راه اندازی کسب و کار اینترنتی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
راه اندازی کسب و کار اینترنتی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخواندنی ها - دیدنی هاراه اندازی کسب و کار اینترنتی

تعداد بازدید : 231
نویسنده پیام
church آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 31 /4 /1398
محل زندگي : bolii
سن : 31
راه اندازی کسب و کار اینترنتی
راه اندازی کسب و کار اینترنتی


    نحوه راه اندازی کسب و کار آنلاین به چه صورت است؟

  • چطور یک ایده مناسب برای کسب و کار اینترنتی خود پیدا کنیم؟
  • توی کدوم حوزه فعالیت کنیم که بازار بهتری دارد؟
  • بهترین شغل مناسب من واقعا چیست؟
  • من ایده دارم ولی نمی دانم چطور یک سایت را راه اندازی کنم؟
  • من اطلاعاتی درباره برنامه نویسی ندارم؟
  • خودم سایتم را طراحی کنم و یا بدم به طراح و شرکت های طراحی؟
  • زمانی که سایت را راه اندازی کردم از کجا شروع کنم؟

مزایا راه اندازی کسب و کار اینترنتی

  • چرا باید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟
  • آیا از طریق کسب و کار اینترنتی می شود به استقلال مالی رسید؟
  • آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد؟

این سوالاتی است که در ذهن خیلی از دوستان وجود دارد و روازنه از این سوالات از من زیاد پرسیده می شود!به خاطر همین قضیه تصمیم گرفتم در این ویدیو در مورد کسب و کار اینترنتی و مزیت های آن و اینکه چرا باید هر چه زودتر کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید صحبت کنم. اگر هنوز شک دارید که شما نمی توانید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید پیشنهاد می کنم این ویدیو را حتما ببینید.انواع کسب و کارهای اینترنتی

  • افرادی که متخصص هستند
  • افرادی که صاحب کسب و کار هستند
  • افرادی که صاحب ایده هستند
  • افرادی که کسب و کارهای اینترنتی قدیمی رو انجام می دهند

برخلاف کسب و کارهای عادی و فیزیکی ، راه اندازی کسب و کار اینترنتی زمان چندانی از شما نمی گیرد.
برای راه اندازی یک کسب و کار عادی شما ابتدا باید زمان زیادی را برای پیدا کردن فضای کاری مناسب احتصاص بدهید و سپس زمانی را برای تغییر دکوراسیون و چیدمان آن محل صرف کنید. باید لوازم اولیه ای را تهیه کنید و موارد بسیاری دیگر را اجرا کنید. بنابراین نه تنها شروع به کار فرایندی زمان بر است، بلکه بعد از آن نیز زمان زیادی برای عملیاتی شدن کسب و کار تا رسیدن به فروش باید صرف کنید.
در صورتی که می توانید کارآفرینی اینترنتی را از منزل خود آغاز کنید. همینطور می توانید دامنه و هاست خود را در چند دقیقه تهیه کنید. می توانید با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا، در عرض چند ساعت یک وبسایت اینترنتی با امکانات و ظاهری اختصاصی باب میل خود داشته باشید. بنابراین شما می توانید به سرعت ایده های خود را در چهارچوب کسب و کار اینترنتی به واقعیت تبدیل کنید.
هزینه بسیار پائین راه اندازی کسب و کار اینترنتی
سرمایه اولیه کسب و کار اینترنتی نسبت به کسب و کارهای فیزیکی خیلی کمتر است. و شما با کمترین هزینه و ریسک کسب و کار اینترنتی خودتون رو شروع کنید. البته کسب و کارهایی هم هستند که ایده های جدیدی دارند و اکثر این کسب و کارها به سرمایه های بیشتری برای راه اندازی احتیاج دارند
مزایای کسب و کارهای اینترنتی1.ارزان بودن2.انعطاف پذیر بودن3.زمان در اختیار شماست4.عدم محدودیت در زمان و مکان5.با کسب و کار اینترنتی رئیس خود باشیدمعایب کسب و کارهای اینترنتی1.احتیاج به صبر و حوصله دارد.2.نسب به کسب و کارهای دیگر حساس تر است.3.نیازمند به ایده و خلاقیت است.“اگر واقعا می‌خواهی کاری انجام بدهی راهی پیدا می‌کنی، اگر نمی‌خواهی بهانه‌ای پیدا می‌کنی” – جیم ران1- شما رییس خود هستید!
مانند همه انواع كارآفريني‌ها، راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي افراد را مستقل مي‌كند. آنها خود ريس خود هستند. و اين يكي از دلايل افرادي كه دوست دارند براي خود كار كنند و نه ديگران است. هیچ‏کس به شما نمی‏گوید که چه کنید چطور کار کنید.هیچ‏کس از شما سؤالی‏ نمی‏پرسد،از کار شما شکایت نمی‏کند،شما را به‏دلیل تأخیرتان‏ توبیخ نمی‏کند،نمی‏گوید که چرا کاری را انجام نداده‏اید،چرا کاری را انجام داده‏اید و… اگر شما هم از اين نوع افراد هستيد راه اندازي يك كاسبي اينترنتي مي‌تواند گزينه مناسبي باشد.
البته فراموش نكنيد كه انظباط و برنامه ريزي براي هر كاري از جمله كسب و كارهاي اینترنتی لازم و ضروري است. و بايد مواظب باشيد كه در اين تله نيافتيم. در اين رابطه باورهاي اشتباه را حتما مطالعه كنيد.
2- هزینه پائین بازاریابی اینترنتی
استفاده از روش ها و ابزارهای بازاریابی اینترنتی در مقابل بازاریابی آفلاین بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. شما می توانید به صورت رایگان یا با چند ده هزار تومان فعالیت بازاریابی خود اعم از ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بنری، تبلیغات لینکی ، تبلیغات کلیکی ، رپورتاژ آگهی و … را آغاز کنید. حتی می توانید از ابزار قدرتمند رسانه های اجتماعی موبایلی و وبسایتی تا حدود زیادی به صورت رایگان استفاده کنید.
در مقابل کوچکترین تبلیغات آفلاین اعم از چاپ تراکت ، تبلیغ در انواع روزنامه و مجلات و … می تواند هزینه های چندین برابری بازاریابی آنلاین داشته باشد. حال تبلیغات در رسانه های جمعی مانند رادیو و تلوزیون و شبکه های ماهواره ی جای خود را دارند.
2- زمان در اختيار شما است!
يكي از مزاياي كسب و كارهاي اينترنتي مستقل بودن از زمان است. هنگامي كه براي ديگران كار مي كنيم بايد به قواعد زمان كاري آنها پايند باشيم ولي وقتي براي خود كار مي‌كنيم هانطور كه در مورد اول گفته شد خودمان برنامه هاي كاري را زمانبندي مي‌‌كنيم.
البته اين به اين معنا نيست كه هر روز هر وقت دلمان خواست كار مي‌كنيم بلكه بدين معنا است كه زمان كارها را ما مشخص مي‌كنيم. مثلا اگر جز افرادي هستيم كه در روز مشغل هاي ديگري داريم يا از افرادي هستيم كه شب ها بهتر كار مي كنيم مي توانيم ساعت كاري خود را از ۱۱ شب تا ۳ صبح قرار مي‌دهيم. درحالي كه اگر قرار بود بك كسب و كاري سنتي داشته باشيم يا براي يك كاسبي سنتي كار كنيم ديگر اين امر امكان پذير نخواهد بود. باز تكرار مي‌شود زمانبندي در اختيار ما است ولي بايد به يك زمان بندي تعيين شده پايبند باشيم و از بي نظمي جلوگيري كنيم.

امضای کاربر : خرید کتاب کسب و کار اینترنتی افتر افکت
دوشنبه 31 تیر 1398 - 14:21
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ