انواع تزئینات پارتیشن‌های اداری
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
انواع تزئینات پارتیشن‌های اداری
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب جالبانواع تزئینات پارتیشن‌های اداری

تعداد بازدید : 130
نویسنده پیام
partitionedari آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 11 /4 /1399
انواع تزئینات پارتیشن‌های اداری

انواع تزئینات پارتیشن‌های اداری که در مدل، کاربرد و جنس خود متفاوت هستند، در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه بر این بسیاری از طراحان دکوراسیون، ایده‌های جذاب برای تزئین پارتیشن اداری ارائه می‌دهند که در نوع خود خاص و بی‌نظیر می‌باشند. پس توصیه می‌کنیم قبل از پافشاری بر ایده خود، تعدادی از پیشنهادهای طراح را بررسی کنید. گفتیم برای اجرای تزئینات و طراحی‌های مختلف بر روی پارتیشن اداری باید در قدم اول، جنس آن را در نظر بگیرید زیرا هر ایده‌ای مخصوص جنس خاصی از پارتیشن است.

تزئین پارتیشن ام ‌دی‌ اف و چوبیتزئین پارتیشن چوبی و به طور کلی پارتیشن‌هایی که از جنس الوار و انواع مشتقات چوب هستند، باعث می‌شوند که فضای اداره یا شرکت، حالت سنتی یا آنتیک بگیرد به عبارتی دیگر وقتی از پارتیشن چوبی در اداره استفاده کنیم با یک محیط کلاسیک روبرو خواهیم شد. معمولاً از پارتیشن چوبی استفاده می‌شود زیرا این نوع از پارتیشن‌ها به راحتی پیاده‌سازی و نصب می‌شوند و فضایی با حس و حال طبیعت ایجاد می‌کنند. همان‌ طور که پیش از این گفتیم پارتیشن چوبی می‌تواند از چوب خالص یا مشتقات چوب باشد. مشتقات چوب مانند نئوپان‌ها، ام دی اف‌ها و مواردی دیگری هستند که گاهی در کارگاه به صورت مایع می‌باشند و دقیقاً به شکل قالبی که در نظر دارید، ساخته می‌شوند.یکی از بهترین تزئیناتی که برای پارتیشن ام‌‌ دی ‌اف استفاده می‌شود، حکاکی است. برای مثال می‌توان با روش‌های مختلف، لوگو شرکت را بر روی یکی از پارتیشن‌ها، حکاکی کرد. بهتر است محل قرار گیری این پارتیشن جایی باشد که ارباب رجوع آن را در اولین لحظه ورود مشاهده کند.

تزئین پارتیشن آلومینیومتزئین پارتیشن آلومینیوم با کمک فلزات آب شده که شبیه به یک لایه رنگ عمل می‌کنند، نتیجه زیبایی در پی دارد. توجه داشته باشید که یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پارتیشن آلومینیوم، مقاومت و حفظ ظاهر آن تا مدت‌های طولانی است. اگر به دنبال ایده‌های جذاب برای تزئین پارتیشن اداری هستید و این پارتیشن از جنس آلومینیوم است می‌توانید با روکشی از جنس آلومینیوم آب شده اما به رنگ‌های دیگر، تمام نقاطی که جوش خورده‌اند را مسطح کرده و حالتی زیبا و یک‌دست به محیط کار بدهید. رنگ‌ جیوه‌ای، طلایی، سربی و … حس یکپارچگی و نظم زیادی را به فضا القاء می‌کنند. تزئین پارتیشن شیشه ‌ایتزئین پارتیشن شیشه ‌ای که یکی از انواع پر طرفدار و زیبای پارتیشن اداری است راه حل مناسبی برای تغییر فضای بی‌روح شرکت‌ها می‌باشد. می‌توانیم بگوییم که مهم‌ترین مزیت پارتیشن شیشه ‌ای این است که مانعی برای ورود نور طبیعی نیست و محیط کار را تاریک نمی‌کند. ایده‌های جذاب برای تزئین پارتیشن اداری، در رابطه با پارتیشن‌های شیشه‌ای جای مانور‌های زیادی دارد. در ساده‌ترین حالت، استفاده از برچسب‌های مات یا مشجر، باعث زیبایی بیشتر شده و حریم خصوصی مناسب‌تری ایجاد می‌کنند. همچنین اگر در محیط شرکت خود از پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنید، استفاده از برچسب لوگوی شرکت، گزینه مناسبی است. البته بهتر است رنگ برچسب، رنگ اصلی لوگو باشد اما برای هماهنگی با فضا، می‌توانید این رنگ را هم تغییر دهید.


امضای کاربر : مجموعه پارتیشن اداری | پارتیشن MDF | پارتیشن تک جداره
چهارشنبه 11 تیر 1399 - 13:14
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ