فواید و خواص شگفت انگیز لیمو ترش
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
فواید و خواص شگفت انگیز لیمو ترش
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده فواید و خواص شگفت انگیز لیمو ترش

تعداد بازدید : 484
نویسنده پیام
aidaa آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 16 /8 /1396
فواید و خواص شگفت انگیز لیمو ترش

کبد شما لیمو ترش رو دوست داره

چرا که لیمو یک محرک شگفت انگیز برای کبد به شمار می ره و یک حلال اسید اوریک و دیگر سموم بدن بوده و باعث تجمع صفرا می شه. جترو کلس در کتاب بازگشت به ادن می گوید: خوردن یک لیمو ترش به همراه یک لیوان آب ولرم در ابتدای صبح ناشتا به منزله یک دستگاه سم زدایی عالی عمل می کنه.
لیمو ترش غنی از ویتامین C و فلاونوئیدهاست که بدن رو در برابر عفونت هایی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی مقاوم می کنه.
لیمو ترش برای بدن قلیایی کار می کنه، به طوریکه برای شروع ابتدا اسیدی بوده اما در مایعات بدن قلیایی می شه و به تعادل در PH بدن کمک می کنه.
لیمو ترش و تمیزی روده ها، لیمو با افزایش میزان پرستالیس در روده ها سبب حرکت روده شده در نتیجه زباله های داخل روده از بین رفته و روده کاملا تمیز می شه.

لیمو و جوانی، از مزایای دیگر لیمو دارا بودن مقادیر بالایی از ویتامین C هستش که رادیکال های آزاد مرتبط با پیری و انواع بیماری ها رو خنثی کرده و شما رو از چین و چروک دور می کنه و پوستی شاداب و با طراوت رو براتون به ارمغان می یاره.
با لیمو ترش با سرطان مبارزه کنید، می دونید که لیمو دارای 22 ترکیب ضد سرطانی هستش و باعث توقف رشد سلول های سرطانی در بدن می شه.

با لیمو به قله های کوه صعود کنید، در شرایطی که اکسیژن کم باشه و تنفس دچار مشکل بشه لیمو به شما کمک می کنه، ادموند هیلاری اولین کسیکه موفق به فتح قله اورست شد، موفقیت خودشو مدیون لیمو ترشه.
قطعا می دونید که مزایا و خواص لیمو ترش تنها به این چند سطر منتهی نمی شه و لازمست بدونید که لیمو تنها غذای جهان است که آنیونی بوده (یون با بارگیری منفی) و تمام غذاهای دیگر کاتیونی هستند (یون با بار مثبت) که این عامل سبب افزایش سلامتی می شه، چرا که تعامل بین آنیون ها و کاتیون ها برقرار می شه که در نهایت منجر به فراهم گشتن انرژِی در سلول های بدن می شود. پس تا می تونید از این مرکب خوش رنگ و خوش طعم نهایت استفاده رو ببرید

https://mosbatesabz.com/mag/green-life/healthy-diet/the-benefits-and-wonderful-properties-of-sour-lemon


سه شنبه 16 آبان 1396 - 13:48
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ