تکنولوژی خدمات برش لیزری چیست ؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تکنولوژی خدمات برش لیزری چیست ؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار اقتصادی ,فناوری,اجتماعی و اقتصادیتکنولوژی خدمات برش لیزری چیست ؟

تعداد بازدید : 186
نویسنده پیام
maryamgh63 آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضويت : 25 /3 /1399
تکنولوژی خدمات برش لیزری چیست ؟

خدمات برش لیزری فرآیندی است که از پرتوی لیزری پرقدرت برای تبدیل مواد به اشکال و طرح های سفارشی استفاده می کند. این فرایند برای انواع مختلفی از مواد از جمله فلز، پلاستیک، چوب، سنگ های قیمتی، شیشه و کاغذ مناسب است و می تواند بدون نیاز به ابزار طراحی قدیمی، قطعات دقیق، پیچیده و کاملی را تولید کند. چندین نوع برش داریم که هر برش مزایا و معایب خود را دارد.
برش لیزر یک روش مبتنی بر حرارت برای شکل دادن به مواد فلزی و غیر فلزی است. برای اینکه خدمات برش لیزری به کامل انجام شود، باید چندین عامل مورد توجه قرار گیرد؛ مانند تنظیمات دستگاه برش لیزر، مواد برش داده شده و خواص آن، نوع لیزر و گاز کمکی.
بر خلاف برش مکانیکی که از ابزار برش و تجهیزات قدرت محور و برش واترجت بهره می برد، برش لیزری برای تولید، حکاکی و یا نشان گذاری (واترمارک) استفاده می شود. اصطلاح لیزر از مخفف اختصاری LASER یا Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation ناشی می شود. در اصل این کلمه اصول اساسی تولید لیزر را نشان می دهد؛ یعنی حرکت و تقویت.
هنگام برش، مواد، ذوب شده و تبخیر می شوند و در نهایت می سوزند و یا با جریان گاز در هوا پخش می شوند. سطح برش با این تکنولوژی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. لیزر برای برش مواد با ضخامت 10 الی 15 میلی متر مناسب است؛ مخصوصا در مواد آلیاژهای فولادی، آلومینیوم و آلیاژهای این چنینی بیشترین کاربرد را دارد. روند برش بسیار کارآمد و دقیق است و توسط یک کامپیوتر کنترل می شود.

خدمات برشکاری, خدمات برش کاری, برش لیزر, برش لیزری, پانچ, خدمات پانچ CNC, خدمات پانچ سی ان سی, خدمات CNC, خدمات برش CNC, خدمات خم CNC, پویان فلز, پویان فرم فلز, دستگاه برش لیزر, برش لیزری CNC, پویان فرم فلز خوارزمی, شرکت پویان فلز , تکنولوژی برش لیزری, دستگاه CNC برش لیزر

سه شنبه 10 تیر 1399 - 11:22
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ