آشنایی با باسکول 500 کیلویی محک سینی استیل
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
آشنایی با باسکول 500 کیلویی محک سینی استیل
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخندوانهآشنایی با باسکول 500 کیلویی محک سینی استیل

تعداد بازدید : 165
نویسنده پیام
allscale آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 15 /5 /1399
آشنایی با باسکول 500 کیلویی محک سینی استیل

کارخانه محک با عرضه باسکول 500 کیلویی توانسته نیاز بسیاری از مشتریان را برطرف سازد. این محصول همانند سایر تولیدات محک که در ظرفیت 500 کیلوگرم تولید میشود دارای دقت توزین 50 گرم میباشد. تفاوت اصلی این باسکول با دیگر مدل ها داشتن سینی استیل ضد آب و ضد زنگ است که در محیط های مرطوب کاربرد خواهد داشت. صفحه نمایش این دستگاه از نوع led است و از وضوح دید بالایی برخوردار میباشد.

این محصول به شما امکان چاپ اطلاعات وزنی با استفاده از پرینتر جانبی محک و همچنین انتقال اطلاعات از باسکول به کامپیوتر با استفاده از کابل و سی دی نرم افزار را میدهد.

توسط این مدل از باسکول 500 کیلویی محک میتوانید کالاهایی که بیش از تحمل وزن دستگاه هستند را هم وزن کشی نمایید. برای این کار میتوانید از قابلیت توزین چند مرحله ای استفاده نمایید. جالب است بدانید باسکول محک علاوه بر وزن کشی قابلیت شمارش دقیق قطعات را دارد. این محصول قادر است محصولات شما را به شرط هم وزن بودن، با دقت بالا شمارش نماید.

از دیگر ویژگی های این محصول داشتن 10 حافظه برای ذخیره کالا، پارسنگ وزن ظرف، تنظیم تاریخ و ساعت، صفر کننده خودکار و کاربری آسان میباشد. این دستگاه با استفاده از باطری قابل شارژ و برق شهری 220 ولت عمل میکند. در صورت عدم دسترسی به برق میتوانید با کمک از باطری پشتیبان تا ساعت ها از دستگاه استفاده نمایید.

این باسکول صنعتی در ابعاد 7 * 70 سانتی متر تولید میشود و فضای مناسبی را برای قرار دادن کالا در اختیار شما میگذارد. آل اسکیل نمایندگی فروش باسکول این محصول را با 2 سال گارانتی و 1 سال خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

باسکول محک 500 کیلویی

ظرفیت 500 کیلوگرم

دقت 50 گرم

جنس سینی استیل

ابعاد سینی 70 * 70

نمایشگر led

دارای 10 حافظه

اتصال به پرینتر

اتصال به کامپیوتر

پارسنگ

صفر کننده خودکار

توزین چند مرحله ای

تنظیم تاریخ و ساعت

شمارش دقیق قطعات

بدنه فلزی


امضای کاربر : باسکول فروشگاهی | فروشگاه آل اسکیل
چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 16:07
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ