انواع درب پارتیشن شیشه ای
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
انواع درب پارتیشن شیشه ای
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب جالبانواع درب پارتیشن شیشه ای

تعداد بازدید : 225
نویسنده پیام
partitionsaz آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 21 /4 /1399
انواع درب پارتیشن شیشه ای
در ساختار پارتیشن های شیشه ای فریم لس علاوه بر انتخاب نوع و رنگ بندی پروفیل آلومینیوم و یراق آلات درب ها ، انتخاب درب مناسب منطبق با فضای جاری شما از اهمیت بسزایی برخوردار است . پارتیشن های تمام شیشه به لحاظ ساختار متفاوتی که دارند امکان بکارگیری چندین طرح و مدل درب را دارا هستند. درب های پارتیشن شیشه ای را می توان به دو نوع درب های لولایی و درب های ریلی تقسیم نمود که درب های نوع اول یا همان درب های لولایی می بایست همراه با یک چهارچوب فلزی و قدرتمند برای کنترل درب و محل نصب لولا ها اجرا گردند ولی درب های ریلی نیاز به چهارچوب ندارند . برای درک بهتر این موضوع و آگاهی شما دوستان عزیز به صورت مختصر به بررسی انواع درب پارتیشن شیشه ای می پردازیم.

1- درب ریلی شیشه ای :
این نوع از درب ها به لحاظ ساختاری و عدم اشغال فضایی به عنوان حریم بازشو درب مورد توجه طراحان و معماران می باشد . معمولاً برای این نوع درب از ریل های اسپایدر استفاده می شود که بسیار مقاوم هستند و از عمر بالایی نیز برخوردار می باشند . درب های ریلی به لحاظ نوع عملکرد آن با فاصله 2 الی 3 سانتی متر (بسته به نوع و مدل ریل بکار رفته شده در ساختار درب) جلوتر از بدنه پارتیشن نصب می شوند و یک درز در اطراف درب به وجود می آید که در شکست صدای محیط تاثیر بسزایی دارد . هر چند درز اطراف درب بوسیله زوار های پلاستیکی پوشیده می شود ولی شکست صدای این درب ها به دلیل این فاصله بوجود آمده تفاوت بسیاری با سایر درب های لولایی دارد . با توجه به فضای اشغال بسیار کم این درب ها به شکست صدای پایین آن غلبه نموده و جزو پر فروش ترین نوع درب ها به شمار می آیند .


2- درب لولایی شیشه ای :
طراحی استراکچر اصلی پارتیشن های شیشه ای بر اساس درب های تمام شیشه انجام شده است . این نسل از درب ها به دو صورت قفل دار و بدون قفل قابل اجرا هستند که با نظر طراح و همچنین با توجه به کاربری فضا انتخاب می شوند . برای درب های قفل دار پارتیشن شیشه ای از دو عدد لولای ساده به همراه یک دستگیره قفل دار استفاده می شود که این نسل از درب ها مانند درب های چوبی اتاق دارای دستگیره قفل می باشند که غالباً هم قفل آن سویچی می باشد . این درب ها از لحاظ امنیتی دارای ضریب بالایی هستند و ظاهری بسیار جذاب را برای پارتیشن به ارمغان می آورند. از مدل های مطرح این دسته قفل و لولا می توان به برند مرونی اشاره کرد . قابل ذکر است این دستگیره ها به بالا بردن شکست صدای پارتیشن شیشه ای کمک شایانی می نمایند .
در درب های بدون قفل پارتیشن شیشه ای از دو لولا استفاده می گردد که یکی از آنها خاصیت آرام بند را داشته و دیگری لولای معمولی یا همان لولای هرزگرد می باشد ولی به جای دستگیره و قفل از یک هندل لوله ای شکل استفاده می گردد . در این سیستم از درب های پارتیشن شیشه ای شکست صدا بسیار پایین می باشد ولی به لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از سایر نمونه ها مذکور هستند .



امضای کاربر : مجموعه پارتیشن ساز
شنبه 21 تیر 1399 - 15:19
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
yaragh98 آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 3 /5 /1401
پاسخ : 1 RE انواع درب پارتیشن شیشه ای :
پارتیشن شیشه ای از محبوب ترین مدل پارتیشن مورد استفاده در ادارات و منازل می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای کلیک کنید.

امضای کاربر : دستگیره دیجیتال
قفل هوشمند
درب ضد سرقت

دوشنبه 03 مرداد 1401 - 15:18
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ