارتیشن ام دی اف

ام دی اف از فراورده های چوبی می باشد و نوعی فیبر چوبی می باشد که دارای انعطاف پایین می باشد و برای ایجاد طرح و نمای جذاب نیاز به برش دارد . اما با برشهای مختلفی توان طرح های زیبایی را از ام دی اف آفرید . یکی از زیبایی های طراحی با ام دی اف ؛ نصب پارتیشن ام دی اف می باشد . با استفاده از ام دی اف انواع پارتیشن دوجداره و پارتیشن تک جداره را می توان در ادارت و منازل پیاده سازی کرد .

دلایل نصب پارتیشن اداری

امروزه مدیران و افراد نیاز به حریم خصوصی را در فضای کاری لزومی می‌بینند تا بتوانند افراد و تیم‌های کاری مختلف را از یکدیگر جدا نمایند. با استفاده از پارتیشن اداری در محل کار علاوه بر ایجاد آزادی عمل بیشتر در طراحی دکوراسیون، در بسیاری از هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

استفاده از پارتیشن اداری و فضای ایجاد شده توسط آن عمدتاً برای اتاق کنفرانس و یا اتاق فکر مناسب است و ابتکار و خلاقیت عمل را در کارمندان افزایش می‌دهد چرا که ذوق انجام کار را به روندی بهتر، در آن‌ها افزایش می‌دهد.در بعضی از کار ها مثل روزنامه نگاری و دفاتر تحریریه این حریم خصوصی امری بدون استفاده است.در مورد کار هایی چون روزنامه نگاری تعامل باید تا جایی که می تواند زیاد باشد، بنابر این پارتیشن بندی باید به سمت یک محیط تعاملی برود.با یک پارتیشن بندی مناسب می توانید کارمندان تان را دسته دسته کنید. با این کار، کار مند ها بیشتر با یکدیگر تعامل خواهند داشت و از طرفی بیهوده سایر بخش ها را درگیر نخواهند کرد. این نوع پارتیشن بندی قطعا شفافیت کاری را بالا تر می برد شما به عنوان مدیر مجموعه بهتر می توانید بر بخش ها نظارت داشته باشید و وقت شما در مراجعه به بخش ها تلف نمی شود.

منبع: پارتیشن اداری ورک وود


امضای کاربر : پارتیشن شیشه ای
پارتیشن دوجداره
سه شنبه 04 آذر 1399 - 16:08
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ