جذاب ترین دیدنی های جزیره زیبای کیش
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
جذاب ترین دیدنی های جزیره زیبای کیش
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخواندنی ها - دیدنی هاجذاب ترین دیدنی های جزیره زیبای کیش

تعداد بازدید : 529
نویسنده پیام
sahar1724 آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 18 /7 /1396
جذاب ترین دیدنی های جزیره زیبای کیش

جذاب ترین دیدنی های جزیره زیبای کیش
کیش یکی از زیبا ترین و سرسبز ترین جزایر خلیج فارس می باشد . در سالهای اخیر دوهزار هکتار زمین جنگل کاری شده است . جزیره ی کیش با طبیعت منحصر به فرد دارای دیدنی های فراوانی می باشد که طبیعت در طی سالها آن را به وجود آورده و یا ساخته دست انسان است. در این مطلب بهترین دیدنی های کیش را به شما معرفی می کنیم. که مسافران تور کیش برای مسافرت چند روزه خود بهترین برنامه ریزی را کنند و لحضات خوشی را سپری کنند.
البته اینها فقط بخشی از جاذبه های دیدنی جزیره ی کیش می باشد بهتر است با تفریحات هیجان انگیز کیش در این سایت نیز آشنا شوید.
بوستان آهوان کیش
در انتهای خیابان فردوسی کیش با مساحتی حدود 2 هکتار قرار دارد. و حیواناتی مانند : شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان در آن وجود دارد. همه ی حیوانات بغیر از آهوها در قفس نگهداری می شوند و همین طور وسایل بازی برای کودکان در این باغ تعبیه شده است.
تصویر: http://kishbama.net/wp-content/uploads/2017/08/kish_tourist_attractions_11-qpr.jpgدیدنی های شهر کیش
خانه بومیان
خانه بومیانی که در 80 سال پیش در آنجا زندگی می کردند پس از موافقت صاحب آن و مجوز از سازمان منطقه آزاد کیش به موزه تبدیل شده است. که فرهنگ و سبک زندگی و صنایع دستی بومیان کیش را به نمایش بگذارد. این خانه با هدف اشتغال زایی و مشارکت بومیان در گردشگری به خانه مردم شناسی بومیان تبدیل شده است. با حفظ معماری سنتی این خانه ها بازسازی شد و در سال 1393 افتتاح شد.
تصویر: http://kishbama.net/wp-content/uploads/2017/08/kish_tourist_attractions_4-qpr.jpgمکان های دیدنی کیش
اسکله تفریحی کیش
این اسکله در ساحل کیش می باشد و دارای اسکله ی چوبی به سمت دریا است. که برای پیاده روی ، گردش و لذت بردن از ساحل خلیج فارس بسیار مناسب است. این اسکله با 437 متر طول دارای امکانات تفریحی فراوانی می باشد بولینگ مریم ،سینما 4بعدی و کافه رستوان در این اسکله قرار دارد . و همچنین کلوپ تفریحات دریایی نیز در نزدیکی اسکله می باشد.
تصویر: http://kishbama.net/wp-content/uploads/2017/08/kish_tourist_attractions_18-qpr.jpgمناظر دیدنی کیش
ساحل مرجان کیش
محیطی بسیار زیبا کنار دریا برای قدم زدن استراحت کردن و تماشای خلیج فارس می باشد همان طور که در تصیر می بینید آلاچیق هایی تدارک دیده شده برای جلوگیری از نور آفتاب . تماشای طلوع یا غروب آفتاب از این پارک بسیار زیبا و آرامش بخش است.
تصویر: http://kishbama.net/wp-content/uploads/2017/08/kish_tourist_attractions_15-qpr.jpgتصاویر مکان های دیدنی کیش
جزیره هندورابی
جزیره هندورابی از توابع جزیره کیش می باشد که 23 کیلومتر است. که با ساحل زیبا سنگی و شنی از جاذبه های دیدنی جزیره کیش می باشد. در این جزیره روستایی به نام هندرابی قرار داردو همچنین قریه ای به نام دورات و صرات وجود دارد. در قرن 15 میلادی این جزیره پایگاه نظامی و تجاری پرتقالی ها بوده است و آثار پایگاه نظامی آنها هنوز هم وجود دارد.


امضای کاربر : تور کیش
سه شنبه 18 مهر 1396 - 15:45
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ