خرید بهترین نوع کناف
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
خرید بهترین نوع کناف
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسرگرمی و تفریحی خرید بهترین نوع کناف

تعداد بازدید : 253
نویسنده پیام
maham98 آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 17 /8 /1399
خرید بهترین نوع کناف

نوعی پانل گچی با روکش کاغذی می باشد که برای ایجاد دیوار کاذب ، سقف کاذب و ایجاد دکور روی سقف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد.کناف در واقع نام یک برند تجاری در پنل های گچی می باشد. این پنل ها در ایران بنام کناف شناخته شده است.نام دیگر پنل های گچی کناف است.نام کناف در اصل نام تجاری سیستم ساخت و ساز خشک ( بدون استفاده از آب ) است.کناف در واقع همان گچ برگ است.

پیچ سازه به سازه

نصب صفحات به زیر سازی و نصب بار بر روی ساختار دیوارها و سقف‌های کاذب با انتخاب عامل اتصال مناسب و با توجه به نوع ساختارها از نظر زیرسازى و تعداد لایه‌هاى پوششى به راحتی امکان پذیر می‌باشد. بارهای متعارف به طور مستقیم و در هر نقطه‌ای به صفحات روکش دار گچی قابل انتقال می‌باشند، برای نصب بارهای سنگین باید پیش بینی‌های مربوط به سازه‌های پشتیبان و انتقال آن به استادهای مجاور صورت پذیرند. بارهای غیر متعارف می‌بایست توسط سازه‌ای مستقل از ساختارهای کناف به سازه اصلی ساختمان وارد شوند.

روش اجرا سقف کاذب کناف :

بعد از تراز کردن و انجام خط تراز می بایست سازه تراز که نبشی L25 است را به دیوار پیچ کرده . سپس محل اتصال سازه آویز را علامت زده و اتصال Ht90 را با دستگاه میخ کوب به سقف متصل کنید و اتصال را 90 درجه خم کرده و آویز یا سازه آویز که معملا پروفیل UH36 را روی آن قرار دهید.سپس با پیچ کن ،پیچ را به آن پیچ کرده، سپس محل قرارگیری سازه بار بر و سازه پانل خور را مشخص کرده و سازه باربر را با اتصال براکت به سازه آویز متصل کنید و بعد از آن سازه پانل خور که هر دو پروفیل F47 می باشد را خلاف جهت سازه باربر گذاشته و با اتصال کلیپس که پروفیل F47 را به F47 متصل می کند وصل می کنیم .

منبع:

مهام تجارت


امضای کاربر : خرید میخ چاشنی
قیمت کناف
ماشین سازی کیان صنعت




شنبه 17 آبان 1399 - 12:38
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
workwood98 آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 4 /9 /1399
پاسخ : 1 RE خرید بهترین نوع کناف :

اگر احساس می کنید لازم است که محیط خانه یا کار خود را تغییر دهید و فضاهایی مختلف در خانه یا محل کار خود ایجاد کنید اما حوصله ریخت و پاش زیاد دیوارچینی را ندارید؛ شاید بد نباشد که به استفاده از انواع پارتیشن مانند پارتیشن تک جداره یا پارتیشن دوجداره فکر کنید. اما قبل از اقدام به خرید پارتیشن تک جداره بهتر است که اطلاعاتی در مورد انواع مختلف پارتیشن کسب کنید تا در نهایت انتخابی آگاهانه داشته باشید.


امضای کاربر : پارتیشن شیشه ای
پارتیشن دوجداره
سه شنبه 04 آذر 1399 - 16:04
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
maham98 آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 17 /8 /1399
پاسخ : 2 RE خرید بهترین نوع کناف :

کیان صنعت به عنوان معتبرترین تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی، آماده عرضه انواع دستگاه پرکن چسب به خصوص پرکن چسب 123 (چسب یک دو سه) به تولیدکنندگان می باشد.


امضای کاربر : خرید میخ چاشنی
قیمت کناف
ماشین سازی کیان صنعت




جمعه 05 شهریور 1400 - 18:03
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ