مزایای برتر سقف های کشسان
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
مزایای برتر سقف های کشسان
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب جالبمزایای برتر سقف های کشسان

تعداد بازدید : 156
نویسنده پیام
toseafraz آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 15 /4 /1399
مزایای برتر سقف های کشسان

از اصلی ترین مزایای سقف های کشسان این واقعیت است که فواید مختلف زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. یک سقف کشسان می تواند یک فضای ایده آل را به طیف گسترده ای از فضاهای تجاری و فضاهای مسکونی تبدیل کند. سطوح سقف های کشسان بسیار صاف و بدون ترک بوده، و سطح سقف اصلی ساختمان نیاز به گچ کاری، بتونه یا رنگ کاری ندارد زیرا غشاء سقف همه چیز را پنهان می کند. طیف گسترده ای از سایه ها و تصاویر وجود دارد! انواع مختلفی از گزینه های رنگی، بافت ها، سطوح مات یا براق را میتوانید سفارش دهید حتی می توانید تصاویر مورد نظر خود را روی غشاء چاپ کنید.

انعطاف پذیری

اساساً یک سقف کشسان یک بوم الاستیک است. این بدان معنی است که نحوه استفاده از آن بسیار انعطاف پذیر است. این سیستم هر نوع سیستم روشنایی، تهویه و … را در خود جای می دهد. همچنین می تواند به تعداد بیشماری از اشکال مانند منحنی ها، امواج و قوس ها شکل گیرد. انتخاب رنگ، بافت، الگوی یا چاپ تقریباً نامحدود است.

نیاز به نگهداری کم

از آنجا که سقف های کشسان بسیار قوی و قابل اعتماد هستند ما 10 سال ضمانت ارائه می دهیم. آن ها به راحتی تمیز می شوند و در اثر رطوبت و خوردگی فرسوده نمی شوند. سقف های کشسان نسبت به مواد شوینده یا سایر مواد شیمیایی واکنش نشان نمی دهند. هیچ گونه ترک خوردگی، پوسته پوسته شدن و لایه برداری از رنگ بر خلاف انتظار یک سقف گچی سنتی وجود ندارد.

کم هزینه

کارآیی تولید و نصب، به این معناست که یک سقف کشسان نسبت به گزینه های سنتی مانند سقف های گچ کاری (دیوار خشک)، کاشی های سقفی یا سایر سیستم های سقفی قاب دار، دارای ارزش بسیار بهتری است.

سقف های چاپی

یکی از جالب ترین جنبه های سقف کشسان این است که شما می توانید هر طرحی را که می خواهید چاپ کنید و این امکان را برای شما فراهم می کند تا یک گزینه ی خاص برای تجارت یا خانه خود ایجاد کنید. شرکت ها ممکن است یک سقف منحصر به فرد را به نمایش بگذارند که نشان تجاری یا کالای پرفروش خود را نشان دهد. آسمان آبی با ابرها یک انتخاب محبوب برای خانه ها است.

نصب سریع

سقف کشسان را می توان به سرعت در طی یک روز نصب کرد، گاهی اوقات حتی فقط چند ساعت وقت نیاز است، هر گونه اختلال در خانه یا محل کار خود را در حداقل زمان ممکن نگه دارید.

بهداشتی

از آنجا که تمیز کردن سقف های کشسان آسان بوده و رطوبت و مواد شوینده باعث خوردگی آن نمی شوند، این سقف ها برای استفاده در موسسات پزشکی یا آموزشی که به یک محیط استریل نیاز دارند توصیه می شود. سقف های کشسان از نظر ایده آل برای مناطق با رطوبت بالا نیز مناسب هستند زیرا ماده ای که برای آنها استفاده می شود در رطوبت بی تأثیر است.


امضای کاربر : توسعه افراز هوراد
یکشنبه 15 تیر 1399 - 13:40
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ