تبلیغات در گوگل
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تبلیغات در گوگل
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار اقتصادی ,فناوری,اجتماعی و اقتصادیتبلیغات در گوگل

تعداد بازدید : 179
نویسنده پیام
yasna012 آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 31 /2 /1399
محل زندگي : اصفهان
تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل چیست و چگونه میتواند به جایگاه سایت کمک کند؟ شاید این سؤالی باشد که شما در هنگام شنیدن عبارت تبلیغات در گوگل (Google Adwords) از خود بپرسید. تبلیغات در گوگل در واقع یکی از روش های تأثیرگذار آنلاین و اینترنتی است که شما میتوانید با استفاده از آن سایت خود را برای کلماتی که مدنظر دارید و بیشتر توسط کاربران سرچ میشود تبلیغ کنید. در واقع گوگل ادورز یکی از فاکتورهای مهم در تجارت الکترونیک است که بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک برای افزایش بازدهی تجارت خود از آن استفاده میکنند. از آنجایی که گوگل محبوب ترین موتور جستجو در جهان است و بیشتر افراد برای بدست آوردن اطلاعات خود از آن استفاده میکنند میتوانید با تبلیغات در گوگل مخاطبان هدف خود را در هرکجا و با کمترین هزینه به سایت خود جذب کنید. آژانس دیجیتال برندیگ بهیار به عنوان یکی از همکاران گوگل میتواند سایت شما را در کمترین زمان ممکن و با توجه به بودجه مد نظر شما با انجام خدمات تخصصی گوگل ادورز (Google Adwords) در صفحه اول گوگل قرار دهد.

تبلیغات از طریق گوگل

تبلیغات از طریق گوگل یکی از مؤثرترین روش ها برای معرفی سایت و محصولات و در نتیجه افزایش فروش خود در فضای مجازی است. زیرا مخاطبان را به صورت کاملا هدف مند به سایت شما هدایت میکند. تبلیغ در گوگل در واقع امکانی را برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده است که بتوانند به راحتی و با پرداخت هزینه مناسب سایت خود را در هنگام سرچ کلمه کلیدی مورد نظر در صفحه اول گوگل قرار دهند و مشتریان بالقوه خود را جذب کنند. علاوه بر آن با تبلیغات در گوگل میتوانید تعدا کلمات کلیدی، زمان ، بودجه روزانه، دستگاه نمایش تبلیغ و قیمت هر کلیک بر روی کلمه کلیدی خودرا تعیین نمایید و روزانه گزارشی از عملکرد و بازدهی تبلیغات خود دریافت نمایید.

در تبلیغات از طریق گوگل نگران هزینه هایی که برای تبلیغات میکنید نباشید چراکه شما فقط هنگامی که کاربری واقعا به محصولات و یا سایت شما نیاز داشته باشد یا علاقه مند باشد و روی آن کلیک کند هزینه پرداخت میکنید.

مزایای تبلیغات در گوکل

تبلیغات گوگل مزایای متعددی دارد که موجب شده بسیاری از شرکت ها و صاحبان کسب و کار برای رونق تجارت خود این استراتژی را به کار گیرند. با استفاده از تبلیغ در گوگل شما میتوانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای در صفحات جستجو گوگل نمایش داده شوید و تنها زمانی هزینه پرداخت کنید که کاربر روی سایت شما کلیک میکند البته شما این امکان را دارید تا برای تبلیغ خود روزانه یک سقف هزینه خاص مشخص کنید. گوگل ادورز امکانت دیگری از قبیل تعیین ساعات نمایش تبلیغ، صفحه ای که مایل هستید در آن تبلیغ گذاشته شود، تعیین زبان و کشوری که تبلیغ برای آنها نمایش داده شود را در اختیار شما قرار میدهد. بنابراین شما میتوانید با پرداخت کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن سایت خود را به مخاطبان هدف خود در صفحه اول گوگل نمایش دهید و در نتیجه مشتریان هدفمند و واقعی خود را افزایش دهید.

منبع: https://behyarco.com/google-adwords/


امضای کاربر : شرکت دیجیتال مارکتینگ بهیار ارائه دهنده انواع خدمات مانند ساخت تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، ثبت لوکیشن در گوگل ، بازاریابی محتوا و طراحی گرافیک در اصفهان ، تبلیغات در گوگل ، آموزش طراحی گرافیک در اصفهان، آموزش سئو در اصفهان، [url=https:/
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 13:15
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ