پرستار سالمند در منزل باید چه توانایی هایی داشته باشد؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
پرستار سالمند در منزل باید چه توانایی هایی داشته باشد؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسرگرمی و تفریحی پرستار سالمند در منزل باید چه توانایی هایی داشته باشد؟

تعداد بازدید : 183
نویسنده پیام
seoupdate آفلاین


ارسال‌ها : 50
عضويت : 8 /5 /1399
پرستار سالمند در منزل باید چه توانایی هایی داشته باشد؟

توانایی های پرستار سالمند

تمامی پرستاران هر مرکز درمانی باید دارای توانایی های لازم باشند اما وظایف هر پرستار سالمند نسبت به شرایط سالمند و توافقات بین دو طرف تعیین میشود به صورتی که فرزندان باید تمام مشکلات و بیماری ها و نیاز های والدین را شرح هند تا مرکز درمانی پرستار مورد نظر با توانایی لازم را برای آنها اعزام کند. بنابراین توانایی پرستار سالمند در سنجیدن درست شرایط و نیازهای فرد مورد مراقبت بسیار مهم است. این موضوع بیش از هرچیزی ناشی از تجربه پرستار و شناخت موقعیت‌ها و نیازمندی‌های گوناگون فرد سالمند می‌شود. در ابتدا تمامی سالمندان ممکن است به خاطر شرایط بدی که دارند خلق و خویی تند داشته باشند اما پرستار مورد نظر باید توانایی آرام کردن آنها ، نگهداری از آنها و معاشرت با آنها همراه با اخلاق و رفتار خوب را داشته باشند. بنابر این پرستار سالمند باید توانایی ارائه پکیج کامل پرستاری و نگهداری از سالمند در منزل را داشته باشند و همچنین دانش و تجربه کافی هم جزئی از این توانایی ها محسوب میشود مثلا خدمات انمای تخلیه ای در منزل که ارائه میشود باید حتما توسط فردی با تجربه انجام شود زیرا بسیار حساس است و اگر اصول آن رعایت نشود ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

منبع https://chatre-firoozei.ir/


امضای کاربر : [b]شیرآلات ساختمانی
صنایع برودتی
قفل دیجیتال
باربری تهران
باربری ترکیه
گچبری
پرکن مایعات
ارسال بار به ترکیه
[url=https://chatre-firoozei.ir/]پ
چهارشنبه 07 آبان 1399 - 10:11
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
sinaa آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 9 /9 /1399
پاسخ : 1 RE پوشک بزرگسالان ؛ دیگر خجالتی نیست! :

خلاصه - پوشک بزرگسالان نیاز ساعتی افراد دارای مشکلات حرکتی خاص یا بی اختیاری خفیف است. از آنجا که تصورات غلط زیادی در مورد استفاده از پوشک در بزرگسالی وجود دارد ، مردم ترجیح می دهند از آنها استفاده نکنند. در این مقاله ، خواهید فهمید که چرا این موارد اشتباه است و کدام یک برای شما مناسب است. ادامه خواندن

در طول چند سال گذشته ، مفهوم پوشک بزرگسال صنعت پوشک را به خود اختصاص داده است و به بسیاری از بزرگسالان به ویژه افراد مسن با شرایط جسمی متفاوت کمک کرده است تا یک سبک زندگی سالم داشته باشند. این بیماری یا پیری باشد ، افراد زیادی هستند که از بی اختیاری یا عدم توانایی در کنترل ترشح ادرار رنج می برند. اما این نباید مانعی برای زندگی سالم به خصوص برای بزرگسالانی باشد که در زندگی روزمره خود فعال هستند. این جایی است که پوشینه چسبی ایزی لایف وارد تصویر می شوند. آنها نه تنها شما را از خجالت نجات می دهند بلکه به شما اعتماد به نفس می دهند تا زندگی خود را مانند گذشته زندگی کنید.

تصورات غلط زیادی درباره ایده پوشیدن پوشک در بزرگسالی وجود دارد که باعث می شود مردم هنوز از استفاده از آن حتی در موارد شدید خودداری کنند. با این حال ، در سال های اخیر رویکرد استفاده از پوشک در بزرگسالی تغییر کرده است زیرا مردم از مزایای آن آگاه شده اند و می دانند که این مزیت برای افرادی است که دارای برخی مشکلات حرکتی و بی اختیاری هستند. این همه در مورد انتخاب مارک مناسب است که تمام نگرانی های مردم را در نظر می گیرد و محصولی را ایجاد می کند که برای استفاده بی دردسر مناسب است.

یکی از دلایل اصلی این که بسیاری از افراد از استفاده از پوشک بزرگسالان خودداری می کنند این است که احساس می کنند پوشک به اندازه کافی ایمن نیست ، نشان داده می شود یا خود را شرمنده می کند. در این حالت ، کار صحیح این است که هنگام خرید پوشک اطمینان حاصل کنید که تمام ویژگی ها را با دقت بخوانید و ببینید آیا با نگرانی های شما مطابقت دارد. امروزه مارک های بسیاری در بازار موجود است که ایجاد پوشک با کیفیت خوب برای رسیدگی به تمام نگرانی های شما است.

پوشک هایی را انتخاب کنید که نوید ویژگی هایی مانند:

  • ظرفیت جذب برتر - این ویژگی در پوشک بزرگسالان بیشترین نیاز را دارد. پوشک با ظرفیت جذب بالاتر با ماده ای نرم و راحت تولید می شود که ماهیت آن بسیار جاذب است و می تواند ادرار را خیس کرده و از نشت تا هشت ساعت مستقیم جلوگیری کند. این برای بزرگسالانی که به دفاتر یا کالج ها می روند بسیار مناسب است. هنگامی که آنها یک لباس تازه را به پا کردند ، می توانند روز خود را ادامه دهند بدون اینکه نگران خجالت کشیدن خود باشند.
  • کمربند قابل کشش - داشتن کمربند قوی در پوشک بزرگسالان بسیار ضروری است زیرا قرار است وزن زیادی را برای ساعت های طولانیتر تحمل کند. کمربند قابل کشش باعث می شود که پوشک جا نماند و به راحتی آویزان نشود. همچنین به بالا و پایین کشیدن پوشک بدون احساس سفتی بیش از حد کمک می کند و از قرمزی دور کمر جلوگیری می کند. مواد نرم روی کمر همچنین تنفس را تضمین می کند تا از تحریک پوست جلوگیری کرده و هوا از آن عبور کند.
  • عبور صاف از پا - پوشک های برای بزرگسالان همچنین دارای یک ویژگی مخصوص عبور از پا برای یک کشش بدون زحمت از پوشک بدون انگشتان انگشتان است. این پوشک ها دقیقاً مانند زیر شلوارهای معمولی شما پوشیده می شوند بدون اینکه نگران تناسب اندام و افتادگی آن باشید.
  • استفاده آسان - دلیل دیگر اینکه مردم از استفاده از پوشک بزرگسالان خودداری می کنند این است که احساس می کنند پوشک از نظر کاربرد پیچیده است. اما ، به محض این که دست خود را به سمت سمت راست بکشید ، مطمئناً متعجب خواهید شد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط به راحتی بایستید یا روی یک چهارپایه بنشینید ، پاهای خود را از طریق مجرای پای کناری فشار دهید ، آن را تا کمر بکشید و تمام کنید. اگر آنها را هنگام نشستن می پوشید ، مطمئن شوید که بایستید و پوشک را قبل از پوشیدن شلوار بالا تنظیم کنید.


یکشنبه 09 آذر 1399 - 16:31
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ